trendin näyttö paskana

Surullinen

Eli oon omistanut trendin noin 4kk ja tänään tippui alle 30cm pudotuksen sängystä ja näytössä iso halkeema mutta näyttö toimii normaalisti
Mitä pitäs tehä en vielä oo kertonut äidille se varmaan rageis vaan mulle

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertoa totuus.

• Puhelin_kuntoon.

1. Soitat Samsungin tukeen/palvelunumeroon tai äitis soittaa.
      2. Kysyt, missä on lähin huoltoliike ja miten toimitat sen sinne. Hinnan voi kysyä etukäteen, jotta tiedät kannattaako ennemmin ostaa uusi vai korjata näyttö.
      3. Viet sen liikkeeseen ja saat sen takaisin parissa viikossa. Jopa saman päivän aikanakin voi saada takas, jos maksaa ylimääräistä. Ne vaihtaa koko näytön, ei pelkkää lasia (Näin ainakin S3:n kohdalla). Selvitä, säilyykö takuu.
      4. Ostat siihen suojakotelon (30-40e) ja kalvon (10e/kpl).

Näin ainakin itse toimin, kun tiputin sen (myös 3-4kk:n) jälkeen viime kesänä. S3:ssa ainakin näyttö on lasia eli jos olet sen tiputtanut, niin älä todellakaan käytä sitä tai vie sitä sänkyyn/sohvalle/jne. Mulla oli suojakalvo ennen tippumista, jolloin lasinsirut pysyi aikalailla poissa, mutta en silti liikutellut sitä turhaan.

Näyttö toimii, koska siitä on rikki pelkkä lasi, mutta mulle ainakin sanoivat, että huoltoliike vaihtaa koko näytön, kun se on helpompaa.

Sun on vain kerrottava äidille. Ei sille voi aina mitään. Mulla se tippui ihan kädestä noin vain, sattui vain osumaan oikeassa kulmassa näyttö alaspäin maata kohti ja meni rikki. Ei siihen tarvi osua kuin kivi ja kova isku.

• edelleen surullinen

Nåytön vaihto on 90 € ja uus puhelin maksaa 102 €

• minullakin on pudonnut samsung betonille mutta ei haljennut näyttö ? pudotus oli noin 60cm ja minulla on galaxy ace (GT-S5830i) ja kannattaa hommata suojakuori itekkään en ole vielä hommannut =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3020
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2949
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2856
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      442
      2555
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      154
      1871
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1241
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1156
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1149
    Aihe