saunassa käynti

saunasaa vaan

Käyttekö isät tyttären kanssa saunassa mihin tytön ikään saakka ? Itsellä tytär nyt 12v ja luulisin että jo haluis itsekseen käydä .. päinvastoin haluaa saunoo kanssani. Miten sitä voisi sanoa kiltisti sanoa että voitaisiin myös erikseen käydä ?
En haluisi loukata tyttöäni mitenkään mutta jotenkin jo tuntuu että voitaisiin erikseen mennä.
Asutaan siis kahdestaan joten hänellä ei saunakaveria ole joten ymmärrän häntä että haluaa seuraa mutta onko se enää soveliasta hänen kanssaan saunoo ?
Kumminkin murrosiässä ja kroppa kehityy niin en haluisi että tulee mitään noloja tilanteita vahingossa.

13

2560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saunavuorot

      Tyttö ei varmaan ole tullut edes ajatelleeksi että tuttuun tapaan tulisi muutos. Tai voihan olla että hänkin jo haluaisi erikseen. Mutta nyt on tosiaan sen muutoksen aika.

      Sanot vaan yksinkertaisesti ja luontevasti, että saunotaan erikseen. Jos hän kysyy syytä, voit sanoa että hän on jo niin iso että voi saunoa yksin ja sinä haluat saunoa yksin. Laita hänet ensiksi saunaan, niin että hän on jo saunonut kun sinä menet saunaan, silloin hänen ei tarvitse odotella saunaan pääsyä.

      Sama jako tulee eteen tietysti kokonaisissakin perheissä, ja yleensä se tapahtuu ilman isompaa huomiota ihan luonnostaan.

    • Joo ei

      Joo ei kannata tehdä asiasta liikaa numeroo, eikä sitä tarvitse mitenkään selitellä, ellei tytär selityksiä vaadi. Ilmotat vaan että nyt on tytön saunavuoro ja että saunot itse myöhemmin. Luulen että tuon ikäinen ymmärtää yskän ilman muuta.

    • pattitilanteessa

      Hieman sama tilanne meillä. Tytärpuoleni on 11-vuotias ja olemme asuneet samassa taloudessa nelisen vuotta. Saunomisessa ei ole ollut ongelmia viime aikoihin saakka. Nyt kuitenkin tytölle on alkanut ilmaantua murrosiän merkkejä ja olen havainnut sillä olevan seksuaalisia vaikutuksia minuun. Se ei tietenkään tunnu mukavalle, joten toivoisin tyttären saunovan yksinään. Olen puhunut asiasta vaimolle ja myös tyttären kuullen, mutta hän ei näe syytä miksei tytär voisi saunoa kanssamme, jos haluaa, enkä minä tietenkään voi puhua hänelle rektioista, joita tytön kehittyvät rinnat ja alapään karvoitus saavat minussa aikaan. Toivottavasti tyttö itse haluaisi mahdollisimman pian siirtyä saunomaan yksin.

      • Mallinukkena isänä

        Meillä on hyvin samantyyppinen tilanne, mutta tytärpuoli on 14 ja nuoren naisen mitat täyttävä kaikin puolin.
        Rinnat 75B ja ajelee alapäänsä posliiniksi samoin kuin äitinsäkin.
        Olemme aina 3 vuotta käyneet yhdessä saunassa ja tytär on nimenomaan sanonut haluavansa käydä meidän kanssa, koska pitää sitä normaalina.
        Olen joskus joutunut peittelemään erektiotani, mutta vaimostani se on hupaisaa ja tyttärestä normaalia, mitä pojat ja miehet tekevät.
        Tytär työntää joskus tahallaan peppuansa minuun kiinni, kun pyynnöstä pesen hänen selkäänsä.
        Onneksi mitään ei ole sattunut, vaikka joskus vaimon työesteiden takia käymme kahdestaankin saunassa.
        Tytär on kiinnostunut peniksistä, niin hän on kertonut äidilleen. Eikä kuulemma muuten opi minkälainen on penis.


      • kauhassa kaksi
        Mallinukkena isänä kirjoitti:

        Meillä on hyvin samantyyppinen tilanne, mutta tytärpuoli on 14 ja nuoren naisen mitat täyttävä kaikin puolin.
        Rinnat 75B ja ajelee alapäänsä posliiniksi samoin kuin äitinsäkin.
        Olemme aina 3 vuotta käyneet yhdessä saunassa ja tytär on nimenomaan sanonut haluavansa käydä meidän kanssa, koska pitää sitä normaalina.
        Olen joskus joutunut peittelemään erektiotani, mutta vaimostani se on hupaisaa ja tyttärestä normaalia, mitä pojat ja miehet tekevät.
        Tytär työntää joskus tahallaan peppuansa minuun kiinni, kun pyynnöstä pesen hänen selkäänsä.
        Onneksi mitään ei ole sattunut, vaikka joskus vaimon työesteiden takia käymme kahdestaankin saunassa.
        Tytär on kiinnostunut peniksistä, niin hän on kertonut äidilleen. Eikä kuulemma muuten opi minkälainen on penis.

        Työnteleekö peppuansa suhun kiinni kun olette kahdestaan saunassa vai tapahtuuko sitä vaikka kolmisteen olette ?
        Sinulla ruvennut seisokkia muodostumaan siinä pestessä ja onko se tuntenut sen ja sen takia tekee niin ?


      • Mallinukkena isänä
        kauhassa kaksi kirjoitti:

        Työnteleekö peppuansa suhun kiinni kun olette kahdestaan saunassa vai tapahtuuko sitä vaikka kolmisteen olette ?
        Sinulla ruvennut seisokkia muodostumaan siinä pestessä ja onko se tuntenut sen ja sen takia tekee niin ?

        Tyttö työntelee peppuansa innokkaasti myös silloin kun olemme kolmistaan saunassa. Hänen mielestään se on hupaisaa, kun muna rupee paksunemaan ja nostaa päätään puoliheijariin.
        Saatta jopa sanoa siitä jotain, vaikka minä yritän kaikin keinoin piilotella seisokkia. Äitistään tilanne on hupaisa.
        Joskus seisokki on ollut niin vahva, että sen piilottelu on ollut mahdotonta, ja tytär on todella nauttinut näkemästään. Näin hän on ainakin äidilleen kertonut.


      • S2se
        Mallinukkena isänä kirjoitti:

        Tyttö työntelee peppuansa innokkaasti myös silloin kun olemme kolmistaan saunassa. Hänen mielestään se on hupaisaa, kun muna rupee paksunemaan ja nostaa päätään puoliheijariin.
        Saatta jopa sanoa siitä jotain, vaikka minä yritän kaikin keinoin piilotella seisokkia. Äitistään tilanne on hupaisa.
        Joskus seisokki on ollut niin vahva, että sen piilottelu on ollut mahdotonta, ja tytär on todella nauttinut näkemästään. Näin hän on ainakin äidilleen kertonut.

        Tytär tykkää kiusoitella kovasti ja kyllä siinä vaikeeta saunoa kun peppuansa kiinni laittelee ja liikuttelee. Tuleeko nukkumaan teidän sängyyn ja ängee väliin vielä?
        Siinä olisi kiusallista olla ja nukkua kun toinen kiehnää mutta onneksi pitänee yöasua jos tulee . Vai mieluummin kysyy lupaa tulla silloin kuin äiti on töissä ?
        Kuumahan siinä kun toisessa kiinni on ja peitto päällä, vaikeeta nukkua silloin


      • Mallinukkena isänä
        S2se kirjoitti:

        Tytär tykkää kiusoitella kovasti ja kyllä siinä vaikeeta saunoa kun peppuansa kiinni laittelee ja liikuttelee. Tuleeko nukkumaan teidän sängyyn ja ängee väliin vielä?
        Siinä olisi kiusallista olla ja nukkua kun toinen kiehnää mutta onneksi pitänee yöasua jos tulee . Vai mieluummin kysyy lupaa tulla silloin kuin äiti on töissä ?
        Kuumahan siinä kun toisessa kiinni on ja peitto päällä, vaikeeta nukkua silloin

        Mökillä on joskus sattunut, kun tyttärellä on oma aitta nukkumapaikkana, että ukkosenilmalla on tullut kiireesti mun ja vaimon väliin ja äkkiä peiton alle, ettei salamat näy. Minä nukun yleensä aina, mutta varsinkin kesäisin mökillä, alasti.
        Tyttären käsi, tai jalka, tai jopa pää on puskenut kriittisiä paikkoja.
        Tytär ei tietenkään ole huomannut mitään, mutta minun on ollut panko yrittää nunkua mahallaan, vaikka vaimoa se on kovasti naurattanutkin ja tyttären nukahdettua vaimo on hiipinyt päälleni, tietäen, että seisokki on mahtava ja orgasmi purkauksineen, kuin toiselta planeetalta ja vaimokin saa yleensä sillon ketjussa märkiä orgasmeja kunnon suihkauksilla.


    • Anonyymi

      Minun tytärpuoli 17v tulee vasta nykyään saunaan yhdessä kun vaimo töissä, seurusteli noin vuoden yhden pojan kanssa mutta se loppui on kuin äitinsä kopio naitava pylly pillu näkyy hyvin selvästi ja rinnat jo oikean naisen. Pesee jotenkin eroottiseti ja haluaa pestä minut, nauraa vain kun kalu kohoaa yritin ajatella kaikkea muuta.
      Juotiin kerran kasi iso lasia viiniä kun halusi lämmittää saunan, en ollut rakastellu yli viikkoon kun vaimo kiukuttelee. Heti saunaan mennessä menin heti lauteelle,
      Mari tuli eteen als istumaan ja käski hieroa selkää ja antoi öljyä jotavaimo käyttää.
      Sanoin en yllä hieromaan nousi syliin otti jalat omiensa väliin katsoin himottavaa pyllyä onneksi kalu oli jalkojen välissä, Mari kumartu kysyi yllätkö nyt hieroin selkää karvaton pillu näkyi hyvin Kalu ponnahti Marin haaroihin kiljahti sanoi voi iskä kun hieroin hyväili kalun päätä haaroissaan ja painoi pillua kohti viinin vaikutuksesta työnsin vähän kalu oli pillun suulla vedin lantiosta meni liukkaasen piillun hyvin Mari huusi isääh ja liikkui kuiskas olen ollut ilman liian pitkään haittako saat naida minua kunnes löydän kaverin.
      Mari nousi ja kääntyi ohjasi siään kuiskas sain vain muutaman kerran on sulla iso nauttiiko äiti sanoin nauttii . Kerroin että on jo täysi nainen ja imin nännejä samalla Mari painui kokonaan kalua vasten painoi kunnolla sanoi en ole ennen tuntenut näin ja vapisi tuli naaman lähelle ja hymyili iskä saanko sanoia kyrväksi se on kiihottavaa sanoin sano miksi haluat sun pillu on ihana tiukka Mari sanoi tunnen sen olen täynnä ja alkoi naimaan sanoi olen isin kiima pillu ja vapisi luoja kun tekee hyvää minä minä tuleeen pillu supisteli voimalla mari oli kuin hukkuva laukesin sisään isä isä ihanaaaa oiii että tulee Mari nousi niin iso plännti tipahti alas.
      Syötiin iltapalaa Nari nousi pöydän reunalle sanoi iskä tässä jälkiruokaa nuolin työö pöydällä pöytä kastui Mari nousi sanoi haluan että nait kunnolla ja veti makkariin siitä lähtien on naitu kun tilanne sallii. Mari alkoi seurustelemaan mutta meidän homma jatkui, oli jo raskaana kun viimmeksi tuli kuiskasi iskä tee mut paksuksi sinä yönä rakasteltiin ainakin kolmesti. Aamulla sanoi pääsenköhän sinusta irti sulla on maailman paras ja kuiskas kyrpä siinä heti pöytää vasten ennenkuin lähti kotia.

    • Anonyymi

      No nyt

    • Anonyymi

      Minä en kieltänyt tytärpuolta käymästä yhdessä saunassa kävin vain joko hiljaa tai kun oli poissa. Sitten kerran olin saunassa vaimo äidillään ja tyttö kavereilla, istuin viinalasin kanssa löylyssä mietin Minjaa on kasvanut iso tyttö haluttavat rinnat muuten siro kalu seisoi kunnolla ajattelin miltä tuntuis panna pieneen pilluun.
      Ovekta kuului hu huu oletko siellä pakk käydä vessassa. Katsoin tumman lasin takaa paita päällä nännit sirosti pisti sisältä, laski housuja pieni karvoitus haaroissa kun istui pissalle nauroi kuuluuko sanoin pis pis ei kuulu, sanoi voinko samalla käydä suihkussa.
      Pyöritteli suihkussa kättään kysyin mitä huidot onko sääskiä nauroi ei kun olkapää on kipeä. Tuli ovelle voisitko hieroa vähän nyökkäsin hae öljy tyttö istui eteenni.
      laskin öljyä olkapäälle sitä valui eteen ja taakse. Otin käsillä kiinni valuvaa öljyä edessä sain koskea rintaa, mietin tämän takia yritän että käydään eri aikaan.
      Hieroin niskaa ja selkää, sanoin pitäs hieroa täältä ja koskin rintojen yläosaan taputin olkapäähän sun rinnat rasittaa lihaksia, katsoi ylös hiero vaan.
      Työnsin sormenpäillä lihaksia Minja huokasi oi vähän kipeä siitä kohta oli siitä missä rinnat alkaa, hieroin hellemmin kädet meni väkisin rintoihin asti näin kun nännit kovettui hieroin sivultakin kysyin haittaako kuiskas ei ei haittaa laskin öljyä eteen tiesin että se leviää otin käsillä kiinni valumia sain hieroa koko tissejä, Minja kysyi iskä miksi en saa käydä yhtä aikaa saunassa teidän kanssa, sanoin suoraan olet niin seksikäs jo. Minja sanoi hiljaa pitäskö olla läski.
      Hieroin kulasta kuiskasin en sitä tarkottanut Minja kääntyi katsoi kiiltävää kalua ja kääntyi takaisin sanoi nyt on hyvä ja nousi viereen, halasi sanoi olenko noin seksikäs ja katsoi kalua en tiennyt että se on noin valtava, olen saanut vain nakkeja.
      Mitä sanoit nauroi nakkeja hei haloo käytän pillerejä eikö äiti ole kertonut. Minja kiertyi syliin kalu jäi meidän väliin, tuli lähelle kuiskas se on pelottavahyväilin pakaroita mietin miten noin pini pylly Minja kuiskas voisitko ja vähän nousi maistoin nänniä halsi kovaa ihanaa imin ja pyörittelin käsillä rintoja Minjan haarat hyväili kalua Minja pysähtyi ja katsoi ohjasin kalua huulien väliin istui alas iskä olet ihana koskin takakautta huulia ei liioin ollut oli vain teni reikä Minja kuiskas tuntuu että halkian mutta ihanasti. Minja nai kunnolla kun tuli kiljui ja työnsi voimalla, nousi sievästi huokasi miten tuo sopi minuun ja virutteli kalua katsahti minuun ja imi nuoli herkkää alaosaa terskasta kun huomasi sen jatkoi nuolemista ja välillä imi kalu vain paisui ja sitten lensi pitkin tytön naamaa ja rintoja, hieroi rintoihin hmyili parantavaa rasvaa.
      Katsoin kun myöhemmin laittoi iltapalaa paituli ja pikku housut jalassa miten tuohon pyllyyn kalu sopi, pieni haarainväli josta pikku pilu pilkistää Minja kurkki lasia menin taakse tunsin pyllyn kalua vasten hyväilin rintoja Minja odotti kädet pöydän reunalla laskin housut lattialle levitin jalkoja hyväilin kaksin käsin pakaroita Minja seisoi varpaillaan kun työnnyin sisään kuiskas haluathan iskä vaikka olen pikku tyttö katsoin kuinka tiukalla pillu oli tyttö vain nautti, kysyin saanko toistekkin otti minun kädet halusi halausotteeseen katsoi taakse saat aina en muille annakkaan pitkään aikaan kun työnsin kunnolla jalat nousi ilmaan Minja kiljui laukesin sisään Minja seisoi jonkin aikaa huokasi se oli ihanaa.
      Katsoin kun illalla käveli haarat vähän levällään ja pylly kierti jotenkin nätisti.
      Oli vieressä raotti pikkareita kokeile en ole ollu koskaan näin turvoksissa kosketin kiljati hellä on hellä haen öljyä ja juoksi saunaan, antoi purkin öljysi sievästi.
      Aamulla kuiskasi mulla haluttaa nousin heti päälle hieroin kalulla petsien pientä reikää minja kiljahti noooiiin että on ihanaa nain pientä tyttöni voimalla Minja liikkui sängyllä pää jo roikkui kun tuli huutaen laukesin sisään.
      Minja kulki alasti aamupäivän katsoin kun käveli kuin turvoksissa oleva naaras, nauroi pitää laittaa äidin mummohousut että ei hierrä.
      Oli kiire siivota ennenkuin vaimo tulee kaikki oli ok kun vaimo ilmoitti tulostaan.
      Minja oli pitkään vain minun kanssa mutta löysihän kaverin tapaamiset väheni ja loppui.

    • Anonyymi

      Eipä nuo lapset ole koskaan sanoneet, että haluaisivat käydä itsekseen tai erikseen. Koko perheen voimin me saunotaan. Tytöt on 14 ja 10, poika 12. Katotaan sitten mitä tehdään jos niistä joku haluaa alkaa saunomaan yksin tms.

    • Anonyymi

      Minä olin tyttären kanssa syksyllä mökillä lämmittelin saunaa ja vettä oli pata täynnä.
      Maisteli saunassa kossua Kati tuli saunalle sanoin vaatetta päälle palellut.
      Kati katsoi ja otti kossua yskäisi mitä voin tehdä sanoin sankko vettä varo laituria, kyllä minä tiedän, kuuli molskaus vedin Katin ylös, vapisi horkassa sanoin nyt saunaan.

      Saunassa riisuin vaatteita avasin paidan nappeja Kati vain tärisi sain paidan pois alla ei mitään, avasin varkut pois ja pikkarit sanoin nyt lauteille, avasin paan kannen että tulee höyryä otin vettä vatiin normi lämmintä riisuin ja menin viereen laitoin löylyä sievästi Kati sanoi anna kossua joi pitkän ryypyn.
      Sanoin mene vatsalleen ja laskin vetää huusi se polttaa sanoin ei polta hieroin jalkoja näin teinin haaroissa nätin pillunhiroin aika lähelle kastelin niskaa ja selkää Kati huokaili ihana lämmintä. sanoin käänny Kati kääntyi ilman mitää estelyä.
      Nostin jala olka päille ja hieroin Kati oli silmät kiinni kun saain toisen jaln hierottua laskin alas hieroin toista hellästi kun pääsin harroihin asti näin pienet huulet hyvin painoin peukalolla pillua ja hieroin Kati koukisti toisen jalan ja antoi hieroa työnsin peukaloa alhaalta ylös ja pyöritin Kati nosti päätään sanoin riittääkö sanoi en tiedä ja nousi, istui viereen sanoi näit kaiken siirsi kättäni kosketti puristeli naurahti on ihana nousi syliin kuiskas haluat kumminkin ja tyrkytti rintoja kuikasin nämä on kylmät nauroi kun vuoroin imin niitä.Katsoi onko tämä kylmä ja koketti sanoin älä liikutti vaan kättään tästä pojat tykkää MITÄ? Pojat tykkää on vain pieniä nousi sanoin ei kuiskas iskä käytän pillerejä ja valitti kun painoi sisään halsi aivan ri tunee ja liikkui sanoin repiät nauroi en repiä on ihanan tuntuinen Kati pani niin etä sai orgasmin en voinut estää painoin syvään ja laukesin ruiskin tiukkaan pillun hurjana.
      Kati nousi pesulle sanoi täällä on jo kuuma pesin ja menin mökkiin perässä.
      Kati liikkui paita päällä katsoin miten se sopi tuhon pyllyyn, menin sänkyyn Kati tuli viereen otin kainaloon Kati halusi kahdesti yöllä.
      Kotona oltiin normaalsti joskus tuli syliin ja heilautti pyllyä ei muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2559
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      199
      2274
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      61
      2254
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1752
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1278
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe