Kaunas kysymys taas ilmassa...

kaunas-fan

Nyt jo kohta maaliskuun loppu ja kaunas ei näy listassa? Ei varmaan taida kaunas tulla listalle kun viime vuonna muistaakseni lennot alkoi kaunakseen huhti-toukokuussa? Harmi sinänsä....olisko kellään mitään tietoa asiasta? Mutta pidetään peukkuja että kaunas tulis taas tälle vuodelle.

24

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • redfcvbnghty

      Usko nyt jo! Kaunas on ja pysyy poissa! Ei tule takaisin. Ei ainakaan tänä vuonna! Tampereen matkustajaluvut ovat tippuneet jyrkästi ja ehkä juuri Kaunas oli se surkea reitti joka ei vetänyt kunnolla.

      • tampere51

        Muistaakseni sillä reitillä oli hyvin epämukavat lentoajat kuten yleensäkin Ryanairin lennoilla! Ei paikassa mitään vikaa ole, syy oli Ryanairin.


    • Rellun Piinaaja

      Voi perkele. Taas joku jaksaa itkeä jonkun surkean vironperän (tiedän) persläven perään. Mikä siinä Kaunasissa jaksaa vuodesta toiseen itkettää. Onko siellä lähtemättömät tuulipukumarkkinat vai mikä. ei ymmärrä

      • Ihan oikeassa oot,

        ei Kaunas ole mitään, jos on kerrankin käynyt Pukinmäen Essolla!


      • Heti lähdössä.
        Ihan oikeassa oot, kirjoitti:

        ei Kaunas ole mitään, jos on kerrankin käynyt Pukinmäen Essolla!

        Itse myös seuraan listoja päivittäin ja odotan tuota Kaunasta sinne ilmestyväksi. En kerennyt siellä vielä käymään ja minua houkuttelee halpa lento ja että perillä selviää pienin kustannuksin kun lähes kaikki on suomea halvempaa, ja kyllähän Kaunas kaupunkina on ihan kiva kesäkaupunki, ainakin mitä siellä kävijät ovat kertoneet ja kuvista päätellen oikein hienoa seutua on :)


      • haluu kans
        Heti lähdössä. kirjoitti:

        Itse myös seuraan listoja päivittäin ja odotan tuota Kaunasta sinne ilmestyväksi. En kerennyt siellä vielä käymään ja minua houkuttelee halpa lento ja että perillä selviää pienin kustannuksin kun lähes kaikki on suomea halvempaa, ja kyllähän Kaunas kaupunkina on ihan kiva kesäkaupunki, ainakin mitä siellä kävijät ovat kertoneet ja kuvista päätellen oikein hienoa seutua on :)

        Juuri näin... Onko muita vaihtoehtoja Vilnaan pääsee kai jollain.. Tai mites jos ketjuttaa..


      • Hieno on juu...
        Heti lähdössä. kirjoitti:

        Itse myös seuraan listoja päivittäin ja odotan tuota Kaunasta sinne ilmestyväksi. En kerennyt siellä vielä käymään ja minua houkuttelee halpa lento ja että perillä selviää pienin kustannuksin kun lähes kaikki on suomea halvempaa, ja kyllähän Kaunas kaupunkina on ihan kiva kesäkaupunki, ainakin mitä siellä kävijät ovat kertoneet ja kuvista päätellen oikein hienoa seutua on :)

        Ihan samaa tasoa kuin joku Kiova tai vastaavaa ex neukkulan persura. Tosi hieno paikka kaikki tuollaiset vain niiden mielestä, joilla ei ole varaa mihinkään muualle mennä kuin tuollaisiin mestoisin. Ylistäisivät Petroskoitakin, jos sinne pääsisi Tampereelta Ryanairilla kympillä :)


      • tampere51
        haluu kans kirjoitti:

        Juuri näin... Onko muita vaihtoehtoja Vilnaan pääsee kai jollain.. Tai mites jos ketjuttaa..

        Me kävimme kerran siellä omalla autolla kesäaikaan. Oli todella mukava matka, eikä liian kaukana autollakaan Tallinnasta.


      • tampere51
        Ihan oikeassa oot, kirjoitti:

        ei Kaunas ole mitään, jos on kerrankin käynyt Pukinmäen Essolla!

        Teille molemmille ainoa oikea paikka on Pukinmäen Esso. Olette ihan väärässä paikassa täällä Ryanairin matkoja arvostelemassa. Pysykää siellä siellä Essolla ja poissa täältä!


      • tampere51
        Heti lähdössä. kirjoitti:

        Itse myös seuraan listoja päivittäin ja odotan tuota Kaunasta sinne ilmestyväksi. En kerennyt siellä vielä käymään ja minua houkuttelee halpa lento ja että perillä selviää pienin kustannuksin kun lähes kaikki on suomea halvempaa, ja kyllähän Kaunas kaupunkina on ihan kiva kesäkaupunki, ainakin mitä siellä kävijät ovat kertoneet ja kuvista päätellen oikein hienoa seutua on :)

        Eipä taida olla odotettavissa takaisin, tai mistä sen niin varmasti tietää kun Ryanair on sellainen kun on...arvaamaton.
        Moni muukin etsii halpoja lentoja ja kohteita joissa voi selvitä pienin kustannuksin.Valitettavasti oikein halpoja lentoja ei enää ole. Minulle merkitsee kyllä myös lentoajat paljon, lento Kaunasiin oli perillä puolenyön maissa ja siihen yö hotellissa...tulee ylimääräisiä kustannuksia tuollaisesta, pitää maksaa koko vrk:n hinta hotellissa muutaman tunnin nukkumisesta.Epämukavuustekijöitä on melkein kaikissa Ryanairin lennoissa, monesti kentät kaukana....jne


    • kaunas-fan

      vilnaan pääsee minibussilla lentoaseman edestä. Bussiin on hyvä varata lippu etukäteen vars sesonkiaikoina. Monet suomalaiset jäävät vaille paikkaa bussissa kun ei olla varattu lippua etukäteen. Mutta onko tuolla nyt väliä jos kerta lennot ei jatku huhti/toukokuussa laisinkaan....

      • tampere51

        Vilna on upea kesäkaupunki ja hyvin kaunis!


    • jeppuli

      Kuurin Kynnäksen hiekkadyynit olisi ollut vielä mielenkiintoinen kohde käydä katsomassa Kaunasista ... ja Vilnassa tuli käytyä pari kertaa. Lisäksi Kaunasista on melko hyvä yhteyksiä eri puolille Eurooppaa.

      • fhdsgbjhfdjhfds

        Hyvät yhteydet ympäri maailmaa ja myös Eurooppaa on Köpiksessä, Frankissa, Amsterdamissa, Lontoossa ja Pariisissa. Ei suinkaan missään Kaunasissa.


      • niih..
        fhdsgbjhfdjhfds kirjoitti:

        Hyvät yhteydet ympäri maailmaa ja myös Eurooppaa on Köpiksessä, Frankissa, Amsterdamissa, Lontoossa ja Pariisissa. Ei suinkaan missään Kaunasissa.

        Köpiksessä ei ole mitään ja ne muutkin tullut käytyä moneen kertaan jo 8o- ja 90-luvulla. Nyt olisi mielenkiintoista käyskennellä vaikka Baltiassa yleensä. Edullisuuskaan ei ole haitaksi ja minulla on jotain sympatioita noita kovia kokeneita pieniä maita kohtaan.


      • fduygfuygfuygf
        niih.. kirjoitti:

        Köpiksessä ei ole mitään ja ne muutkin tullut käytyä moneen kertaan jo 8o- ja 90-luvulla. Nyt olisi mielenkiintoista käyskennellä vaikka Baltiassa yleensä. Edullisuuskaan ei ole haitaksi ja minulla on jotain sympatioita noita kovia kokeneita pieniä maita kohtaan.

        Ymmärsin että puhuttiin vaihtokentistä, eikä kaupungeista... Noissa paikoissa on varmasti kattavammat yhteydet Eurooppaan ja pitkin maailmaa, kuin jossakin Kaunasissa!


      • niih..
        fduygfuygfuygf kirjoitti:

        Ymmärsin että puhuttiin vaihtokentistä, eikä kaupungeista... Noissa paikoissa on varmasti kattavammat yhteydet Eurooppaan ja pitkin maailmaa, kuin jossakin Kaunasissa!

        No joo, niinkin. Jeppuli kertoi kuitenkin olevan "melko" hyvät yhteydet toissijaisena asiana ja Eurooppaan, ei maailmalle. Tarkoittiko kenties vielä raikun edullisia. Joka paikasta on hyvät yhteydet kun vain on millä maksaa.


    • Toinen nonno

      Kyllä voisi Kaunasissa käydä, jos sinne vaan lennot aloitettaisiin uudelleen. Eivät ne lennot ainakaan matkustajien vähyyden takia loppuneet. Viime syksynä kävimme parikin kertaa Kaunasissa ja molemmilla kerroilla olivat koneet täynnä matkustajia molempiin suuntiin. Toinen mielikohteemme, Rooma, joutui samanlaiseen kohteluun. Sekin poistui Ryanin listoilta vaikka täysiä koneita lennettiin ja matkustajia olisi varmasti riittänyt vaikka useampaankin viikkovuoroon.

      • fdjgbjhghfdfjhg

        Johtuu siitä että Ryanair on mielivaltainen ja täysin arvaamaton firma, joka starttailee ja lopettaa reittejä miten sattuu huvittamaan. Siispä lennätte Ryanairilla sinne mihin ja milloin sillä pääsee ja sillä siisti, jos haluatte lentoyhtiön päättävän missä ja milloin lomanne vietätte.


      • tampere51
        fdjgbjhghfdfjhg kirjoitti:

        Johtuu siitä että Ryanair on mielivaltainen ja täysin arvaamaton firma, joka starttailee ja lopettaa reittejä miten sattuu huvittamaan. Siispä lennätte Ryanairilla sinne mihin ja milloin sillä pääsee ja sillä siisti, jos haluatte lentoyhtiön päättävän missä ja milloin lomanne vietätte.

        Olen täsmälleen samaa mieltä!


    • tampere51

      Hei, Viroon, Latviaan ja Liettuaan on kiva tehdä omalla autollakin kesäaikaan matkoja. Tosin se vaatii enemmän aikaa ja rahaakin, mutta näkee paljon enemmän myös silloin. Eikä tarvitse tuskastella jonkin Ryanairin reittien ja aikataulujen (jotka monesti ovat hirveitä, kuka haluaa paluumatkalle klo 6 aamulla esim ?). Olemme tehneet muutamia matkoja Tampereelta Ryanairilla, ehkä mukavin kohde oli Alicante Espanjassa tai Budapest Unkarissa. Totta kai oli menetys, että Tampereelta ei lennetä enää Baltiaan. Juuri tuollaisia lyhyitä ja edullisia matkoja saisi olla enemmän!

    • Pariisi Gou Gou

      Minä odotan edelleen sitä Tampere-Pariisi reittiä, se on mun juttu ja sitä reittiä meinaan käyttää monesti, Pariisi on kaikkein hienoin Kaupunki mitä päällä maan on :)

    • olkaa hiljaa

      Ei se auta että koneet on täynnä, jos vyölaukkujuntit eivät tuota Ryanairille tarpeeksi rahaa. Voihan autonki ottaa täyteen kavereita ja ajaa Keravalle, mutta ei sitä kannata montaa kertaa tehdä jos ei kaverit maksa bensasta.

    • Persut reissaa

      Mitä vittua vingutte Kaunasin perään. Eikö olisi sama jos menisitte Kuhmoisiin tai Särkilahdelle, kun kerran surkeiden perseläpien perään olette. Ai niin, pitää päästä "ulkomaille".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe