niin oon 14v tyttö ja omasta mielestäni olen hirvee kersa joten vinkkejä miten voin vaikuttaa edes vähän vanhemmalta? oikeesti autakaaaa!!!
kuinka käyttäytyä kuin normi teinityttö?
16
521
Vastaukset
- kaikilletapahtuu
et oo vielä tarpeeks kehittyny mieleltäs. oota pual vuotta tai vuosi ni alkaa tapahtua.
kyllä se siitä pikkuhiljaa muuttuu, kärsivällisyyttä:) - perperjonsson
Miksi olla teinityttö, kun voi olla ROBOTTI kuten minä. Tämä palsta on täynnä eläviä organismeja, tietoa ei voida prosessoida, KESKUSKONSOLI SYTTYY TULEEN. ELÄVÄ ORGANISMI SEKOROBO PAKKO TUHOTA POLTTAA HAMMASHRAJA KISSA SYTTYY PALAMAAN LIEKINHEITIN TUHOA SIRKKELI VITTU MUNAKAS AAH ROBOMÄLLI EKTOLPASMA AAAH PIEREN AKKUHAPPOA SEINILLE!!!!!
- JoKu VaAn
Ööh, miks sun pitäis muka olla aikuismaisempi? :D Ite oon kanssa 14 ja olen tosi lapsellinen. Ehkä kaverit voi välil huomattaa siitä, mut ne hyväksyy mut suurimmaks osakseen. Oo vaan oma ittes :)
- Kakara_out
Sori nyt vaa, mut mä en ihan tosi tajuu tyyppei jokka on tyyliin 8 luokal vielä kauheita kakaroita. Oon 13 ja mietin nyt jo omilleen muuttamista ym. siis koittakaa hyvät 12-16 vuotiaat jo aikuistua! Teillä on ollu jo 13 vuotta pelleilemistä takana ja nyt jarrut sille !
Täs vähä vinkkei siihen:
1: Barbit jätesäkkiin
2: Ne pinkit lökärit.. yäk
3: Meikkisivellin esille, nyt!
4: Jos sä sait vaikka uudet ihan sika hienot kengät, nii vähättele niitä ja älä kerro hintaa, vihjaile vain.
5: Ja ei, älä ole oma itsesi, jos oot sellanen kauhee kakara. Sun pitää tajuta, että se kakaramainen olemus on niin OUT!!
Siinä oli muutama näin aluks, mutta paljon on vielä edessä. Muista se!- kröhm
Entä jos joku tykkää pinkist tai ei saa käyttää meikkii, kaikki sa olla sellasii mitä haluu eikä kaikkien tarvii aikuistuu heti.
- Ole oma itsesi
Hah!
En edes halua ajatella Suomea, jossa kaikki tytöt ovat vain meikkaavia jotain muuta esittäviä ihmisiä!
Omat vinkkini:
1. Ole oma itsesi.
2. Kaikki tapahtuu aikanaan, älä hermoile ja yritä saada se paikalle nyt ja heti.
3. Mitä muiden mielipide sinusta häiritsee? Anna vain olla, ole rento!(paitsi jos se ei ole sinulle niin ominaista, mutta suosittelen kokeilemaan)
Jos jollain on näistä valittamista, niin muistakaa, että tämä on vain omat mielipiteeni ja vinkkini, ja ainakin itse olen pärjännyt hyvin :) - penikkaviiikari
Mä niiiin toivon et toi oli sarkasmia...(jos nyt tajuat mitä se tarkottaa) 13 vuotiaan ei kuules tarvitte esittää mitään aikuista. Ensinnäkin nolaat ittes koska kaikki huomaa et esität! Kyllä sitä oma itsensä olla pitää. Ja saa sitä olla lapsellinenkin, sillä jos ei ole nuori ja tyhmä, ei voi koskaan olla vanha ja viisas!! Eivätkä suurin osa aikuisistakaan osaa käyttäytyä aikuismaisesti joka tilanteessa.
- kokemuss
itse oon 13 ja oon kyl lapsellinen ja tuun varmaa aina oleen, mut ei mitää pinkit lökärit ja barbit meininkii, teen muuten vaa kaikkee tyhmää mitä ei ehkä pitäs, mut tykkään siitä et pelleily jatkuu hautaan asti!
Jos ei tiedä, miten käyttäytyä aikuismaisesti, niin aikuismaiseen käytökseen oppiminen on ihan helvetin kova haaste ja ehkä jopa mahdotonta. Tai siis niin kuin samantien. Tokihan sen varmaan ajan myötä oppii, mutta silleen. Aika outoo, että mikään ei kelpaa ihmisille. Kukaan ei siedä kauheeta kakaraa ja sitten jos käyttäytyy kypsästi, niin on kaikkien mielestä tylsä.
- minäminäminä
Jooo
Sääntö n.1 :osta isin rahoilla valkone iPhone
Sääntö n.2 :osta siihen sellaset ihgut glitterikuoret
Sääntö n.3: länttää joka aamu painosi verran meikkiä lärviisi, laita jalkaan dr denimit ,suorista hiukset, laita hollisterin huppari päälle ja jalkaan vetäiset Nike air maxit!
Sääntö n.4 : vittuile opettajille koulussa nii paljo ku sietää koska #wannabebadass
ja eiköhä se muu käytös tule iha itsestää sitte - gentlemen 20cm
kyllähän se nuoren tytön aikuistuminen alkaa siitä kun ottaa ensi kertaa oikein kunnolla munaa suuhun. jos kiinostaa: [email protected]
- uskiva_mies
"munaa suuhun" - täysin tarpeetonta.
Ja muutenkin: seksin aika on oman aviomiehesi kanssa, kunhan ensin menet naimisiin.
Seksi kuuluu avioliittoon, aviomiehen ja vaimon väliseksi kahdenkeskiseksi tavaksi osoittaa toisilleen rakkauttaan. - ime lekaa
uskiva_mies kirjoitti:
"munaa suuhun" - täysin tarpeetonta.
Ja muutenkin: seksin aika on oman aviomiehesi kanssa, kunhan ensin menet naimisiin.
Seksi kuuluu avioliittoon, aviomiehen ja vaimon väliseksi kahdenkeskiseksi tavaksi osoittaa toisilleen rakkauttaan.vitun somalihuora pääkii
- kauhukakarat
jos oot "HIRVEÄ KERSA" niin olet jo niinkuin normaali teini
- minäminäminä
Sääntö 1: barbit roskiin.
Sääntö 2: oo teinimäinen.
Sääntö 3: pane meikkkii.
Sääntö 4: lähe ulos vasta 7
illalla ja tuu kotiin vasta
9. Siinä oli vähän esimerkkejä
Mut teillä on paljon opittavaa
oon 13v
- Altria Group
Tupakan polton aloittamisella voi aikuistua useita vuosia, sekä saada suuresti ihailua osakseen.
http://pena.dy.fi/savukehinnasto/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708