Miten löytää älykäs sinkkunainen vaimoksi Filippiineiltä?

pettynyt_M

Onko tähän jollain hyvä idea: Miten löytää älykäs sinkkunainen vaimoksi Filippiineiltä?

Tähän mennessä on tullut vastaan valitettavasti vähemmän älykkäitä tapauksia.

Eli esim. tekstiviestistä poimivat yhden asian ja vastaavat siihen, viestin muu sisältö jää täysin huomiotta.

Joissain tapauksissa myös vastuuton seksikäyttäytyminen harmittaa.
(No, sitä nyt on havaittavissa yhtälailla suomalaisissakin naisissa)

Tyyppiesimerkki: nainen harrastanut seksiä ex -poikaystävän kanssa, ei minkäänlaista ehkäisyä! Eli pelkästään sattuman ansiota, että nainen ei ole yh-äiti.

Jokaisen pitäisi ymmärtää, että yhdyntä ilman ehkäisyä = suurella todennäköisyydellä vauva. Selitykseksi tarjotaan että nainen uskoi menevänsä naimisiin ko. ex -poikaystävän kanssa.

Ehkä, mutta eikö niitä vauvantekosuunnitelmia voisi jättää avioliittoon sellaisen puolison kanssa, joka myös haluaa lapsia ?

Mistä siis noin innokas tarve lisääntyä, että vaikka ei ole naimisissa, niin vauvaa on "pakko" yrittää saada aikaiseksi?

5

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir Jyli

      Valtaosa filippiiniläistä on katolisia ja siellä ei anneta seksivalistusta juuri ollenkaan.
      Opettaja ystäväni sanoi,että hän saa kertoa esim.kondomeista mutta ei siitä kuinka niitä käytetään.
      Siellä lapsia "tehdään" paljon aikaisemmin kuin koti Suomessa ja filipinot pitävät lapsista.Oletko etsinyt mahdollisesti vaimoehdokasta liian nuorista naisista??

    • d0wnt0wn

      Suosittelen etta nyt lahdet heti ensi tilassa kaymaan Filippiineilla ja tutustut vahan kulttuuriin ja paikallisten maailmankatsomukseen.
      Tuo antamasi tyyppiesimerkki on kohtuu yleinen taalla. Toisekseen ehkaisyvalineiden osto (esim. seven elevenista, apoteekista taikka huoltiskalta) on aika perkeleen iso asia, eivatka hapeissaan saa niita hankittua ja sitten kay tuolla lailla.
      Etsi netista joku kiva (ja alykas) nainen ja lahde tapaamaan. Ei tama mitaan rakettitiedetta ole, mutta karsivallisyytta tassa vaaditaan (ja paljon). Tsemppia!

    • Pinoy

      Luettunai viestisi, minun mielestäni ongelma on sinussa ja asenteissasi. Ilmeisesti et tykännyt aikaisemmasta kirjoituksestani, koska se oli poistettu, mutta totuushan nyt on kuitenkin tämä, että kannattaisi vähän avoimemmin silmin katsoa maailmaa ja huomata et täällä Suomessakin on todella paljon näitä uusioperheitä.

    • MikaKoo

      Paikallisessa kulttuurissa ja uskonnossa olen käsittänyt että raskaus on jumalan lahja ja ehkäisy luonnonvastaista. Ei se ole niin kuin Suomessa että suunnitellaan siten lapsentekoa, se vain tapahtuu jos seurustellaan. Minulla on Facebook-kavereina filipinoja, jotka osallistuvat näihin kampanjoihin "ehkäisyä vastaan" ja jakavat sielläkin näitä kehotuksia vastustaa luonnotonta ehkäisyä.

      • mabuhay

        Filippiineillä ehkäisypillerit on ilmaisia,mutta varsinkin köyhät ja kouluttamattomat ihmiset ovat arkoja hakemaan niitä terveyspisteistä.Modernit kaupunki-ihmiset Manilan alueelta sanovat kirkolle "haista kukkanen".

        Toisaalta papeilla on vielä paljon valtaa varsinkin vanhoihin ihmisiin.Pappi voi jumalanpalveluksessa sanoa ihmisillä"elä äänestä tätä poliitikkoa,hän on demoni"tai kertoa,että presidentin sisko Kris Aquino olisi hyvä varapresidentti"tai kerran jopa sanoi"te tyhmät ihmiset miksette te investoi nyt osakkeisiin.minä olen tehnyt jo näin paljon niillä rahaa"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe