Nyt on pankit päässeet johto-asmiin, höykyttävät meitä vanhuksia.
Ovat auki vain 3 tuntia päivässä,aattelevat kyllä ne mummot ja ukot kerkiävät
käymään silloin..
Ensin vokotellaan paljon asiakaita,sit kohtelu kehnonee..
Olen itse POP pankin asiakas niin ei siellä mikään ole muuttunut, ölen
ihmetellyt kun ystäväni ovat kertoilleet palveluiden heikentymisestä...
Minä hoen heille päinvastaista - Käykää tutustumassa asiaan ystävän neuvo.....
Tänään jutellaan pankki-asioista tuntuu tärkeiltä.
6
86
Vastaukset
- ukko liitosalueelta
Ei taida mennä pankeillakaa hyvi, tuo kiinni pitäminen takoittaa,että taas henkilökuntaa kävelemään...
Suurimmat pankit eniten kyykyttää vanhoja O suusp----Nordea-pankki..
ON kuitenkin olemassa kokopäivänkin auki olevia pankkeja Taitaa olla POP-PANKKI---harvassa vain taitavat olla,mutta jospa niitä siunaantuis enemmän, kun asiakkaat kuuluvan siirtoja suunnittelevan..Monena vuonna tutkimuksissa tödettu parhaiten palvelevaksi pankiksi.. - Makriina ek
Verkkopankki on hyvä olla olemassa. Voi maksaa laskunsa ja hoitaa pankkiasioitaan kotikoneella. MUTTA - jos ei saa jotain asiaa hoidetuksi, niin näyttää siltä, että mikään ei suju.
Olen yrittänyt saada erästä laskua E-laskuksi. Aikaisemmin oli erinomainen järjestelmä, suoravelotus, mutta jonkin EU-direktiivin takia siitä piti luopua, ja muuttaa e-laskuksi. Vanhat suoravelotukset siirtyivät siihen järjestelmään pankin toimesta, mutta kun nyt yritän saada uutta, kuukausittain maksettavaa laskua tähän järjestelmään, niin on seinä vastassa.
Minä olen uurastanut tämän kanssa joulukuun alusta, ja eilen tulee sitten karhulasku, koska olin jo luottanut siihen, että laskunmaksu pelaa. Tammikuussa tarkistin pankista, onko maksu lähdössä - ei ollut - joten maksoin se koneeltani, soitin pankkiin ja selitin asian jälleen kerran puhelimessa. Asiakaspalvelija valitteli, että on ilmeisesti ollut xxxx-syyt asian hoidon esteenä, mutta eiköhän helmikuun alusta ...jne.
Olen tietysti tehnyt jonkun virheen, kun olen vienyt tietoja, olen jättänyt jonkun asian napauttamatta, tai joku on pankissa jättänyt jonkun asian tekemättä - en tiedä, miksi näin yksinkertainen asia ei hoidu! Jos virhe on minun, en tiedä, missä se on, joten en voi sitä korjata.
Soitin laskuttajalle, joka sanoi, että asia on minun ja pankin hoidettava. Sanon vain, että pankkiin marssii maanantaina vaikeasti käsiteltävä asiakas. Nyt en enää ole kohtelias ja neuvottele ystävällisesti asiasta, jonka hoito on aloitettu joulukuun alussa!- mummo joka oppinut.
Nykyään asiakas joutuu kaikki itse tekemään, apua virkailijoilta ei heru.
Oli minusta mukavanpaa joku aika sitten ,meitä jopa kunnioitettiin monessa asiassa on mennyt taakse päin palvelut. Sattui noi6v sitten menin ison sekin kanssa pankkiin laittaakseni tilille muutamaksi aikaa,kun kesämökin myin ja
sitten tietenkin jo uutta katselin. Olin kassalla niin oikein johtaja kävi kättelemässä.
No ne rahat on uudessa mökissä ei ne meikäläiseltä siellä kauan hautunut.
Nykyään tosi on työpaikat virkailijoilta menee pois,kun asiakkaan on itse hoidettava
palvelunsa. Yksi mummo sanoi = hänelle POP on opettanut siellä käydessä toiminnot ja käynyt kotonakin vielä neuvomassa miten maksetaan laskut
jotain oli muutakin siihen liittyvää. siis POPpankki.
- eppu2
Nykyään hoidan laskunmaksun koneella. Mutta, jos jotain konttorissa hoidettavaa on, niin POP-pankki on kävelymatkan päässä. Sinne vaihdoin muutama vuosi sitten ja hyvä on.
- mummo4
Eläkeläisillä on eniten rahaa ja palvelut juuri meiltä lopahti kyllä vielä
kadutte pankit..
Ei ne kaikki teidän pillin mukaan juokse, Heillä on viisaita lapsia ja lapsenlapsia.-
Oottakee vuan, - voi voi
mummo4 kirjoitti:
Eläkeläisillä on eniten rahaa ja palvelut juuri meiltä lopahti kyllä vielä
kadutte pankit..
Ei ne kaikki teidän pillin mukaan juokse, Heillä on viisaita lapsia ja lapsenlapsia.-
Oottakee vuan,Pankkineidit kadulle -Isot herrat määrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703