Heippa!
Millaiset homopiirit siellä Fuengirolassa on? Löytyykö sutinaa?
Onko suomalaisille mitään omia gay-baareja?
Fuengirolan homopiirit
28
4022
Vastaukset
- hetero69
Eipä juurikaan ole. Hyvä niin.
- Pacosin Svante
Täällä olisi kyllä suomalaisen homoravintolan mentävä markkinarako!
- Takatuuppari
"Eipä juurikaan ole" - eli tarkoittaako se että jotain sutinapaikkoja kuitenkin on?
- Tappi691
Hiljaista on ollut. Ei löydy sutinaa, ei kannata tulla edes tutustumaan.
- Takatuuppari
Onko paikallinen suomalaisyhteisö muutoin "gay-ystävällistä"? Olen ajatellut muuttaa sinne ja perustaa kampaamon. Olen ammatiltani nimittäin kampaajamestari.
- lkjkljlk
Bar Kudos
- Takatuuppari
Sattuuko tämä "Bar Kudos" olemaan suomalainen homomesta kenties?
- Väkisin otettu
Takatuuppari kirjoitti:
Sattuuko tämä "Bar Kudos" olemaan suomalainen homomesta kenties?
No ei ole varsinaisesti mikään suomalaispaikka. Siellä tosin käy suomalaisyhteisöstä varsin nimekkäitä vanhempia pieruja. Eräänkin kerran nähty erään nimeltä mainitsemattoman paikallislehden johtaja-karju.
- uuskarju
Tarkoitat ilmeisesti sitä, jonka mukaan lehtikin alunperin nimettiin. Onhan tuosta puhuttu.
- Väkisin otettu
No just sitä. Aivan ihan karju. Tosi symppis kun sille päälle sattuu. Ja aina vääntää vitsin vaikka toisen taskusta.
- Helppo tutustua
Väkisin otettu kirjoitti:
No just sitä. Aivan ihan karju. Tosi symppis kun sille päälle sattuu. Ja aina vääntää vitsin vaikka toisen taskusta.
Minun tietoni Centron saunasta tapaamispaikkana on tuore. Ja voi aloittaa juttelun selvinpäin, jatkaapa matkaa Kukkoon tai siitä edemmäs.
- Omat vuorot Heille
Helppo tutustua kirjoitti:
Minun tietoni Centron saunasta tapaamispaikkana on tuore. Ja voi aloittaa juttelun selvinpäin, jatkaapa matkaa Kukkoon tai siitä edemmäs.
näin olen myös minä kuullut. Tässä kenties hyväkin markkinarako tai joku muu rako Centron pojille.
- Saunomaan
Suosittelen sitä sekavuoroa,en nyt muistapäivää
- Ei tietoa
Ei ole tietoa. En yhtään osaa kertoa Fugen homoskenestä
- Määkään en tiiä
Ei minullakaan mitään tietoa!
- Vinkuintiaani
Onhan täällä Fugessa vaikka mitä säpinää ja sutinaa! On pari kivojen kaverien omistamaa suomalaisravintolaakin... Vanhempia karjuja tosin.
- hyvää kevättä
Witistä lisätietoa.
- Epätietoinen.
Onko tulipalovaara ,jos huonon liukuvoiteen ansiosta kitka nousee liian suureksi? Esim saunassa?
- etymologi
Onhan se, tuo on juuri sanonnan 'tuli perseen alla' alkuperä.
- Etuvetoinen.
Niin varmaan,ja "takavetoinen "varmaan lähtöisin tuosta toimituksesta!
- Väkisin otettu
Fuengirolan rantabulevardilla voi yöaikaan tavata kivoja kavereita... joskus jopa tuttuja suomalaisnaamoja. Sanaton sopimus on, että mitä rannalla tapahtuu yöaikaan, siitä ei päivällä puhuta.
- A.H.Omo
VÄÄRIN ..."että mitä rannalla tapahtuu yöaikaan, siitä ei päivällä puhuta..."
OIKEIN.... "että mitä rannalla tapahtuu yöaikaan, siitä ei päivällä kirjoiteta..."- Hiekkapuhallus
Entä jos hiekka/vaseliini sekoittuu,tulee vielä rumaajälkeä,näin maalaisjärjellä!
- jarrua jarrua hyvä
Hiekkapuhallus kirjoitti:
Entä jos hiekka/vaseliini sekoittuu,tulee vielä rumaajälkeä,näin maalaisjärjellä!
Älä ajattele järjellä vaan tunteella.
Sitä mitä rakastaa sitä kurittaa ;-)
- Anonyymi
Varokaa tuollaisesta syntyy peräpukamia!
- Anonyymi
eiköhän fuge ole siitä saanut nimensäkkin
fuk fuk
joka reikään,
sukupuolista tai eläinlajista riippumatta
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882