Eli oon omistanut trendin noin 4kk ja tänään tippui alle 30cm pudotuksen sängystä ja näytössä iso halkeema mutta näyttö toimii normaalisti
Mitä pitäs tehä en vielä oo kertonut äidille se varmaan rageis vaan mulle
trendin näyttö paskana
4
146
Vastaukset
Kertoa totuus.
- Puhelin_kuntoon.
1. Soitat Samsungin tukeen/palvelunumeroon tai äitis soittaa.
2. Kysyt, missä on lähin huoltoliike ja miten toimitat sen sinne. Hinnan voi kysyä etukäteen, jotta tiedät kannattaako ennemmin ostaa uusi vai korjata näyttö.
3. Viet sen liikkeeseen ja saat sen takaisin parissa viikossa. Jopa saman päivän aikanakin voi saada takas, jos maksaa ylimääräistä. Ne vaihtaa koko näytön, ei pelkkää lasia (Näin ainakin S3:n kohdalla). Selvitä, säilyykö takuu.
4. Ostat siihen suojakotelon (30-40e) ja kalvon (10e/kpl).
Näin ainakin itse toimin, kun tiputin sen (myös 3-4kk:n) jälkeen viime kesänä. S3:ssa ainakin näyttö on lasia eli jos olet sen tiputtanut, niin älä todellakaan käytä sitä tai vie sitä sänkyyn/sohvalle/jne. Mulla oli suojakalvo ennen tippumista, jolloin lasinsirut pysyi aikalailla poissa, mutta en silti liikutellut sitä turhaan.
Näyttö toimii, koska siitä on rikki pelkkä lasi, mutta mulle ainakin sanoivat, että huoltoliike vaihtaa koko näytön, kun se on helpompaa.
Sun on vain kerrottava äidille. Ei sille voi aina mitään. Mulla se tippui ihan kädestä noin vain, sattui vain osumaan oikeassa kulmassa näyttö alaspäin maata kohti ja meni rikki. Ei siihen tarvi osua kuin kivi ja kova isku.- edelleen surullinen
Nåytön vaihto on 90 € ja uus puhelin maksaa 102 €
minullakin on pudonnut samsung betonille mutta ei haljennut näyttö ? pudotus oli noin 60cm ja minulla on galaxy ace (GT-S5830i) ja kannattaa hommata suojakuori itekkään en ole vielä hommannut =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3177405Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r695225Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1014544Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli174352Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1194145Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s513900Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1543780Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan743687Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava293586SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha833413