Fuengirolan homopiirit

Takatuuppari

Heippa!

Millaiset homopiirit siellä Fuengirolassa on? Löytyykö sutinaa?

Onko suomalaisille mitään omia gay-baareja?

28

4844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetero69

Eipä juurikaan ole. Hyvä niin.

• Pacosin Svante

Täällä olisi kyllä suomalaisen homoravintolan mentävä markkinarako!

• Takatuuppari

"Eipä juurikaan ole" - eli tarkoittaako se että jotain sutinapaikkoja kuitenkin on?

• Tappi691

Hiljaista on ollut. Ei löydy sutinaa, ei kannata tulla edes tutustumaan.

• Takatuuppari

Onko paikallinen suomalaisyhteisö muutoin "gay-ystävällistä"? Olen ajatellut muuttaa sinne ja perustaa kampaamon. Olen ammatiltani nimittäin kampaajamestari.

• lkjkljlk

Bar Kudos

• Takatuuppari

Sattuuko tämä "Bar Kudos" olemaan suomalainen homomesta kenties?

• Väkisin otettu
        Takatuuppari kirjoitti:

Sattuuko tämä "Bar Kudos" olemaan suomalainen homomesta kenties?

No ei ole varsinaisesti mikään suomalaispaikka. Siellä tosin käy suomalaisyhteisöstä varsin nimekkäitä vanhempia pieruja. Eräänkin kerran nähty erään nimeltä mainitsemattoman paikallislehden johtaja-karju.

• uuskarju

Tarkoitat ilmeisesti sitä, jonka mukaan lehtikin alunperin nimettiin. Onhan tuosta puhuttu.

• Väkisin otettu

No just sitä. Aivan ihan karju. Tosi symppis kun sille päälle sattuu. Ja aina vääntää vitsin vaikka toisen taskusta.

• Helppo tutustua
        Väkisin otettu kirjoitti:

No just sitä. Aivan ihan karju. Tosi symppis kun sille päälle sattuu. Ja aina vääntää vitsin vaikka toisen taskusta.

Minun tietoni Centron saunasta tapaamispaikkana on tuore. Ja voi aloittaa juttelun selvinpäin, jatkaapa matkaa Kukkoon tai siitä edemmäs.

• Omat vuorot Heille
        Helppo tutustua kirjoitti:

Minun tietoni Centron saunasta tapaamispaikkana on tuore. Ja voi aloittaa juttelun selvinpäin, jatkaapa matkaa Kukkoon tai siitä edemmäs.

näin olen myös minä kuullut. Tässä kenties hyväkin markkinarako tai joku muu rako Centron pojille.

• Saunomaan

Suosittelen sitä sekavuoroa,en nyt muistapäivää

• Ei tietoa

Ei ole tietoa. En yhtään osaa kertoa Fugen homoskenestä

• Määkään en tiiä

Ei minullakaan mitään tietoa!

• Vinkuintiaani

Onhan täällä Fugessa vaikka mitä säpinää ja sutinaa! On pari kivojen kaverien omistamaa suomalaisravintolaakin... Vanhempia karjuja tosin.

• hyvää kevättä

Witistä lisätietoa.

• Epätietoinen.

Onko tulipalovaara ,jos huonon liukuvoiteen ansiosta kitka nousee liian suureksi? Esim saunassa?

• etymologi

Onhan se, tuo on juuri sanonnan 'tuli perseen alla' alkuperä.

• Etuvetoinen.

Niin varmaan,ja "takavetoinen "varmaan lähtöisin tuosta toimituksesta!

• Väkisin otettu

Fuengirolan rantabulevardilla voi yöaikaan tavata kivoja kavereita... joskus jopa tuttuja suomalaisnaamoja. Sanaton sopimus on, että mitä rannalla tapahtuu yöaikaan, siitä ei päivällä puhuta.

• A.H.Omo

VÄÄRIN ..."että mitä rannalla tapahtuu yöaikaan, siitä ei päivällä puhuta..."
      OIKEIN.... "että mitä rannalla tapahtuu yöaikaan, siitä ei päivällä kirjoiteta..."

• Hiekkapuhallus

Entä jos hiekka/vaseliini sekoittuu,tulee vielä rumaajälkeä,näin maalaisjärjellä!

• jarrua jarrua hyvä
        Hiekkapuhallus kirjoitti:

Entä jos hiekka/vaseliini sekoittuu,tulee vielä rumaajälkeä,näin maalaisjärjellä!

Älä ajattele järjellä vaan tunteella.

Sitä mitä rakastaa sitä kurittaa ;-)

• Anonyymi

Varokaa tuollaisesta syntyy peräpukamia!

• Anonyymi

eiköhän fuge ole siitä saanut nimensäkkin

fuk fuk

joka reikään,

sukupuolista tai eläinlajista riippumatta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      156
      14894
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      90
      3745
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      136
      3037
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      1497
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      49
      1449
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      157
      1395
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1304
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1264
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1091
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      207
      1022
    Aihe