Olen parahiaikaan tutustumassa ihanan pojan kanssa... Ongelma on se,että olin alkamassa hänen kanssaan suhteeseen. No,viisi kk sitten minulla päättyi suhde erään pojan kanssa koska perheeni ei hyväksynyt häntä. Luulin että olin jo päässyt hänestä yli,mutta kun hän kysyi yksi päivä 5kk hiljaisuuden jälkeen olenko kunnossa,jokin tunnemyrsky nousi sisälläni. Eromme oli erittäin kipea,koska meidät pakotettiin siihen. En tunnista enää tunteitani... Kummasta pojasta välitän enemmän ja kumpaa tarvitsen... Tunteet ihan sekaisin. Onko vastaavia kokemuksia/neuvoja?
Tunteet solmussa...
Korppi17
2
<50
Vastaukset
- Meh :/
Sulla on kahen pojan välillä toi rakastaako vai ei. Mä ite mietin just että onks toi yks tyttö mun arvonen tyyppi.
Tollanen on ihan hirveetä kun sä et tiiä mikä ois oikein tai hyvin.
Se mitä mä oon huomannu et auttaa, miettii rauhassa asiaa ja keksii muuta tekemistä. Koittaa unohtaa mikä ikinä sit ihmetyttääkään tai ottaa päähän- Korppi17
ok,kiitos avusta (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754