Mikael Segercrants pahoinpideltiin sairaseläkkeelle työvuorossa bussikuskina.Tietääkö kukaan pahoinpitelijöiden henkilöllisyyttä ja missä päin maata vaikuttavat tällä hetkellä.
BUSSIKUSKIN PAHOINPITELY ELIELINAUKIOLLA HELMIKUUSSA 2011
6
479
Vastaukset
- P. Decker
Muistaakseni olivat Pohjois-Afrikkalaisia mamuja, vapautuivat juuri vankilasta?
- asdafdöa
Mistä niin päättelet että olivat mamuja?
Onko kellään varmaa tietoa tekijöistä, kansallisuudesta, taustoista jne?
Uskomatonta että tällaista tapahtuu ja tekijät pääsevät parissa vuodessa kadulle takaisin hakkaamaan viattomia ihmisiä.
Kuolin rangaistus olisi ihan asiaa psykopaateille. - KVG!!
asdafdöa kirjoitti:
Mistä niin päättelet että olivat mamuja?
Onko kellään varmaa tietoa tekijöistä, kansallisuudesta, taustoista jne?
Uskomatonta että tällaista tapahtuu ja tekijät pääsevät parissa vuodessa kadulle takaisin hakkaamaan viattomia ihmisiä.
Kuolin rangaistus olisi ihan asiaa psykopaateille."Bussinkuljettajan silmitön pahoinpitely toi nuorelle mieskaksikolle neljän ja puolen vuoden ehdottomat vankeustuomiot.
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi 18-vuotiaat Sitav Ako Abdullahin ja Marko Rodendaun törkeästä pahoinpitelystä."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288418451516.html
Siinä on patalaiskalle kyselijälle tietoa.
- säälittävää
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288679486088.html?pos=ok-nln
Paljonkohan pahoinpitelijät olisivat saaneet jenkeissä istumista?
Nyt nauravat tällä hetkellä. Pari vuotta istumista siitä kun vammautat ihmisen. Uskomatonta.- kjjakjjkakklmlkjm
Mitä väliä sillä on mitä Jenkeissä olisi saanut, nyt ollaan Suomessa ja täällä pätee Suomen lait. Tuo se vasta säälittävää onkin, kun AINA joku näissä Suomen tuomioissa vertaa jenkkeihin. Muuta jenkkeihin, niin voit elää semmoisessa yhteiskunnassa missä rangaistukset rikollisille on kovemmat kuin Suomessa.
- åke
Aina pitää verrata siihen SUURIMPAAN JA VAHVIMPAAN. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329