Katkera uus-nainen vauhdissa

säälittää semmoiset

Nykylapset ovat varsinaisia selviytyjiä jos pärjää lapsuuden sekalaisessa perheessä, jossa on ketä-lie- ihmisiä. On kuin jollain leirillä olisi, kun kapsäkki nurkassa, vieraita ihmisiä pilvin pimein eikä mitään omaa. Odotetaan vaan koska pääsee kotiin.

Täytyy sanoa, että varsinaisia sitkeitä sissejä ovat, niin kovan koulun ovat lapsuudessa sitten käyneet, että tietävät mitä ei pidä tehdä, tai sitten romahtavat.

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Oikeasti sinä se säälittävä olet koska manipuloit katkeruuttasi ! Ei lähekään kaikki uudet aviopuolisot ole kuvaamiasi ihmisiä ... ...esim. tämä onnen ydin perhe ei saisi olla missään nimessä ilman valvontaa lasten kanssa täysin häiriintymyt yksilo sivupersoniensa kanssa... ...ilmeisesti sairastaa skitsofreniaa.

• suurestihelpottunut

Nykypäivän perheet taitaa olla sinun lapset,minun lapset,heidän lapset,meidän lapset,teidän lapset ja sitä sun tätä sekalaista seurakuntaan. Onneksi itselläni ei ole tollasta shittiä..

• Lissua ahdistaa kevään t

Meidän perheessä ei ainakaan ole muiden lapsia kuin minun ja mieheni. On minun edellisen liiton lapsi, mieheni edellisen liiton lapsi ja yhteiset. Ja he kaikki ovat vain minun ja mieheni lapsia.
        Esitätkö tahallasi tyhmää vai oletko oikeasti noin tyhmä.

• kaikki on meidän lap
        Lissua ahdistaa kevään t kirjoitti:

Meidän perheessä ei ainakaan ole muiden lapsia kuin minun ja mieheni. On minun edellisen liiton lapsi, mieheni edellisen liiton lapsi ja yhteiset. Ja he kaikki ovat vain minun ja mieheni lapsia.
        Esitätkö tahallasi tyhmää vai oletko oikeasti noin tyhmä.

Mulla kanssa on miehen lapset on mun, mun lapset on miehen, yhteisiet on mun ja hänen, naapurin lapset ovat meidän lapsia, munkummityttö on meidänlapsi, lasten koulukaverit ovat meidän lapsia.. meidänlapsia on kaikki ketkä meillä käy. Olen kaikille äiti, he sanovatkin minua äidiksi.

Huomenna tulee taas muutama lapsen koulukaveri meille, tai mun lapsia, nuo kaikki kaupungilla olevat lapset ovat meidän lapsia.

Meillä aikamoinen katras, kaikki sanoo meitä isäksi ja äidiksi.

Ihanaa kun on paljon lapsia.

• Lissua ahdistaa kevä
        kaikki on meidän lap kirjoitti:

Mulla kanssa on miehen lapset on mun, mun lapset on miehen, yhteisiet on mun ja hänen, naapurin lapset ovat meidän lapsia, munkummityttö on meidänlapsi, lasten koulukaverit ovat meidän lapsia.. meidänlapsia on kaikki ketkä meillä käy. Olen kaikille äiti, he sanovatkin minua äidiksi.

Huomenna tulee taas muutama lapsen koulukaveri meille, tai mun lapsia, nuo kaikki kaupungilla olevat lapset ovat meidän lapsia.

Meillä aikamoinen katras, kaikki sanoo meitä isäksi ja äidiksi.

Ihanaa kun on paljon lapsia.

Sinulla on noin, mutta minulla ja miehelläni on vain meidän lapsia.

• mun omat kaikki
        Lissua ahdistaa kevä kirjoitti:

Sinulla on noin, mutta minulla ja miehelläni on vain meidän lapsia.

Sulla ankeeta, meillä on koko talon lapset ne on meidän lapsia olen heille kaikille äiti.

• Lissu a ahdistaa kev
        mun omat kaikki kirjoitti:

Sulla ankeeta, meillä on koko talon lapset ne on meidän lapsia olen heille kaikille äiti.

Ei minulla ole ankeata. Eikä minulla ole kuvitteellisia lapsia, vain meidän omat lapset. Sinä voit siellä korviesi välissä luulla vaikka mitä, se ei minua hetkauta, eikä muuta perhe-elämääni mihinkään. Minä elän oikeata elämää, en mitään mielikuvitus elämää kuten sinä.

• totta on juu
        Lissu a ahdistaa kev kirjoitti:

Ei minulla ole ankeata. Eikä minulla ole kuvitteellisia lapsia, vain meidän omat lapset. Sinä voit siellä korviesi välissä luulla vaikka mitä, se ei minua hetkauta, eikä muuta perhe-elämääni mihinkään. Minä elän oikeata elämää, en mitään mielikuvitus elämää kuten sinä.

Niin on mullakin, koko talon lapset ovat minun kun niin päätän. On mun, minä komennan ja määrään heitä ja mun ovat. Tänään laitan pennut siivoomaan kun kerran täällä asuvat .. ja olen heidän äiti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe