Hei haluaisin tutustua n.60v melko varakkaaseen mieheen jonka kanssa talvet viettäisimme vaikkapa espanjassa ja kesät Suomessa tulen kyllä omillani toimeen mutta olis kiva jos tulevalla kaverillani olis sen verran varakkuutta että voisi hankkia oman asunnon jossa sitten puuhailisimme yhdessä pihatyöt ym askareet kiinnostais.Laitan tähän sähköposti osoitteeni olen kyllä kirjautunut mutta koska olen uusi käyttäjä en tiedä kuinka tämä palsta toimii pääseekö profiilini kautta vastaamaan. [email protected]
Haluaa tutustua mieheen
7
536
Vastaukset
- johan on
Niinpä niin, kyllä sitä varakkuutta on mutta miksi minun pitäisi ostaa paikka jossa sinä olisit loisena? Ei sellainen vetele, mieluummin olen yksin kuin huonon loisen kanssa.
Kaikenmaailman hyväksikäyttäjiä sitä onkin :(
- Tyttö Tyhjätasku
Johan pomppas!
Ruvetkaapa rikkaat miehet hollille. Saatte rahoillenne kuluttajan. Enpä ite kehtais moista ehdotella.- aina joku
nyrjähtää ja menee retkuun,toimii molemmille. tuollaisia on jopa tuossa iässä todellisuudessa. tapasin ko. tyyppisen naisen sattumoisin eräällä matkalla viime vuonna ja hän kertoi toimivan aina noin. maksatti kaiken milloin kelläkin.
ei kylläkään kehunut monia miehiä,mutta vain rahalla oli merkitystä hänen kertomansa mukaan. itse en tunne ko. naista,enkä ole nähnyt jälkeen.
info voi olla myös kokeilu,miten asiaan täällä reakoidaan.
jos vain varallisuudella merkitystä, venttilit vuotaa aika pahasti.
- älykkyysosamääräalha
Onko luetun ymmärtämisessä ihmisillä vaikeuksia, kirjoitin että tulen omillani toimeen siis maksan omat ruoka, juoma, matkakulut itse omilla rahoillani.Joten en olisi loisena myös asumis kuluihin osallistuisin sekä auttaisin töissä joko meni perille heikoimmallakin käsityskyvyllä varustetuille henkilöille.Lukekaa ensin tarkoin mitä aloittaja kirjoittaa sen jälkeen aloittakaa haukkuminen ja parjaaminen.
- Dollariman
Kylle mine osa luke, muta minkatakia minu pita osta talo jossa han saisi touhuta, mita mine en ummarra etta sano etta tule omilla toime, miksi site minu osta yhtene asunto miksi han ei osallistua asunto osto?????? en ummarra??
- aloittaja kirjoittaa
No kyllä sekin kävis että vuokralla asuisimme ja jakaisimme kulut .mutta henkilökohtaiset kulunsa molemmat maksais itse .Mitä ihmeen pahaa tuossa nyt sitten on että jos jollain on rahaa millä ostais oman asunnon ja ottais siihen vaimokkeen kaverikseen mitä loisimista se nyt olis kun osallistuis kuluihin omalta osaltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637