Syyslomaviikko 43 (lokakuun loppupuoli) ja olisi tarkoitus löytää lämmin (hellettä saa olla!!) lomakohde, aikaa viikko, lapset 8-14 vuotiaita. Alle 4500 e budjetti.
Oisko Kypros hyvä lapsiperheelle, onko siel tekemistä esim vesipuistoja tms?? Minne se vois olla Kyproksella?
Entä Espanjan aurinkorannat? Onko siel lämmintä enää lokakuun lopussa? Kokemuksia kaivataan.. Kiitän hyvistä vinkeistä jotta voisimme valita esim edellisistä hyvän vaihtoehdon..
Minne lämpimään syyslomalla?
vastaalkaja reissaaj
4
720
Vastaukset
- Psi1
Dubai takuu lämmin, ei sada ja vesipuistojakin löytyy. Etelä-euroopassa säät vaihtelevat, samoin kyproksella voi olla yllättävän viileää varsinkin iltaisin.
- dubai1
Itsekin kannatan Dubaita. Blogissani on paljon hienoja postauksia Dubain matkastani :) Tervetuloa lukemaan! http://www.carouselladyt.blogspot.fi/
- Anonyymi
Kreikka/Kreikan saaret, perheemme suosikki maa. Minä olen 11-vuotias ja elämän aikana olen käynyt Thassoksella, Karphatoksella ja tänä kesänä kävin Rodoksella. Noista Rodos oli paras. :)
- Anonyymi
PS mennään perheen kanssa ens kesänä Ateenan lähelle jonnekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528