Eli mä olen siis 12-vuotias tyttö (vaikutan ehkä tosi nuorelta, mutta siis ymmärrän paljon asioista). Mulle saa laittaa viestiä facebookkiin - ei tarvitse kutsua kaveriksi, vaan voit chatata ihan muutenkin.
Eli mulle voi puhua muuten vaan tai sitten kertoa murheistaan :)
Tykkään kuunnella ihmisiä ja psygologin työ vois olla aika kiinnostavaa..
Mutta tosiaan, tulkaa laittamaan facebookissa mulle viestiä, jos kaipaatte seuraa tai apua murheisiin tms! :)
https://m.facebook.com/profile.php
Tossa pitäisi olla linkki mun profiiliin, jos ei näy, niin mun nimi on Apu Tyttö ja profiilikuvana teksti: people are just like music; some speak the truth and other are just noise. (
Kaipaatko kuuntelevaa ihmistä?
11
80
Vastaukset
- SuomalainenNuori
Mistäkö ymmärrät? Luultavasti:
A: perus 12v tyttö
Ymmärtää:
Meikki
Kalliit asiat ja vaatteet
Justin bieber...
Vai
B: random hater
Ymmärtää
"NIKUMIEHETJAPOJATONHAISEVIASIKOJAHYIHYIHYI"
Vai
C: oikeasti älykäs ihminen? - NorjalainenNuori
Vaiko
D: Panoseuraa vailla oleva norjalainen? Vai E: Keittiöpsykologi.
"Luuletko olevasi hyvä ihmistuntija?"
-Kyösti Pöysti-
Yksi lempisitaateistani.
Veikkaan, että E, tai mahdollisesti B. Toivon, että C.
Tuskin kuitenkaan A, tai D........... aivannnnnnnnnnnn.................
Tiäts 12-vuotias on oikeesti tosi nuori. Ja ehkä sie ymmäräkki paljon asioita, en tiijjä.
Mutta mie tiijjän että esimerkiksi hyvin monen 12 vuotiaan ja 16 vuotiaan välinen ikäero on henkisesti tosi iso.
Tahokko sie ihan oikiasti olla psykologi, tiäts se on oikiasti helvetin rankkaa hommaa.- Israelin tukija
Ocean, viestisi viimeinen lause toi mieleeni erän psykologina menestymisvitsin (ulkomuistini mukaan se menee näin):
"Psykologiksi opiskellut oli stressaantunut työstään, koska hän joutui kuuntelemaan ihmisten ongelmia, mutta hän huomasi että muita vanhempia psykologeja työ ei stressannut, joten hän kysyi heiltä miten hel*etissä he kestävät ihmisten murheiden kuuntelemista, vanhemmat psykologit vastasivat toiset kuuntelee ja toiset ei." - oce
Israelin tukija kirjoitti:
Ocean, viestisi viimeinen lause toi mieleeni erän psykologina menestymisvitsin (ulkomuistini mukaan se menee näin):
"Psykologiksi opiskellut oli stressaantunut työstään, koska hän joutui kuuntelemaan ihmisten ongelmia, mutta hän huomasi että muita vanhempia psykologeja työ ei stressannut, joten hän kysyi heiltä miten hel*etissä he kestävät ihmisten murheiden kuuntelemista, vanhemmat psykologit vastasivat toiset kuuntelee ja toiset ei."Niihän se on, mut täytyy sun ny jokseenki kuunnella. Mutta kuuntelemistaki o nii montaa sorttia. Hmm m.
Kirjautumaton ocean--
- Mulnäkyy...creepy...
Näkyykö kaikil muil tos oma profiili?
- Tulkaa Juttelemaan!
VIHAAN TEIT KAIKKII
- Tulkaa Juttelemaan!
Tulkaa Juttelemaan! kirjoitti:
VIHAAN TEIT KAIKKII
Ootte tosi tyhmii, niinkuin kaikki miehet, koska ne on sikoja
- tyttö 13 v
mulla ois yks kysymys mua niiku vituttaa ihan kaikki. ja välillä tuntuu olla masennusta esitän ulkoo päin äitille ja iskälle iloista mut oon sisältäpäin murheellinen itkuinen ja romahtamis pistees. Epäilen et se johtuu puoliks siit ku mun paras kaveri kuoli joku vuosi ja 5 kuukaut sitte välillä tuntuu et ei enää jaksais joten mitä teen????
- 13v
No miten pääsen siitä yli et mun veli raiskas mut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165