Oikeus elää ilman

oikeus yksityisyytee

toisten lapsia. Oikeus omaan perheeseen omiin lapsiin ja omaan mieheen. Kun on erottu ei pitäisi tuoda niitä entisiä lapsia ja entisiä eukkoja millään muotoa mukanaan.
Mikä onkaan kamalampaa kuin nähdä miten kaikki kärsii ja ikävöi, siitä pääsee, kun unohtaa kaiken ja aloittaa alusta.

22

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei onnistu

Unohtaminen ei ole niin helppoa. Entisestä ei pääse eroon, eletty elämä on ja pysyy, sitä ei poista uusi suhde, eikä mikään.

• ......

Ei entisiä lapsia ole olemassakaan, entisiä eukkoja tosin voi olla.

Meidän perheeseemme kuuluvat mieheni ja minun lisäksi yhteiset lapsemme sekä miehen lapset. Lapset eivät kuulu menneisyyteen, vaan ovat läsnä ja tätä päivää loppuun saakka, erosta huolimatta. Itse en ainakaan koe minkäänlaisena taakkana mieheni lapsia, he asuvat meillä vuoroviikoin ja ovat tärkeitä kaikille.

• Mitäs läksit?

No hei, onhan jokaisella oikeus yksityisyyteen, omaan perheeseen, omiin lapsiin ja omaan puolisoon, jollei sitten akka tai ukko sattumoisin ole sitä lajia, että tekee lapsia useille eri kumppaneille.

• ghj

Tää vois olla vaikka mun "miehen " kirjoittama.
      Niin paljon katkeruutta kun minun lapseni asuvat hänen talossaan, ovat hänen rauhalleen häiriöksi, kun yhteinen lapsi syntyi kieltää olemasta isoveli ja sisko pikkuiselle, laskee kuinka paljon harrastukset ym. maksaa, suurinpiirtein vaatii pikkuiselle saman vaikka ikäeroa 10 v.
      Miettikää tarkkaan mitä on perhe, meillä kaksi eri perhettä samassa osoitteessa

• Mitäs läksit?

Ja sinä olet tässä liitossa syystä, että...

• mammanpojat hohhoija

Yleensä ne miehen lapset ovat huonosti kasvatettuja ja likaisia. En ymmärrä miksi äidit ei enää eron jälkeen pidä heistä huolta, Sitten vaaditan että uusi meihen vaimo tulee lasten äidiksi ja alkaa huoltamaan heitä, ja taas sen jälkeen aletaan haukkumaan kun hän puuttuu lasten likaisuuteen ja kasvatukseen.
      Itsellän i on mehen puoletlta viisi lasta, ja voin sanoa että olen heille äiti enemään kuin heidän omansa.Minun ansiota on heidän hyvä käytös, koulumenestys ja se että osaavat siivota ja tehdä kotitöitä. Kaikkeni olen antanut heille, ja uskon että lapset tykkää eikä haluisi muuttaa meiltä pois. Sanovatkin että olen parempi kuin heidän oma äiti.

• ...

Taivas! En ikinä huolisi ukkoa, jolla on viisi ruokkoa! Huh, huh...

• valehtelet

Älä lissu jaarittele sontaa, ei sulla ole miestä eikä miehen lapsia, olet katkera alkoholisoitunut vanha akka.

• Aikuinen vai lapsi?

Jos pistää hynttyyt yhteen ihmisen kanssa, jolla on jo lapsia, aikuinen ihminen tietää ettei isyys tai äitiys häviä mihinkään uudesta kumppanin takia. Jos asia on kynnyskysymys, on parempi etsiä lapseton pari itselleen. Jokainen on vapaa valitsemaan... Entisiä ei tosiankaan ole.

Ex:t ei uuteen liittoon tietenkään kuulu. Tosin siinäkin asiassa puoliso on avainasemassa, antaako ex:n sekoilla vai pistääkö rajat liialliselle ohjailulle. Ja myös siinä ettei siirrä vastuuta lapsista sinulle.

Aiheesta voisi esittää pari kysymystä: Jos vaadit miestäsi luopumaan lapsistaan, luuletko että hän voi olla onnellinen? Kuvitteletko ettei aiheuttamasi katkeruus lapsien menettämisestä vaikuta parisuhteeseenne? Jos parisuhteenne päättyy ja mies hylkää myös yhteisen lapsesi ja näet lapsen kärsivän hylkäämisestä, onko tilanne sinusta edelleen ok? Näetkö tilanteen nyt hyvin itsekkäästi?

• tahallaan provoat ta

Ai että ex sekoilee oman perheen kanssa... mutta se uusikko ei sekoile toisten perheen kanssa???

On se huvittavaa miten se äiti on aina huono ja kauhee ja ruma ja läski ja vaikka mikä sen jälkeen kun uusikko ryhtyy alistamaan miestä ja tämän lapsia ja sukua ja exää.

Äidit sekoilee omien lasten kansas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heh.. jos olet tosissasi olet sairas erittäin sairas.

• olkaa nyt järkeviä j

Uuden äidin ei tarvi hoitaa toisten lapsia vaikka kuinka olisi pätevämpi kuin oikea äiti. Minusta ex viamot voi ihan itse hoitaa lapsensa, jotka on halunnutkin, eikä heitellä niitä aina joka viikko miehen uudelle vaimolle.
      Onko niin että kiusaa pitää tehdä ja häiritä miestä. Jos kerranmies maksaa elareita, siihen ei kuulu enää lasten hoito. Lastenhoitajia saa kun palkkaa semmosen.
      Jos miehellä on uusia lapsia, niin ei kai kukaan kuvittele että jättää perheensä ja lähtee hoiteleen muita lapsiaan.

• uskomatonta!

uuden äidin? uusi vaimo? vittuako otat eronneen miehen, jolla on lapsia?
        rahojen vuoksiko? eikö sinulla ollut asuntoa? mitä sinulta puuttui, että teit niin?
        naurettava olet!

• .......

Ole nyt järkevä itse ja YMMÄRRÄ että isänä haluan lapseni tulevan luokseni sopimuksen mukaan ( siksi sopimus koska tapaamiset ei onnistunut ilman oikeuden määräystä).

• lapset rasittaa

Minä en ainakaan ala kasvattamaan kenenkään jälkeenjääneitä tutteleita! En ole niitä halunnutkaan joten en myös hoida. Mies hoitakoot sillon kun en ole paikalla, ja siivotkoot sotkut myös. En maksele toisten ruokalaskuja, hyvä kun riittää itselle, onneks on mies joka maksaa asumisen ja ruuan.
      Jos ei tarvis niitä elareita miehen maksaa, meilekin jäisi enempi rahaa ja voisi ostaa isomman asunnon.
      Olenmukavuus ihminen, ja elän omalla tavalla, ilman häiriöitä.

• Up, up rima ylös!

Miksi mukavuusihmisellä on mies, jolla on lapsia? Minäkin olen mukavuusihminen, siksi valitsen seurani tarkkaan. :3

• Annabella upee vaimo
        Up, up rima ylös! kirjoitti:

Miksi mukavuusihmisellä on mies, jolla on lapsia? Minäkin olen mukavuusihminen, siksi valitsen seurani tarkkaan. :3

Eihän uuden anisen pidä alkaa korjaamaan miehensä ex vaimon kasvatuksessa käyneitä ongelmia, ja uskon että ne ovat niin vaikeita tapauksia, ettei kukaan siihen ryhtyisi, kuka on omat lapsensa kasvattanut hyvin ja kunnon kansalaisiksi.
        Kuka alusta alkaa lastenhoidon jos ei ole pakko.. hoitakoot omat äidit omansa, niin me uudet puolisotkin olemme tehneet ja teemme.

• Mie mie

KYSYMYS MENEEKÖ ASIA MYÖS TOISIN PÄIN ???? ISÄNÄ EN KATSELE /ELÄTÄ VIERAITA KAKAROITA KODISSANI !!! VAI ONKA KAIKKI LAPSET SAMAN ARVOSIA KESKENÄÄN ????

• uskomatonta!

ei me entiset eukot (vaimot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) mihinkään kadota, vaikka sinä oletkin onnesi ja sen oikean löytänyt.
      oletko jälkeenjäänyt?
      eikä lapsetkaan mihinkään (ONNEKSI) katoa, vaikka avio/avoero tulisikin.

OTTAKAA LAPSETON SINKKU, niin pääsette vähemmällä raivoamisella.
      tai siis jos sellaisen saatte.

• ........

Kyllä te entiset eukot lakkaatte olemasta avioeron tultua voimaan ja samalla lakkaa velvoteet teitä kohtaan siis teitä entisiä eukkoja kohtaan. Ainoastaa elkut ja lasten tapaamiset on mitkä teistä muistuttaa muute ex eukkoja ei tarvitse tavata ! Ja ainoat maksut on elkut jotka sisältää harrastus yms. Maksut (2x133€/kk).

• rakkaat exät!!!!!!!!
        ........ kirjoitti:

Kyllä te entiset eukot lakkaatte olemasta avioeron tultua voimaan ja samalla lakkaa velvoteet teitä kohtaan siis teitä entisiä eukkoja kohtaan. Ainoastaa elkut ja lasten tapaamiset on mitkä teistä muistuttaa muute ex eukkoja ei tarvitse tavata ! Ja ainoat maksut on elkut jotka sisältää harrastus yms. Maksut (2x133€/kk).

No ei lakata, me ollaan aina miehen sydämessä ja lasten parempia vanhempia. Katkerat ihmiset vaan noin sanoo kuin sä!

Innolla ex miehet tapailee ex vaimojaan meillä käydään syömässä ja kahvilla ja kaikkee...

Katkerat ihmiset vaan olettaa noita juttuja, kyllä se exä on aina se paras, vaikka muuta vieseräättee.

• .............
        rakkaat exät!!!!!!!! kirjoitti:

No ei lakata, me ollaan aina miehen sydämessä ja lasten parempia vanhempia. Katkerat ihmiset vaan noin sanoo kuin sä!

Innolla ex miehet tapailee ex vaimojaan meillä käydään syömässä ja kahvilla ja kaikkee...

Katkerat ihmiset vaan olettaa noita juttuja, kyllä se exä on aina se paras, vaikka muuta vieseräättee.

Kyllä lakkaatte olemasta olette vain kansalainen x niin kuin ketä tahansa vastaan kävelijä erossa loppu kaikki velvollisuus ex kohtaan ! Kaikki apu ja tuli annetaan lapsille ja uudelle elämän kumppanille... ...ex poistwtaan elämästä

• .......

Kyllä lapset tulee aina mukana ei ole sellaista harakkaa joka pystyy syrjäyttämään mun omat lapset mitenkään . Mutta ex eukoja en tapaa en soittele enkä hyväksy mun kotiin edes vieraana .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe