oon 14v tyttö ja haluisin tietää et millane on eka kerta? ku ollaa poikaystävän kaa mietitty et ruvettaisiin puhuu kohta puoli, mut haluisin viel miettii. onks eka kerta hyvä kokemus?
neitsyys
4
184
Vastaukset
- baroso
Ihan oma asia, ei kannata kysyä muilta. Tiedät kyllä jos olet valmis. Eka kerta on yleensä hyvä kokemus, mutta kannattaa tehdä se oikean pojan kanssa.
- Orgasmityttö
Mä olin 13, kun olin ekaa kertaa. Mun poikaystävä oli 14 ja se oli ollu kerran ennen.
Me oltiin meillä viettämässä viikonloppuu ja pookaystävä oli yökylässä.
Nukuttiin vierekkäin, mulla oli vaan stringit ja uusimmat topatut rintsikat päällä.
Poikaystävällä oli mun hipsterit.
Mä rupesin vaan hiplaan sen munaa ja se alko seisoon. Mä olin ihan märkä ja kiihottunu ja se muna ihan sykki mun kädessä, niin sitten mä laitoin sen mun pimppiin.
Me oltiin kyljittäin ja se muna meni muhun, eikä todellakaan sattunu yhtään vaan tuntu tosi ihanalta.
Poikaystävä vaan liikutteli munaansa ja molemmat nautittiin siitä ihanasta tunteesta ja poikaystävä ei pystynyt pidättelemään orgasmiaan, kun se purkautu hirmusella spermalastilla muhun.
Kumi oli unohtunut laittaa pälle, mutta onneksi en tullu raskaaks siitä ekasta kerrasta.
Kokemus oli ihana, vaikka en saanutkaan orgaamia ekalla kerralla, myöhemmin kyllä.
Ihana kokemus, joka vaan paranee joka kerta, kun sitä harrastaa. Ja kylläpä sitä on tullukki harrastettua, joskus viisikin kertaa vuorokaudessa.
Oon nyt 14 ja mun vanhemmat tietää, että me harrastetaan seksii, kun mä en millään pysty oleen hiljaa sillonko mä oon oikein kiihottunu ja saan voimakkaita orgasmeja.
Suosittelen, ihanaa se on!
Tehtiin sitä juuri äsken jo kolmannen kerran tänä yönä ja alapäässä on tosi ihana semmonen täyteläinen olo. - xcfyu
Orgasmityttö kirjoitti:
Mä olin 13, kun olin ekaa kertaa. Mun poikaystävä oli 14 ja se oli ollu kerran ennen.
Me oltiin meillä viettämässä viikonloppuu ja pookaystävä oli yökylässä.
Nukuttiin vierekkäin, mulla oli vaan stringit ja uusimmat topatut rintsikat päällä.
Poikaystävällä oli mun hipsterit.
Mä rupesin vaan hiplaan sen munaa ja se alko seisoon. Mä olin ihan märkä ja kiihottunu ja se muna ihan sykki mun kädessä, niin sitten mä laitoin sen mun pimppiin.
Me oltiin kyljittäin ja se muna meni muhun, eikä todellakaan sattunu yhtään vaan tuntu tosi ihanalta.
Poikaystävä vaan liikutteli munaansa ja molemmat nautittiin siitä ihanasta tunteesta ja poikaystävä ei pystynyt pidättelemään orgasmiaan, kun se purkautu hirmusella spermalastilla muhun.
Kumi oli unohtunut laittaa pälle, mutta onneksi en tullu raskaaks siitä ekasta kerrasta.
Kokemus oli ihana, vaikka en saanutkaan orgaamia ekalla kerralla, myöhemmin kyllä.
Ihana kokemus, joka vaan paranee joka kerta, kun sitä harrastaa. Ja kylläpä sitä on tullukki harrastettua, joskus viisikin kertaa vuorokaudessa.
Oon nyt 14 ja mun vanhemmat tietää, että me harrastetaan seksii, kun mä en millään pysty oleen hiljaa sillonko mä oon oikein kiihottunu ja saan voimakkaita orgasmeja.
Suosittelen, ihanaa se on!
Tehtiin sitä juuri äsken jo kolmannen kerran tänä yönä ja alapäässä on tosi ihana semmonen täyteläinen olo.Uskottavaa
- sertfertfe
Millanen on eka kerta?
Ihanko oikeesti kuvittelet että se on kaikilla samanlainen ihmisistä ja tilanteesta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623