varjojen kirja

Bad wolf

Miten varjojen kirja kuuluisi tehdä osaako kukaan wicca kertoa koska en voi ennen kuin olen 18 ostaa alttaria ja sen tarvikkeita

2

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rezi

Voit visualisoida alttarin ja kaiken tarvittavan tai sitten käyttää itsetekemiäsi tarvikkeita. Ei homma kaadu rahan puutteeseen tai alttarittomuuteen. Varjojen kirja voi olla juuri sinun näköisesi. Voit kirjata sinne esim kokemuksiasi ja oivalluksiasi. Mikäli teet loitsuja niin kirjaa nekin sinne. Wiccaa voi kukin harjoittaa omalla vapaalla tavallaan. Mutta muista tosiaan, että luo sillä hyvää ja rakentavaa energiaa. Kaikki palaa takaisin kolminkertaisena. Kirjoita tai vaikka piirrä varjojen kirjaasi muistiin tietyt rituaalit, jotka ovat onnistuneet sekä onnistumiseen vaikuttaneet asiat. Kirjoitat sitä vain itseäsi varten. Muista: olet vapaa.

• Voit todellakin ostaa alttarin alle 18-vuotiaana. Rahaa ei tarvitse todellakaan olla paljoa, jos haluaa kunnon alttarin ja muita wiccojen perustavaroita. Alttari voi olla yöpöytä kirpparilta, sukulaisilta tai jo omasta takaa. Sauvan voi tehdä aivan itse puusta kotona. Athamena jotkut käyttävät puukkoa/veittä. Ja kaikkea muuta wiccojen peruskamaa saa todella halvalla, jos vain tekee itse mielikuvitusta käyttäen.

Varjojen kirjaan ei ole yhtään tiettyä tapaa tehdä sitä. Sinä voit aivan vapaasti tehdä varjojen kirjan sillain miten sen parhaaksi näet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38