Miten löytää älykäs sinkkunainen vaimoksi Filippiineiltä?

pettynyt_M

Onko tähän jollain hyvä idea: Miten löytää älykäs sinkkunainen vaimoksi Filippiineiltä?

Tähän mennessä on tullut vastaan valitettavasti vähemmän älykkäitä tapauksia.

Eli esim. tekstiviestistä poimivat yhden asian ja vastaavat siihen, viestin muu sisältö jää täysin huomiotta.

Joissain tapauksissa myös vastuuton seksikäyttäytyminen harmittaa.
(No, sitä nyt on havaittavissa yhtälailla suomalaisissakin naisissa)

Tyyppiesimerkki: nainen harrastanut seksiä ex -poikaystävän kanssa, ei minkäänlaista ehkäisyä! Eli pelkästään sattuman ansiota, että nainen ei ole yh-äiti.

Jokaisen pitäisi ymmärtää, että yhdyntä ilman ehkäisyä = suurella todennäköisyydellä vauva. Selitykseksi tarjotaan että nainen uskoi menevänsä naimisiin ko. ex -poikaystävän kanssa.

Ehkä, mutta eikö niitä vauvantekosuunnitelmia voisi jättää avioliittoon sellaisen puolison kanssa, joka myös haluaa lapsia ?

Mistä siis noin innokas tarve lisääntyä, että vaikka ei ole naimisissa, niin vauvaa on "pakko" yrittää saada aikaiseksi?

5

476

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir Jyli

Valtaosa filippiiniläistä on katolisia ja siellä ei anneta seksivalistusta juuri ollenkaan.
      Opettaja ystäväni sanoi,että hän saa kertoa esim.kondomeista mutta ei siitä kuinka niitä käytetään.
      Siellä lapsia "tehdään" paljon aikaisemmin kuin koti Suomessa ja filipinot pitävät lapsista.Oletko etsinyt mahdollisesti vaimoehdokasta liian nuorista naisista??

• d0wnt0wn

Suosittelen etta nyt lahdet heti ensi tilassa kaymaan Filippiineilla ja tutustut vahan kulttuuriin ja paikallisten maailmankatsomukseen.
      Tuo antamasi tyyppiesimerkki on kohtuu yleinen taalla. Toisekseen ehkaisyvalineiden osto (esim. seven elevenista, apoteekista taikka huoltiskalta) on aika perkeleen iso asia, eivatka hapeissaan saa niita hankittua ja sitten kay tuolla lailla.
      Etsi netista joku kiva (ja alykas) nainen ja lahde tapaamaan. Ei tama mitaan rakettitiedetta ole, mutta karsivallisyytta tassa vaaditaan (ja paljon). Tsemppia!

• Pinoy

Luettunai viestisi, minun mielestäni ongelma on sinussa ja asenteissasi. Ilmeisesti et tykännyt aikaisemmasta kirjoituksestani, koska se oli poistettu, mutta totuushan nyt on kuitenkin tämä, että kannattaisi vähän avoimemmin silmin katsoa maailmaa ja huomata et täällä Suomessakin on todella paljon näitä uusioperheitä.

• MikaKoo

Paikallisessa kulttuurissa ja uskonnossa olen käsittänyt että raskaus on jumalan lahja ja ehkäisy luonnonvastaista. Ei se ole niin kuin Suomessa että suunnitellaan siten lapsentekoa, se vain tapahtuu jos seurustellaan. Minulla on Facebook-kavereina filipinoja, jotka osallistuvat näihin kampanjoihin "ehkäisyä vastaan" ja jakavat sielläkin näitä kehotuksia vastustaa luonnotonta ehkäisyä.

• mabuhay

Filippiineillä ehkäisypillerit on ilmaisia,mutta varsinkin köyhät ja kouluttamattomat ihmiset ovat arkoja hakemaan niitä terveyspisteistä.Modernit kaupunki-ihmiset Manilan alueelta sanovat kirkolle "haista kukkanen".

Toisaalta papeilla on vielä paljon valtaa varsinkin vanhoihin ihmisiin.Pappi voi jumalanpalveluksessa sanoa ihmisillä"elä äänestä tätä poliitikkoa,hän on demoni"tai kertoa,että presidentin sisko Kris Aquino olisi hyvä varapresidentti"tai kerran jopa sanoi"te tyhmät ihmiset miksette te investoi nyt osakkeisiin.minä olen tehnyt jo näin paljon niillä rahaa"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1729
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1102
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    8. 75
      619
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. 36
      464
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe