Eli mä olen siis 12-vuotias tyttö (vaikutan ehkä tosi nuorelta, mutta siis ymmärrän paljon asioista). Mulle saa laittaa viestiä facebookkiin - ei tarvitse kutsua kaveriksi, vaan voit chatata ihan muutenkin.
Eli mulle voi puhua muuten vaan tai sitten kertoa murheistaan :)
Tykkään kuunnella ihmisiä ja psygologin työ vois olla aika kiinnostavaa..
Mutta tosiaan, tulkaa laittamaan facebookissa mulle viestiä, jos kaipaatte seuraa tai apua murheisiin tms! :)
https://m.facebook.com/profile.php
Tossa pitäisi olla linkki mun profiiliin, jos ei näy, niin mun nimi on Apu Tyttö ja profiilikuvana teksti: people are just like music; some speak the truth and other are just noise. (
Kaipaatko kuuntelevaa ihmistä?
Tulkaa juttelemaan!
6
<50
Vastaukset
- johanna_jonttu
hei kaavailet samaa ammattia kuin minäkin :D
- Tulkaa juttelemaan!
Siistiä, että muillakin on tälläsiä haaveita! :)
Tää vaan kiinnostaa mua, ei siitä mihkään pääse.. - Respect :*
Oot aika ihana ku haluut auttaa!! :3
- Tulkaa juttelemaan!
No voi, mielelläni :')
- kaksoispisteviivadeedee
No et kyllä näytä mikään neropatti olla 8D toi facebook.com/profile.php miten tommone linkki vois johtaa juuri SINUN profiiliin? :P kaikki jotka on logannu facee ja painaa tota ni löytää oman profiilin :D ( ei pahal kunha kirjottelen ku tylsää :( )
- heh1
Mul on sellanen murhe että mua panettaa kokoajan voitko auttaa tän vaivan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687