Oisko Helsingissä mitää pieniä töitä tän ikäselle? Tykkään tehä töitä, enkä jaksa koko lomaa rentoutuu. Mitä vois tehä? Hankin rahaa Perun matkaa varten. Kertokaa jos jollaki ois töitä tarjolla. Naurattaa tää aihe, mut... :DD
Kohta 13v tyttö haluis kesätöitä :D
4
133
Vastaukset
- tällänen krööh ;)
Voit tulla mun luo hoitaa muo ;) Asun myös hesassa
- kaija-liisa 67v
Jätä nuoret lapset rauhaan!!!!!!!!!
- Fiksumpi
Oletko tyhmä vai ihan helvetin tyhmä? Kesätyöpaikka olisi pitänyt hankkia jo viimevuoden puolella, varsinkin pääkaupunkiseudulla työpaikkoja ei ole paljoa kysyntään nähden. Ja ei noin nuori mitään työpaikkaa edes saisi, varsinkaan noin tyhmä joka ei tajua hankkia töitä ajoissa ja tulee vielä kyselemään sellaista keskustelupalstalta kohdasta viikkoraha. Jopa 12 vuotiaskin ymmärtää paremmin asiat.
- JustKeepSwimming
Fiksumpi: Hänhän on 12-vuotta xD
Ja voit kysellä sun naapureilta jos tekisit jtn. pihahommii,koiran ulkoilutusta yms. Pientä palkkaa vastaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201