Jo tässä vaiheessa pahoittelen, että nää kriteerit tässä on aika korkeella, mutta jos joku ois melkee ihan tollanen, nii oisit lähempänä mun unelmapoikaa :D
Vaikka elämässä ei kannata olla näin kriittinen, muuten ei löydä todennäköisesti ketään. ☮
- Mielellään ruskeet/ruskehtavat hiukset, suht lyhyet (ei mitään polkkahiuksia ㋡)
- Ruskeet tai siniset silmät
- Ihan puhtaat ja semi suorat hampaat (tekee kipeetä kirjottaa tätä, koska... ☹)
- Huulet sellaset kivat ja hymykuopat ois tosi iso !
- Ei ainakaa mikään ihan hirvee akne
- Söpö, komea & miehekäs ♡
- Leveet ja sellaset sopivan lihaksikkaat hartiat
- Yläkroppa timmi ja lihaksikas, sixpack ✔
- Muna ainakin vähän yli 13cm :DDD ☚(no okei, toi ei oo niin pakollinen, mut ois ihan nice ㋡)
- Semi pitkä 170-188cm
- Sellanen ihan normipainonen ne edellä mainitut lihakset
- Ei polta & juo
- Käyttää hymiöitä
- Ei puhu kirjakielellä
- Kunnioittava
- Hyvä tyylitaju ㋡
- Sympaattinen & hellä & huolehtivainen ♡
- Avulias
- Kohtelias
- Mukava, hauska, huumorintajuinen ja nauraa paljon
- Luotettava ja rehellinen (ei petä!! ㋡)
- Uskollinen ja romanttinen ♡
- Pikkusen tuhma sillointällöin •◡•
- Lapsi- & eläinrakas
- Tykkäis laulaa ja kuuntelis musaa
- Tykkäis ja osais kans kokata
- Tykkäis kattoa leffoja ja helliä ♡
- Tykkäis matkustella ✈
Siinä on jotain :D saatto unohtuu jotai juttuja... Mutta jos sulla on ainakin 20 ominaisuutta noista, niin kerro mitä ne on :)
Ja pahoittelen oikeesti tätä kriittisyyttä, ei kukaan ihminen varmaan voi omistaa noita kaikkia ominaisuuksia ja tää on vaan MUN unelma..
Onko tälläsiä poikia? ♡✩
26
403
Vastaukset
- My dream...
Ja toi kohta, mihin kirjotin : ihan valkoset hampaat... Jne, niin en tarkottanu siis, että sellaset ihan vitivalkoset tarvii olla, vaan sellaset semi puhtaat siis :D
- 15.w.poika
25 kohtaa täytän, mutta osa esim. Komeuden tai söpöyden suhteen ei ole minun päätettävissä.
- tyttö 15w
15.w.poika kirjoitti:
25 kohtaa täytän, mutta osa esim. Komeuden tai söpöyden suhteen ei ole minun päätettävissä.
Onks sulla kikkiä?
- Poikah
Melkeen kaikki mulla on. Ei noi oo edes kovat kriteerit.
- cixhuco
hah aikalail kaikki mulla :p
- My dream...
No siistii :D
- 15v
Kuinka vanha sie oot ja kuinka vanhoja täältä haluut bongata.
> mikä ikähaarukka täs on?- My dream...
Mä oon vast 12.v :D Mut kypsä ikäsekseni ja siks ikähaarukka vois olla 14-15.v :P
- ei vittu
tiesit varmaan että jokainen nainen tuollasen haluu eikä sellaista ikinä saa, nämä suomi24 plösöt aknejonnet eivät noita kyllä täytä....
takaisin kattoon Kauniita ja rohkeita ja haaveilemaa! - jiipeejerk
24 noista täytän mut ikääki on sit se 21v ja järkeä kysyä kysymys, mitä sulla on tarjota vastaa? :D
- dhazed
Ew, toivottavasti et huomannut aloittajan olevan 12v?
- xuxuxu
kikkii? täytän noist 23-24 :) sekosin laskuis :D
- My dream..
Mullei oo kikkii :(
- ölknhc
Et kyllä omasta ikäluokastas löydä sellaista, joka omasta mielestäsi täyttäis noi kriteerit. Jos ois 12v ja tommonen, niin sais kenet vaan oman ikäsen.
- My dream...
En mä etikkää omasta ikäluokasta, hyi :D
Mä tykkään 14-15.v pojistaaaa :) koska oon itekki aika kehittyny.. Mut ei tarvi uskoo :) - Kerroppas...
Miten mies voi olla söpö ja miehekäs samaa aikaa?
- My dream...
Jotenki :D
- 15vpoika
No mul ei ollu ku muutama noist
Hampaat puhtaat. Melkei suorat
En polta enkä juo
Olen kohtelias ja avulias
Siniset silmät
Luottettava ja rehellinen
Ei mul mitää lapsii ja eläimii vastaa oo. ihan kivoi ne on
En puhu kirjakieltä
Tykkään matkustella
Finnejä on. ei ny ihan hirveest
Ja huumorintajuinen(ainakin omasta mielestäni)
Joo saahan sitä aina unelmoida. sitä täydellistä ei kuiteskaa ikinä löydä. jos en kelpaa sinä mitä oon ni ei sitte.- another girl
Onks sulla kikkii? :)
- jdjdzjztfjkkhk
- perperjonsson
http://windows8wallpaper.com/wp-content/uploads/2014/01/hot-girl-wallpaper-99.jpg vaatimuksiesi perusteella oletan sinun olevan tämän näköinen
- melkee:DD
itte vois täyttää noi kaikki paitsi nuo hyvät laulu-ja kokkaustaidot :DD
- bibidi
Nämä minulla:
- lyhyet ruskeat hiukset
- siniset silmät
- suorat ja puhtaat, reiättömät hampaat
- hymykuopat
- Vain muutamia finnejä
- Miehekäs, söpöydestä ja komeudesta päättää katsoja
- Leveet ja sellaset sopivan lihaksikkaat hartiat
- Yläkroppa melko timmi ja lihaksikas, ujo sixpack
- Muna ainakin vähän yli 13cm :DDD
- Semi pitkä 170-188
- Sellanen ihan normipainonen ne edellä mainitut lihakset
- En polta & juo
- Käytän hymiöitä
- En puhu kirjakielellä
- Kunnioittava
- Hyvä tyylitaju ㋡
- Sympaattinen(?) & hellä & huolehtivainen ♡
- Avulias
- Kohtelias
- Mukava, hauska, huumorintajuinen(?) ja nauraa paljon
- Luotettava ja rehellinen (ei petä!! ㋡)
- Uskollinen ja romanttinen(?) ♡
- Pikkusen tuhma sillointällöin •◡•
- Lapset ja eläimet ihan ok :D
- kuuntelen musaa, mut en osaa laulaa
- Tykkään kattoa leffoja ja helliä :D
- Tykkään matkustella ✈
15v - My dream...
Aaaw :3 kuulostat ihanaltaa :)
- hoagsgsagifao
katotaas :D
- Mielellään ruskeet/ruskehtavat hiukset, suht lyhyet (ei mitään polkkahiuksia ㋡): juu, ruskeat lyhyet hiukset
- Ruskeet tai siniset silmät: siniset silmät
- Ihan puhtaat ja semi suorat hampaat (tekee kipeetä kirjottaa tätä, koska... ☹): suorat ja ihan puhtaat hampaat juu
- Huulet sellaset kivat ja hymykuopat ois tosi iso ! :mitähä tohonki sanos :D? kai ne ny iha normaalit nuo huulet on. kaippa sitä jonkinlaiset hymykuopatki o
- Ei ainakaa mikään ihan hirvee akne : no ei mitään hirveää aknea mutta ei mikään ihan sileä ja virheetön iho
- Söpö, komea & miehekäs ♡: noh, kauneus on katsojan silmissä :D kyllä sanoisin että ihan menevän näköinen. (käykö söpö ja miehekäs yhteen, ei niitä omasta mielestä samassa paketissa saa :D mutta emt)
- Leveet ja sellaset sopivan lihaksikkaat hartiat: ömm ei ne ny mitkää ladonovet valitettavasti ole :D
- Yläkroppa timmi ja lihaksikas, sixpack ✔ : ihan normi vartalo, ei mikään lihaksikaskaan, sixpack löytyy vain jääkaapista
- Muna ainakin vähän yli 13cm :DDD ☚(no okei, toi ei oo niin pakollinen, mut ois ihan nice ㋡) : no se on yli 13
- Semi pitkä 170-188cm : juu tuohon väliin menee
- Sellanen ihan normipainonen ne edellä mainitut lihakset: normaalipainoinen juu, mutta ei nyt mikään hirveen lihaksikas
- Ei polta & juo: en polta, juon satunnaisesti
- Käyttää hymiöitä: miten tämä liittyy mihinkään :D
- Ei puhu kirjakielellä: kuka helvetti puhuu?
- Kunnioittava: se kunnioitus pitää ansaita ja olla kunnioituksen arvoinen
- Hyvä tyylitaju ㋡: no yleisesti ottaen massan mielestä ei varmaankaan, en ole semmonen swagfagyolohomo, tyyli on rock/metal/army tai jtn sinnepppäi. Omasta mielestäni ihan jees tyyli
- Sympaattinen & hellä & huolehtivainen ♡: nno juu
- Avulias: nno kait juu, riippuu vähän tilanteesta
- Kohtelias: kyllä
- Mukava, hauska, huumorintajuinen ja nauraa paljon: kyllä mie kuulemma iha mukava olen, no hauskuudsta voi olla monta mieltä, huumorintajua löytyy, osittain aika sairas ja musta huumorintaju
- Luotettava ja rehellinen (ei petä!! ㋡): rehellinen joo ja luotettava, kunhan on itsekin luottamuksen arvoinen
- Uskollinen ja romanttinen ♡: juuh jos sitä jossain suhteessa on niin uskollinenhan pitää olla, kait sitä vähän romanttisuuttaki löytyy
- Pikkusen tuhma sillointällöin •◡•: jjep
- Lapsi- & eläinrakas: elukat on kivoja kaikissa muodoissa, lemmikkeinä ja lautasella :D, kyllähän niitä lapsia sietää
- Tykkäis laulaa ja kuuntelis musaa: laulaminen on iha jees, itse vain kuitenkin tälläinen ''multakurkku'' :D, en ehkä mikään hyvä laulamaan kuitenkaa, karaokea on kiva laulaa kännissä. Kuuntelen monenlaista musaa (nykymassapoppaska-ei kiitos, menee diskoissa jumputuksena ei muuten)
- Tykkäis ja osais kans kokata: nno kyllä osaan laittaa ruokaa ja leipoa, jotkut kehunu jopa, vaikka omasta mielestä ei nyt mitään kummosta
- Tykkäis kattoa leffoja ja helliä ♡: juu kunhan ei mitään ylijuustoisia romanttisia komedioita, tai no kait sitä pitäs uhrautua aina joskus :D hellyyttä löytyy :)
- Tykkäis matkustella ✈: kyllä, sitä vaan ku ois rahaa...
noniin en todellakaan mikään unelmapoika mutta laitoinpa silti :D, eipä sitä varmaan kukaan omaa kaikkia noita kriteereitä ainakaan missään suomi24 sivuilla :D voisin laatia samanlaisen listan unelmatytöstä, etkä täyttäisi läheskään kaikkia vaatimuksia, itse pidän ihmisistä yksilöinä vahvuuksineen ja heikkouksineen. - ayhbfnm-nhjgko
Näin tyttönä voin sanoa että nuo kriteerit ovat kyllä typeriä ja pinnallisia. Kun sitten todella rakastuu, ei noilla mitään väliä ole.
Että juuh, pelkkä luotettavuus, rehellisyys ja välittäminen riittää yllättävän monellekin tytölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697