Minäkin vein pikkutyttö kirpputorille ison pöydällisen hyvää tavaraa.On kodinkonetta,hygienia tarvikkeita,keräily postimerkkejä jne..Menkäähän penkomaan!Käväsehän sinäkin Taru katsomassa.Saat loistavan palvelun kera hyvää kodin tarviketta!
Kirpputori
77
1146
Vastaukset
- Ystävän neuvo
Hyppää jo jämsän pete siitä sillalta jokeen. Ei tuommoista spämmääjää kukaan jää kaipaamaan.
- Reetuska
Älä Pete välitä näistä Jämsäläis idioottien kommenteista.Aina se on tällä palstalla sama juttu kun jotain asiallista yrittää kirjottaa.Täällä muutama palstan pilaaja typerys jatkuvasti kiusaamassa.Minä olen huomannu myös sen olevan Jämsän paras kirppari!Olen aika paljon löytänyt sieltä uutta vastaavaa kodin tekstiiliä.Hyvää kevään jatkoa sinulle Pete ja toivottavasti tavarasi vaihtuu rahaksi!
- Kiva on kivaa
On se kivaa näin perjantai-illan ratoksi kehua omaa kirpparia koko perheen voimin.
- Olkkola
Jämsän kirpputorit!! Siellä ei sitten ole yhtään mitään arvokasta, ei kerrassaan mitään, vanhoja avotakkalehtiä, lasten vaatteita, tyhjiä kaljapurkkeja, Rhodokselta tuotuja muovisia matkamuistoja, Kalle Päätalon ongelmajätettä, ym, ym ym.
Onneksi voi nähdä tosi löytöjä Lontoossa, Berliinissä, Tukholmassa . Taskukelloja, radioita, tauluja kristallilaseja ja muuta mielenkiintoista mutta ei tämä yksin jämsän vika ole, suomi on aina ollut köyhä maa ja muut maat varakkaimpia, näin yksinkertaista se vaan on! - Mielipahaaa
Minä ostin kirpparilta Audi vanteet 70e ja myin ne eteenpäin 360e hohooo
- Kauppias evp
Sinä olet typerys. Tulla nyt tänne kehumaan kauppojasi. Joka myi ne vanteet sillä hinnalla, hänellä oli varaa hinnoitella ne sillä tavalla. Jos sinä sait niistä enemmän, niin fiksu kauppamies olisi pitänyt sen omana tietonaan.
- Haisu sumppi
Oletpa keksinyt hatusta karmeat hinnat ja hienot alet.naurettavaa.onneksi lopetat.
- Vuoromies PK7
Minä ostin tästä liikkeestä sauna pyyhkeet ja kaasugrillin mökille ja olen ollut todella tyytyväinen!Vaikka elämäni ei olekaan rahasta kiinni niin silti kannattaa säästää ja välttää järjetöntä tuhlausta!
- Mirkku A
Kappas!Onhan teissä vuoromiehissä sentään ainakin yksi asiallinenkin! :-)
- Tervetuloa
Avoinna tänäänkin!
- parempi mieli
Täällä on haistettavissa jämsäläinen kateus.
- Sooosooo
Täällä on haistettavissa epätoivoinen mainostaminen keskustelupalstalla, vaikka se on säännöissä kiellettyä.
- No reklam
Sooosooo kirjoitti:
Täällä on haistettavissa epätoivoinen mainostaminen keskustelupalstalla, vaikka se on säännöissä kiellettyä.
Tässä ketjussa ei ole kyllä mitään mainostamiseen viittaavaakaan..Keskustellaanpa nyt vaan asiallisesti hyvästä aiheesta!
- T.K
Minun mielestäni tämä pikkutyttö on paras,toiseksi arvostan pelastusarmeijan ja kolmanneksi pirkkiksen.Täytyypä itsekkin katsella nurkista ylimääräiset tavarat ja viedä kirpparille.
- Kiertelijä
Ha ha tuo rankkaus! Paras kuitenkin löytyy koskelta. Jämsässä paras Pirkkis.
- T.K
Kiertelijä kirjoitti:
Ha ha tuo rankkaus! Paras kuitenkin löytyy koskelta. Jämsässä paras Pirkkis.
Mun mielestä se kosken paikka on todella surkea.Palvelukaan ei mielestäni ole kovin ammattimaista.
- Asiakas minäkin
T.K kirjoitti:
Mun mielestä se kosken paikka on todella surkea.Palvelukaan ei mielestäni ole kovin ammattimaista.
Ihan samaa mieltä ollaan myös täällä, että Arvo kirpparilla on tosi surkeaa palvelua ja surkeaa tavaraa myynnissä. Useita kertoja olen käynyt ko. paikassa ja aina yhtä palveluhaluton myyjä paikalla. Ei taida kauppa käydä, kun maksoin euron ostokseni viidellä eurolla, niin ei meinannut vaihtorahaa takaisin saada annetuksi. Ihmetellä täytyy, että pysyy yleensä pystyssä ja antaa palkan kahdelle naiselle. Suunnittelevat muuttoa Jämsään mukamas paremmille apajille, tuskin kannattaa. Saanut sellaisen kuvan tuosta paikasta, että taitaa olla aika sisäpiirijuttua, joidenka kesken paremmat lahjoitukset jaetaan.
- real petejämsä
elä omaa elämääsi äläkä käytä toisten nicknamea
- varmatieto
ei kannata viiä pikku tyttöön mitään taitaa olla konkka edessä
- Rommel
Höpön höpön hyvinhän tällä paikalla menee..Pöytiin on jatkuvasti pientä jonoa joten tuottoa tulee kyllä.
- Mylläävät
Rommel kirjoitti:
Höpön höpön hyvinhän tällä paikalla menee..Pöytiin on jatkuvasti pientä jonoa joten tuottoa tulee kyllä.
Hinnat ja aleprossat kohdallaan,naurettavaa ja toisaalta niin epätoivoista
- Epätietoinen1
Mitkä ovat tämän pikkutyttö kirppiksen aukioloajat?Tekisi mieli käydä tutustumassa kun sitä täällä hyväksi kehutaan.
- Pirjo Putikka
Aamulla avataan ja illalla suljetaan. Etkös sinä normaalia työpäivää tee?
- Perkeelius
Taitaapi pirjolla olla muutama kilo hiekkaa tavarassaan.
- Äly älä jätä
Niin taitaa mutta korvien välissä pelkkää tyhjää!
- Pirjo Putikka
Äly älä jätä kirjoitti:
Niin taitaa mutta korvien välissä pelkkää tyhjää!
Sen verran on järkeä korvien välissä, että tuolle kirpparille en jalallani astu niin kauan kun sitä yritetään keskustelupalstoilla mainostaa.
- Petejämsä
Kaikki viemäni tavarat oli myyty!Pakkohan se on käydä varastoa läpi ja ottaa ensi viikoksi taas pöytä.On kyl mukavaa kun ylimääräinen tavara vaihtuu rahaksi ja vieläpä kunnon hintaan!Menkäähän penkomaan!
- Mie uson
Kiinni tuo menee,ite sanovat
- Ernesti Punkero
No minähän ne ostin. Kysyin, että missä on Pete Jämsän pöytä ja myyjä näytti. Siinä oli ruosteinen kiljuhinkki, rikkinäiset monot ja haljennut kusipotta. Myyjä sanoi, että ei siinä ole muuta ollutkaan. Maksoin sen vitosen käteisellä ja vein ne romut taloyhtiön roskapönttöön. Että semmoista kierrätystä.
- Tilda
Minulla olis kolmet tekarit,hyvin palvellut kuparikierukka ja loppuunajettu sauva.taidanpa viedä myyntiin
- Arppete
Tilda kirjoitti:
Minulla olis kolmet tekarit,hyvin palvellut kuparikierukka ja loppuunajettu sauva.taidanpa viedä myyntiin
Kierrätys kannattaa.Ostin tästä paikasta aikanaan partakoneen,kahvinkeittimen,huonekalut kotiini.Kaikki on edelleen käytössä ja ovat laadukkaita.Mahtava liike ja loistava palvelu.
- Omanaan
Arppete kirjoitti:
Kierrätys kannattaa.Ostin tästä paikasta aikanaan partakoneen,kahvinkeittimen,huonekalut kotiini.Kaikki on edelleen käytössä ja ovat laadukkaita.Mahtava liike ja loistava palvelu.
Rouva toljottaa tietokonetta ,itävaltalainen lasimaljakko on muuttunut suomalaiseksi kehujen kera,höh.missä asiakkaat jos noin hyvä on
- Yh n
Minäkin otan tulevasta maanantaista sitten pariksi viikoksi pöydän niin katsotaan meneekö kaupaksi.Pöytään tulee ylimääräistä tietotekniikkaa,akun taskareita,lautapelejä ja kaikenlaista kivaa.
- höpsis
Lopettakaa jo tämä naurettava pelleily.
- höpsistä
Lopeta itse dorka itsesi!
- Transit mies
Kävin juuri katsastamassa paikan.Olipa tavaraa todella paljon ja hyväkuntoista.Huomenna pitää mennä uudestaan kun saan pakun lainaksi tavaran kotiin ajoa varten!
- Kehuttava ite
Minä tulen rekalla,on niin halpaa,hyvää ja laadukasta.
- Hohhohhooo
Kehuttava ite kirjoitti:
Minä tulen rekalla,on niin halpaa,hyvää ja laadukasta.
Olette typeriä ja naurettavia.
- Kehutaan nyt
Hohhohhooo kirjoitti:
Olette typeriä ja naurettavia.
Ei ei,me kehutaan nyt .ei tarvitse omien kehua kun me muut teemme sen.ei ilman mutta halvallaaaa,menkää ja ottakaa isot laukut mukaan
- Kehu kehu
Kehutaan nyt kirjoitti:
Ei ei,me kehutaan nyt .ei tarvitse omien kehua kun me muut teemme sen.ei ilman mutta halvallaaaa,menkää ja ottakaa isot laukut mukaan
Maitokärryt ja kottikärryt mukaan ja ostamaan
- Jo-Bu man
Minä vien Pikkutyttö-kirppikselle myyntiin aina kaiken arvottoman moskan, mikä kuuluisi jo ehdottomasti kaatopaikalle. Kyllä niitäkin joku hölmö sieltä aina joskus ostelee. Uudella tavaralla teen nykyään Pikkutytössä tämmöistä kauppaa... ostan Keskiseltä Tuurista uusia Metsuri-moottorisahoja hintaan 69 euroa. Laitan ne myyntiin Pikkutyttöön hintaan 250 euroa... on nääs ihan uutta ja käyttämätöntä tavaraa. Joku mehtäkylän ymmärtämätön tollo oli sieltä yhden sahan jo ostanut ja kehunut vielä, kuinka halvalla sai ison sahan. Uudet samoilla kuutioilla olevat Husqvarnat ja Stihlit maksaa 500-1000 euroa. Kaikki ymmärtämättömät tollot... nyt äkkiä ostamaan Pikkutyttö-kirppikseltä uusia Metsuri-moottorisahoja... tulkaa äkkiä, ennen kuin hinta nousee...
- Myrveö
Tulen aamulla ostamaan sahan. Mutta eikö siinä ole sitä keksittyä alennusta,70prossaa. Hinta pilviin ja iso ale,,,,ei me ihan kahjoja olla.
- Sahuri
Myrveö kirjoitti:
Tulen aamulla ostamaan sahan. Mutta eikö siinä ole sitä keksittyä alennusta,70prossaa. Hinta pilviin ja iso ale,,,,ei me ihan kahjoja olla.
Minäkin sahan tarvisin.Onko niissä kuinka pitkät takuut?
- Perssuti
Sahuri kirjoitti:
Minäkin sahan tarvisin.Onko niissä kuinka pitkät takuut?
Saat itse laatia takuuajan,mutta ainakin 10v.vähintään tämän kirpparin kestoajan,ole hyvä
- Petejämsä
Nyt on maanantaiksi tavara kuorma lajiteltu ja hinnoiteltu!Tulkaahan penkomaan.On pitovaatetta,luistimet,hiomapaperia,remonttitarviketta ja paljon muuta.Tavarat pöydässä ma aamuna.
- Ittuilenko
Siihen on hyvä tulla ostoksille,ei ole autoja oven edessä ja sopii tällainen punkero hyllynväliin valkkaamaan kamoja.
- Roju-Roope
Kun innostus näin suurta on, niin minäkin keräsin nurkista kaiken vanhan patskan ja pistin niille reilusti hintaa, ei kun tietysti reilut hinnat. Menkäähän hakemaan kun noin kovasti tekee rojua mieli.
- Jyrki käteinen
Rojut rahaksi!
- Roju-Roope
Petejämsä, minä en suutu, vaikka ostat pöydästäni patskaromua ja siirrät omaan pöytääsi. Ymmärrän, että pitäisihän siinä olla jotain vähän parempaakin tavaraa.
- Petejämsä
Mun pöydässä on vain hyvää ja tarkastettua tavaraa.En myy mitään mitä en itsekin voisi ostaa.Tulehan roju-roope katsomaan niin yllätyt ja todennäköisesti jotain pöydästäni ostatkin!
- Petejämsä
Petejämsä kirjoitti:
Mun pöydässä on vain hyvää ja tarkastettua tavaraa.En myy mitään mitä en itsekin voisi ostaa.Tulehan roju-roope katsomaan niin yllätyt ja todennäköisesti jotain pöydästäni ostatkin!
Minulla myös peräkärry jota sopivasti vuokraan!Jos joku isompaa tavaraa liikuttaa.Yhteys tänne tai pikkutytössä on puhelin numeroni!
- Julkkareista
Petejämsä kirjoitti:
Minulla myös peräkärry jota sopivasti vuokraan!Jos joku isompaa tavaraa liikuttaa.Yhteys tänne tai pikkutytössä on puhelin numeroni!
Lepää rauhassaan,en tule tyhjää tonkimaan.taru on lopussa ja Anneli hukassa,paskaa
- Taru Anneli
Tulen parin vuoden päästä hiihtolomalla perheeni kanssa Jämsään tutkimaan hyviä kirpputoreja. Pitäisi ostaa kaksi paria tekohampaita. Kuulin että se pikkutyttö kirpputori on erinomainen, Taidankin mennä sinne.
- Petejämsä
Tule Taru ihmeessä katsomaan.Mulla on sillonkin siellä varmasti pöytä tai useampikin jos saan laajennettua omaa toimintaani.Aion tulevaisuudessa hankkia koko elantoni pikkutyttö kirpparilta.
- Leipäjonon vahti
Petejämsä kirjoitti:
Tule Taru ihmeessä katsomaan.Mulla on sillonkin siellä varmasti pöytä tai useampikin jos saan laajennettua omaa toimintaani.Aion tulevaisuudessa hankkia koko elantoni pikkutyttö kirpparilta.
Eipä tuu olemaan kaksinen elanto sulla.
- Petejämsä
Leipäjonon vahti kirjoitti:
Eipä tuu olemaan kaksinen elanto sulla.
Höpsistä!Uskon vakaasti että pärjään ja tienaan tällä hommalla.On vaan pakko panostaa laatuun ja hankittava hyvää retro tavaraa.Kaikenlaiseen keräilytavaraan on myös tarkoitus panostaa.Vanhempaa arabian tuotantoa on myös tulossa myyntiin vielä kevään aikana.
- Ernesti Punkero
Petejämsä kirjoitti:
Höpsistä!Uskon vakaasti että pärjään ja tienaan tällä hommalla.On vaan pakko panostaa laatuun ja hankittava hyvää retro tavaraa.Kaikenlaiseen keräilytavaraan on myös tarkoitus panostaa.Vanhempaa arabian tuotantoa on myös tulossa myyntiin vielä kevään aikana.
Meinaatko tuoda sen haljenneen kusipotan uudestaan pöytääsi? Se on kuulemma hävinnyt sieltä roskalaatikosta johon sen heitin.
- Taru Anneli
Minä vein kirppikselle kopallisen käytettyjä alushousujani. Kaikki mahdolliset aromit löytyy. Saa vaikka otettua yksistä pöksyistä veri- virtsa- ja ulostenäytteet. Tervetuloa nuuhkimaan.
- Merja45v
Onko ne ehjiä?Minulla kuluu työn takia isot määrät alusasuja.Olen pikkutytöstä jo pitemmän aikaa ostellut tilalle uusia.
- Juha Mietonen
Eikös sinun pitänyt tulla vasta hiihtolomalla perheinesi käymään?
- entinen asiakas
Pikku tyttö kirppari on lopetettu. Liike on tyhjänä, ei pöydän pöytää
- Raha Rikas
Petejämsä on huijari. Nostin aamulla pankista kymppitonnin ja piti ostaa reilusti sitä Peten kehumaa tavaraa. Ei näkynyt sen enempää arabian tuotantoa kuin muutakaan huipputavaraa tursuvaa pöytää kuin koko kirppariakaan.
- Omaa ylistäen
Mutta kyllä jaksoivat kehua surutta itseään.
- Omat kehut
Omaa ylistäen kirjoitti:
Mutta kyllä jaksoivat kehua surutta itseään.
Mistähän romulaarista löytyy kirpparin loppukamat,ne kehutut
- Piruilee
Omat kehut kirjoitti:
Mistähän romulaarista löytyy kirpparin loppukamat,ne kehutut
Keräsin aarteet kasseihin ja yritin mennä kirpparille,kiinni oli.kiitos .kyllä otti pattiin.
- Ystävän neuvo
No hyppäskö se Petejämsä tosiaan sinne Jämsän jokeen, kun ei siitä enää mitään kuulu? Enhän minä nyt vakavissani ollut.
- Kylmää faktaa
Milloin Jämsässä on viimeksi ollut laadukas kirpputori, osto- ja myyntiliike tai realisointikeskus? Esim. Pirkkiksellä on vuodesta toiseen samat hikiset, kusenpolttamat, ylihintaiset roinat nurkissa ja pöydillä. Puolet kyseisen paikan tavaramäärästä joutais heti kaatopaikalle. Hävetkää, ettäs kehtaatte!
- Vaihtoon
Hyvä,olen miettinyt pöytähintaa ja tavaroiden samana pysymistä.niistä ei rahaa heru.laittakaa ne maatuneet kirjat paperinkeräykseen.
- Ei kannata ei
Vaihtoon kirjoitti:
Hyvä,olen miettinyt pöytähintaa ja tavaroiden samana pysymistä.niistä ei rahaa heru.laittakaa ne maatuneet kirjat paperinkeräykseen.
Ei niistä kukaan pöytähintaa maksa.(Ei olisi mitään järkeä) taitaa olla sen yhden romumiehen pöytiä kaikki pelkällä provikalla.
- Kama vaihtoon
Ei kannata ei kirjoitti:
Ei niistä kukaan pöytähintaa maksa.(Ei olisi mitään järkeä) taitaa olla sen yhden romumiehen pöytiä kaikki pelkällä provikalla.
Mutta jonoo on kun pöytää kysyy,onko vain kikka.puolet saa jäädä kiertämättä,kun muutosta ei ole.
- Lilli Pillinen
Kama vaihtoon kirjoitti:
Mutta jonoo on kun pöytää kysyy,onko vain kikka.puolet saa jäädä kiertämättä,kun muutosta ei ole.
Se pöytävuokra vaan on nykyään semmoinen, että lähes kaikki myyntitulot meni niihin, vaikka oli hyvää tavaraa eikä mitään romua.
- Arkitavara
Lilli Pillinen kirjoitti:
Se pöytävuokra vaan on nykyään semmoinen, että lähes kaikki myyntitulot meni niihin, vaikka oli hyvää tavaraa eikä mitään romua.
Uskon mitä kerroit,pitäis olla arabiaa ja vanhaa lasia
- Taru Anneli
Onko pikkutyttö hyvä kirppis? Taidan tulla siellä ostoksille ensi hiihtolomalla.
- Petejämsä
Pettymys on nyt valtava.Olen järkytyksestä toivuttuani kysellyt pikkutytön liiketilaa ja muutamaa muutakin mahdollista paikkaa.Perustan oman kirpputorin.Laitan halvat pöytä hinnat ja suuret pöydät.Aion myös paikkaani mainostaa näkyvästi.Kertokaa mikä mielestänne olisi sopiva viikon/kahden viikon pöytä vuokra?
- hölynpöly
10 e
- Muisteluja
Mitä kirpputoreja siellä on enää hengissä? Onko Pirkkiksellä edelleen sitä samaa, kierrätyskelvotonta pskakamaa nurkat täynnä kuin 15 vuotta sitten? Entä kirppis homeisessa "rautakaupan talossa"?
- hakunabataatti
Ei jämsässä ole enää kirppareita. Eli ei kannata tulla. Pysy siellä,missä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693