Hei haluaisin tutustua n.60v melko varakkaaseen mieheen jonka kanssa talvet viettäisimme vaikkapa espanjassa ja kesät Suomessa tulen kyllä omillani toimeen mutta olis kiva jos tulevalla kaverillani olis sen verran varakkuutta että voisi hankkia oman asunnon jossa sitten puuhailisimme yhdessä pihatyöt ym askareet kiinnostais.Laitan tähän sähköposti osoitteeni olen kyllä kirjautunut mutta koska olen uusi käyttäjä en tiedä kuinka tämä palsta toimii pääseekö profiilini kautta vastaamaan. [email protected]
Haluaa tutustua mieheen
7
566
Vastaukset
- johan on
Niinpä niin, kyllä sitä varakkuutta on mutta miksi minun pitäisi ostaa paikka jossa sinä olisit loisena? Ei sellainen vetele, mieluummin olen yksin kuin huonon loisen kanssa.
Kaikenmaailman hyväksikäyttäjiä sitä onkin :(
- Tyttö Tyhjätasku
Johan pomppas!
Ruvetkaapa rikkaat miehet hollille. Saatte rahoillenne kuluttajan. Enpä ite kehtais moista ehdotella.- aina joku
nyrjähtää ja menee retkuun,toimii molemmille. tuollaisia on jopa tuossa iässä todellisuudessa. tapasin ko. tyyppisen naisen sattumoisin eräällä matkalla viime vuonna ja hän kertoi toimivan aina noin. maksatti kaiken milloin kelläkin.
ei kylläkään kehunut monia miehiä,mutta vain rahalla oli merkitystä hänen kertomansa mukaan. itse en tunne ko. naista,enkä ole nähnyt jälkeen.
info voi olla myös kokeilu,miten asiaan täällä reakoidaan.
jos vain varallisuudella merkitystä, venttilit vuotaa aika pahasti.
- älykkyysosamääräalha
Onko luetun ymmärtämisessä ihmisillä vaikeuksia, kirjoitin että tulen omillani toimeen siis maksan omat ruoka, juoma, matkakulut itse omilla rahoillani.Joten en olisi loisena myös asumis kuluihin osallistuisin sekä auttaisin töissä joko meni perille heikoimmallakin käsityskyvyllä varustetuille henkilöille.Lukekaa ensin tarkoin mitä aloittaja kirjoittaa sen jälkeen aloittakaa haukkuminen ja parjaaminen.
- Dollariman
Kylle mine osa luke, muta minkatakia minu pita osta talo jossa han saisi touhuta, mita mine en ummarra etta sano etta tule omilla toime, miksi site minu osta yhtene asunto miksi han ei osallistua asunto osto?????? en ummarra??
- aloittaja kirjoittaa
No kyllä sekin kävis että vuokralla asuisimme ja jakaisimme kulut .mutta henkilökohtaiset kulunsa molemmat maksais itse .Mitä ihmeen pahaa tuossa nyt sitten on että jos jollain on rahaa millä ostais oman asunnon ja ottais siihen vaimokkeen kaverikseen mitä loisimista se nyt olis kun osallistuis kuluihin omalta osaltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on556613- 575803
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1105139En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163883Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443783Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1323480Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53350Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1702940- 252749
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris522608