vangille kirjekaveria?

vangintoive

Pitkäaikaisvanki etsii kirjekaveria piristämään ja lievittämään yksinäisyyttä. Rauhallisempi elämä toiveissa..
Laita rohkeasti sähköpostia niin saat osoitteen tai muutakin tietoa!
[email protected]

7

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaantässä

      Kyseessä siis 43v. mies :)

    • 17+8

      ja VANKI . . .

      • Ihan hirveää

        Mä olin kerran tutustumassa yhdessä avovankilassa opiskelun puolesta. Oltiin jossain portaikossa, ja vartija kertoi, että heillä käy ulkopuolinen siivooja kerran viikossa siivoamassa portaat. Alkoi sitten miettiä, että siivoavatkohan he portaatkin vai tekeeko vanki sen. Kysyi sitten toiselta vartijalta, että siivoaako siivooja portaat vai vanki.

        Mulle jäi soimaan korvaan se, kun niitä ihmisiä sanottiin vangeiksi. Eihän ne ole mitään vankeja, vaan ihmisiä, mutta se vanki sana on ihan järkyttävän leimaava. Todella kylmä ja kolkko nimitys. Ja miettikää, jos olet kerran käynyt vankilassa yhtään mistään syystä, olet ex-vanki. VANKI. Ihan hirveän kuuloista ja ihan hirveän leimaavaa.

        Ja minä siis tapasin siellä vankilassa myös niitä "vankeja". Nuorin oli ehkä joku 18-vuotias keskenkasvuinen pojankoltiainen, jonka paikka ei todellakaan ollut vankila. Eikä hän ollut mikään VANKI. Siellä oli myös muita normaaleita ihmisiä, jotka tervehtivät ja olivat ystävällisiä ja käyttäytyivät kuin normaalit ihmiset. Ja heitäkin sanottiin vangeiksi.

        Itku tuli sillä reissulla.


    • viilajasaha

      onko monta kymmentä vuotta vielä kakkua

    • vastarannan susi

      Saako vanki käyttää sähköpostia?

    • joskus niinkin

      Vanki ei saa käyttää s.postia, vangilla on myös läheisiä jotka voi auttaa tälläisissä asioissa.
      Vaikka ihminen on virheidensä takia joutunut vankilaan, ei se välttämättä silti tarkoita sitä, että kyseinen ihminen olisi läpimätä.
      Virheistään voi myös oppia ja ottaa uuden suunnan elämälleen.
      Suuri osa valitettavasti ei niin tee, mutta on myös se osa joka käyttää menneisyytensä voimavaranaan ja kasvaa ihmisenä.

      • susi edelleen

        niin ajattelinkin, ettei vankeinhoitolaitos sentään nykyaikaan ole siirtynyt. Elämänmuutos on aina omissa käsissä, siinä voi ainoastaan tukea toista ihmistä. Yhteiskunnassa on kovat ennakkoasenteet vankeja ja jo tuomionsa kärsineitä kohtaan. joidenkin kohdalla se on perusteltua, mutta ei kaikkien.
        En itsekkään riehunut ilosta, kun tutustuin uuteen naapurustoon, veijaria ja koijaria löytyy joka lähtöön.
        Vaan "pojat" ovat yllättäneet minut täysin, en edes muista koska minua olisi viimeksi rouviteltu :D nyt on.
        joten onnea vaan tällekin vangille, toivottavasti löytyy ankkuri, joka pitää elämässä kiinni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe