Moikka ! Mun kierto on vaihdellut 27-35 päivän välillä. Mun viiem menkat alkoivat 28.2 ja olivat oudot, normaalisti mulla on menkkojen ekana päivänä runsas vuoto ja melko kovat kivut ja kestää 7 pv. Sillon kuitenkin mulla ei ollut kipuja ja menkat kestivät vain 5pv. Nyt kuitenkin 17 päivän päästä edellisten kuukautisten päättymisestä alkoi taas uudet... Mitä tapahtui? Menkat ollu vuoden.
apua!
3
53
Vastaukset
- tekstin aloittaja
Ja huom. viime menkat olivat tosi niukat. Voiko tämä johtua siitä, kun viimeksi oli niin niukat, lyhyet ja kivuttomat?
- tietoa
Näihin löytyy vastaus jos googletat esim. teini -ikäisen vuotohäiriöt -suomen lääkärilehti. Lyhyesti sanottuna yleensä johtuu siitä, että munasolu ei vielä irtoa. Silti pitää huolehtia ehkäisystä ja raskauden mahdollisuus pitää myös aina sulkea pois.
- HEle
En sanoisi, että olisi vuotohäiriö. Ihan normaalia, että alkuun vähän hakee sitä oikeaa ajankohtaa, toisilla ei ole koskaan säännölliset ja vaihtelee hurjasti, toisilla käy kuin kello!
Ei syytä huoleen. Terveydenhoitaja koulussa varmasti juttelee mielellään kanssasi ja tietysti myös oma ÄITI! Mukavaa kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268