Olen ihan hämmästynyt kun minulle on jo viikkoja tullut valtavat määrät omituisia sähköpostiviestejä. Monissa niissä on jopa koko nimeni, vaikka en ole kahta sähköpostiosoitettani rekisteröinyt oikealla nimelläni. Joka päivä tulee uusia omituisia viestejä. En minä niitä avaa, mutta olen jättänyt ne poistamatta, jos vaikka poliisi jotenkin selvittäisi asiaa. Onko teillä ollut samanlaisia kokemuksia?
Sain jopa entisen koulukaverini nimellä viestin, mutta en avannut sitäkään, vaan soitin hänelle. Hän sanoi että ei ole minulle mitään viestejä lähettänyt ja kertoi itsekin olleensa tällaisten hyökkäysten kohteena. Hän tosin on politiikassa mukana, minä en ole.
Sähköpostihyökkäyksiä
5
81
Vastaukset
- sähköä110
Poliisilla on varmaan oikeita töitäkin. On olemassa roskapostisuodatin.
- Vaihda toiseen
Vaimolle tulee luukku.comiin roskapostia paljon, saattaa olla 10-30 kpl vrk,, poistaa niitä joka päivä.
Samaa konetta käytetään, Windowsin oma palomuuri ja sek,essen v-torjunta, ei muuta.
Omiin, gmail ja hotmail sähköposteihin ei tullut mitään roskaposteja. - Roskis(¤)
Hotmail suodattaa roskapostit, ei tarvitse muuta kuin poistaa kerraalla roskapostiin kertyneet.
- ...
Uusintana taas.
LAita estot ja filtterit kuntoon. Meiliosoitteet rahanarvoista tavaraa, niistä käydäänb kauppaa, ole päässyt jonnekin postilistoille. Jos estot ei auta, lopeta tilia ja avaa uusi.
Katso, mistä osoitteesta ystäväsi nimissä lähetetty meili on tullut, hänellä voi olla vakavakin ongelma itsellään.
Noin mainiten, luotsi vois mennä vähitellen paikalliseen laulamaan karaookea, pois häiritsemästä tietoliikennettä netissä.
=DW=- kontiainen
Ja konttia yöllä kotiin parvekkeen ovesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741