Mites teitä tyttöjä kiinnostaa transnainen? Nainen peniksen kanssa? Onko se out vai in. Vai oltava leikattu? Haluan tietää?
Transnainen kiinnostaisko?
34
1366
Vastaukset
- selvästi out
Ei kiinnosta. Tätäkin on kysytty miljoonat kerrat tällä palstalla.
- jaaaa aa
Eipä oo tullu viel vastaa. Eipä tuo penis erityisemmin kieltämättä kiinnosta. Mut mikäs siinä. Ei se maailman isoin asia oo. En vaa vältsyy heti tietäis mitä tehä sunkaa
- yökyök
Ootko sä kenties toi nimimerkillä heteromies kirjoitteleva? Joo, ei kiinnosta minuakaan. Hoh hoijaa.
- Tytti-Tyyne
Ei kiinnosta penikset, ei.
- coralbell
Ajattelen kyllä että transnainen = nainen eli siis nainen samallalailla kuin kaikki muutkin naiset. Periaatteessa siis voisin ihastua/rakastua myös naisiin joilla on transtausta. Mutta tuo penis olisi kyllä itselleni ainakin aika hämmentävä juttu..
- simppeliä
Ts-nainen ei ole sama kuin nainen. Ts-mies ei ole sama kuin mies. Lesbo ei ole sama kuin bi. Lesboja ei kiinnosta miehet. Yksinkertaista, eikö?
- femme82
Mieluummin transmies ilman alapään operointia ;)
- yskakskoo
Mutta transmies kokee olevansa mies.... ja onkin mies. Jos siis olet lesbo et periaatteessa voi seurustella transmiehen kanssa... oli sitten se jalkoväli millainen hyvänsä.
- all is one
Jos olisin rakastunut tai edes ihastunut Ihmiseen, niin eipä yksi "lihanpalanen" siellä housuissa varmastikaan asiaa muuttaisi ;)
- *_*
Osasta näistä vastauksista vois heittää vasta kysymyksen. Onko mieltymyksen kohteena enemmän sittenkin jalkoväli?
- totuuden torvi
Lesboja ei kiinnosta miehet. Näin se vaan on.
- opinione
Seurustelen naisen kanssa, ts-naisen,. Tosin en mielelläni käytä ko. etuliitettä, koska tyttöystäväni on ennen kaikkea nainen, ei ts. Korjausleikkaukseen pääsyä tyttöystäväni odottelee.
- Idän tyttö
Voisin seurustella. En kyllä ole kovinkaan seksuaalinen nainen, joten seksihommat jäisi joka tapauksessa aika vähiin. Mutta siis...mieluummin naisellinen ts-nainen kuin miehekäs lesbo. Maskuliinisuus on ihan muista asioista kiinni kuin jalkojen välistä ja juuri maskuliinisuus on se asia, miksi en kiinnostu miehistä tai ns. "rekkiksistä".
- jomik
Johanna TG. Olen kiinnostunut sinusta ja haluan kontakin sinuun. T.jk
- söpötyttö
Toivottavasti et aloittaja hae operaatiota koskevaan ratkaisuusi vahvistusta tältä palstalta. Mun mielestä sun kannattaa päättää täysin itsenäisesti, sisintäsi kuunnellen se, haluatko elää ilman operaatiota vai et sen sijaan, että pohtisit, mitä muu maailma tai naiset sulta haluaisivat. Et tule löytämään juuri sinulle sopivaa kumppania, jos yrität elää elämääsi miellyttämällä "mahdollisimman monia" naisia. Sun on tehtävä niin, mikä sulle itsellesi tuntuu kaikkein luontevimmalta sen jälkeen, kun olet pohtinut asiaa riittävästi ja kuunnellut itseäsi.
Muutenkin on mun mielestä vähän itsetuhoista kysellä lesbopalstalla, että kelpaako penis. Lesbo ei halua penistä, niin se vain on. Vastaukset ovat pääasiassa varmasti myös sen mukaisia. Maailmassa on kuitenkin myös paljon binaisia, joille myös sen peniksen kanssa eläminen olisi täysin luonnollista. Sitten on myös niitä lesboja ja binaisia, joille transsukupuolisuus ei olisi ongelma operaation jälkeen. Pointti on siis se, että se sinulle sopiva nainen löytyy varmimmin sitten, kun olet eniten oma itsesi. Älä mieti sitä, että mitä kaikki naiset haluavat, koska sellaista vastausta ei ole olemassakaan.- JohannaTG
Pidän susta kun kirjoitit kauniisti mulle. Leikkaukseen oon menossa ja sisimmässäni niin päättänyt. Se toivottavasti vapauttaa mut muutamasta elämääni haittaavasta tekijästä. Olet hyvin sydämellinen nainen ja nyt ymmärrän miksi nimimerkkisi on söpötyttö. ;)
Mulla on ihana lesbonainen puolisona, joka hyväksyy mut sellaisena kuin olen - toivottavasti itseni leikkaukseni myötä. Alapääni ei ole mussa tärkein ominaisuus, niin hän sanoo. - JohannaTG
JohannaTG kirjoitti:
Pidän susta kun kirjoitit kauniisti mulle. Leikkaukseen oon menossa ja sisimmässäni niin päättänyt. Se toivottavasti vapauttaa mut muutamasta elämääni haittaavasta tekijästä. Olet hyvin sydämellinen nainen ja nyt ymmärrän miksi nimimerkkisi on söpötyttö. ;)
Mulla on ihana lesbonainen puolisona, joka hyväksyy mut sellaisena kuin olen - toivottavasti itseni leikkaukseni myötä. Alapääni ei ole mussa tärkein ominaisuus, niin hän sanoo.Enkä joo yritä sua tässä iskeä. Jos joku tästä omat johtopäätökset vetää. Olet viestisi sisällön perusteella ymmärtäväinen, viisas ja sydämellinen. Arvostan mitä kirjoitit mulle.
- simppeliä
Miksi ts-nainen ei ole kiinnostunut bi-naisista? Miksi vain lesbot kiinnostavat? Vai kiinnostaako se juuri sen takia, kun sitä lesboa on vaikeampi saada kuin bisseä? Mitä vaikeammin tavoiteltavissa niin sen parempi? Huomaathan, että lesbo ei ole sama kuin bi. Kaksi eri asiaa.
- JohannaTG
Löysin puolessa vuodessa lesbonaisen kun aloitin hormonit. Minua kiinnostaa kaikki naiset oli sitten bi tai lesbo - heteroa en saa, mutta senkin kokenut pari kertaa ilman hormoneja. Joo olen mä biologinen mies ja oon transnainen ja oon nainen.
Söpötyttö on silleen oikeassa, että on itsetuhoista tänne kirjoitella. Osittain joo leikkauksen takia kirjoittelen, mutta mut leikataan.
Mun lesbonaiseni on tuossa vieressä kulkenut kohta kolme vuotta. Puolisona nykyään. Alapäälläni ei ole väliä hänelle. Minua ei sinne saa koskea, se on inhottavaa. Hän on erittäin mustasukkainen musta kun lepakot piirittää mut öisin - taidan olla vampyyri. ;D Tai no huomaan ja oon huomannut, että muutkin naiset pitää mua hyvinkin haluttavana naisena. En anna houkutuksille periksi.
Lepakkonaiset ovat aika helppoja. Oon sen myytin sitten rikkonut etteikö mieskin voisi saada lepakkoa - pitää vaan vetää rohkeasti hame päälle ;D.
Mulle toisen seksuaalinen nautinto on erittäin tärkeä. Teen niin kuin itselleni haluaisin tehtävän. Rakastan sen tekemistä. Nuolen pimppaa ja kuulemma erittäin hyvin. Oon cunnilingus-friikki eli saan kiimaisesta naisesta suurta tyydytystä. Tuleekohan musta leikkauksen jälkeen vaativampi oman fyysisen nautinnon takia. Tuskin koska se on ainut tekeminen maailmassa mitä rakastan.
Sori vaan kaikille, että oon varattu. ^^ - f*ck
JohannaTG kirjoitti:
Löysin puolessa vuodessa lesbonaisen kun aloitin hormonit. Minua kiinnostaa kaikki naiset oli sitten bi tai lesbo - heteroa en saa, mutta senkin kokenut pari kertaa ilman hormoneja. Joo olen mä biologinen mies ja oon transnainen ja oon nainen.
Söpötyttö on silleen oikeassa, että on itsetuhoista tänne kirjoitella. Osittain joo leikkauksen takia kirjoittelen, mutta mut leikataan.
Mun lesbonaiseni on tuossa vieressä kulkenut kohta kolme vuotta. Puolisona nykyään. Alapäälläni ei ole väliä hänelle. Minua ei sinne saa koskea, se on inhottavaa. Hän on erittäin mustasukkainen musta kun lepakot piirittää mut öisin - taidan olla vampyyri. ;D Tai no huomaan ja oon huomannut, että muutkin naiset pitää mua hyvinkin haluttavana naisena. En anna houkutuksille periksi.
Lepakkonaiset ovat aika helppoja. Oon sen myytin sitten rikkonut etteikö mieskin voisi saada lepakkoa - pitää vaan vetää rohkeasti hame päälle ;D.
Mulle toisen seksuaalinen nautinto on erittäin tärkeä. Teen niin kuin itselleni haluaisin tehtävän. Rakastan sen tekemistä. Nuolen pimppaa ja kuulemma erittäin hyvin. Oon cunnilingus-friikki eli saan kiimaisesta naisesta suurta tyydytystä. Tuleekohan musta leikkauksen jälkeen vaativampi oman fyysisen nautinnon takia. Tuskin koska se on ainut tekeminen maailmassa mitä rakastan.
Sori vaan kaikille, että oon varattu. ^^ainakin sä olet hyvin naisellinen tuon narttumaisuutesi kanssa. Se on kaikissa naisissa hyvin luotaantyöntävä ominaisuus. Tässä ketjussa on hyvin typerää ajatustenvaihtoa joten sovin ilmeisen hyvin joukkoon.
Olen samaa mieltä että rakkaus ei katso jalkoväliin, joten jos säkin uskoisit sun puolisosi rakkauteen ja itse pystyisit rakastamaan sun ei tarvisi hakea täältä mitään vahvistusata sun markkina-arvolle ja hermostua jos saat kaikenlaista typeryyttä niskaasi.
Mä en usko että se sun tyytyväisyys ja olosi täydellystiminen tulee automaattisesti kun olet korjausleikkauksesi loppuun saattanut. Jotenkin tuntuu että sitten oletat kaiken loksahtavan kohdilleen. Sun epätyytyväisyyteesi on jossain syy, kandeiskohan sun miettiä sen puolisosi kanssa tämä asia tarkemmin.
Sä kuulostat ihan samalle kuin toinenkin täällä kysyntäänsä testaava samassa tilanteessa oleva henkilö.
Rakkaus on hyvin yksinkertainen asia, kun se on, sitä ei tarvi selitellä eikä mainostaa eikä sitä tarvi itselleen oikeaksi todistella. Ehkä sulla on jotain pelkoja sen suhteen että asiat ei olekkaan niin hyvin teidän välillä kuin haluaisit ja se ajaa sut kyselemään kelpaatko. Tuntuu että koitat tehdä itsestäsi hyvin haluttavan. Jos nyt keskityt eka siihe sun parisuhteeseen ja mietitte yhdessä onko kaikki niin kuin haluatte ajatella asioiden olevan.
Ole iloinen että olet varattu, koska sun asenteella voisi olla haastavaa etsiä rakkautta. - Mistä näitä tulee?
JohannaTG kirjoitti:
Sori vaan kaikille, että oon varattu. ^^Taidat vaan olla provo, joka tulee taas pönkittämään huonoa itsetuntoa. Mistä näitä oikein tulee? Nykyään lesbopalsta on täynnä näitä provoja ja sääliä sekä itsetunnon pönkitystä kaipaavia. Onko kaikissa kirjoituksissa kyseessä sama tyyppi, provo, joka kokee alemmuutta toisiin nähden, on huonossa parisuhteessa ja haluaisi löytää paremman naisen, mutta ensin hieman testailee, että oisko kysyntää markkinoilla vai ei. Muistan, tämä sama kirjoitteli jo aikaisemmin, että on parisuhteessa, mutta haluaisi ennen mahdollista eroansa testata minkälainen tilanne itsellä on markkinoilla, kelpaako kenellekään vai ei. Jos ei saa parempaa, niin sitten kittuuttelee parisuhteessa kun ei parempaakaan saa. Esittää vahvaa ja suosittua, mutta todellisuudessa on heikko ja epäsuosittu. Eikö riittäisi ihan vaan yksi ketju näille itsesäälissä rypeville, joilla on tarve pullistella ja pettää kumppaniaan selän takana?
- hyvästit vaan
JohannaTG kirjoitti:
Sori vaan kaikille, että oon varattu. ^^Sori vaan, mutta sunlaisilla tyypeille olen monet kerrat antanut pakit ja aina tulen antamaankin. Asia ei muutu vuoden päästä, ei 5 vuoden päästä eikä 20 vuoden päästä. Mies ei kelpaa, niin se vaan on.
- JohannaTG
f*ck kirjoitti:
ainakin sä olet hyvin naisellinen tuon narttumaisuutesi kanssa. Se on kaikissa naisissa hyvin luotaantyöntävä ominaisuus. Tässä ketjussa on hyvin typerää ajatustenvaihtoa joten sovin ilmeisen hyvin joukkoon.
Olen samaa mieltä että rakkaus ei katso jalkoväliin, joten jos säkin uskoisit sun puolisosi rakkauteen ja itse pystyisit rakastamaan sun ei tarvisi hakea täältä mitään vahvistusata sun markkina-arvolle ja hermostua jos saat kaikenlaista typeryyttä niskaasi.
Mä en usko että se sun tyytyväisyys ja olosi täydellystiminen tulee automaattisesti kun olet korjausleikkauksesi loppuun saattanut. Jotenkin tuntuu että sitten oletat kaiken loksahtavan kohdilleen. Sun epätyytyväisyyteesi on jossain syy, kandeiskohan sun miettiä sen puolisosi kanssa tämä asia tarkemmin.
Sä kuulostat ihan samalle kuin toinenkin täällä kysyntäänsä testaava samassa tilanteessa oleva henkilö.
Rakkaus on hyvin yksinkertainen asia, kun se on, sitä ei tarvi selitellä eikä mainostaa eikä sitä tarvi itselleen oikeaksi todistella. Ehkä sulla on jotain pelkoja sen suhteen että asiat ei olekkaan niin hyvin teidän välillä kuin haluaisit ja se ajaa sut kyselemään kelpaatko. Tuntuu että koitat tehdä itsestäsi hyvin haluttavan. Jos nyt keskityt eka siihe sun parisuhteeseen ja mietitte yhdessä onko kaikki niin kuin haluatte ajatella asioiden olevan.
Ole iloinen että olet varattu, koska sun asenteella voisi olla haastavaa etsiä rakkautta.Kiva kun vastasit. Naiseni oli hämillään mun tästä touhusta. Tiiän, ettei se leikkaus kaikkea muuta. Itseasiassa vain kolmeen asiaan vaikuttaa. Mun seksielämään ja kokemukseen naisena seksissä. Se mahdollistaa monia asioita kun on fyysisesti nainen ilman kohtua. Esim. harrastustoiminnan ynnä muun semmosen missä oma elin tulee esille. Tietysti nyt nuo asiat menee kun välttelee.
Ehkä musta narttumaisen kuvan sai kun vastasin tolle edelliselle - kuohahti yli. Ymmärrän. Jos oot nähnyt Pähkähullun professori-elokuvan missä kemian tutkijaprofessori Klump löytää ihmelääkkeen. Hänhän on täysin huomiota herättämätön hyvin lihava mies ennen, mutta kun ottaa tätä lääkettä niin muuttuu fyysisesti erittäin vetovoimaiseksi. Samalla silläkin nousee kusi päähän ja muuttuu vähän törkeeksi häneen rakastuneeseen naista kohtaan.
Kun oon syönyt hormononeja ja olen muutenkin ruumiinrakenteeltani naisellinen luonnostaan, niin se huomio jota saan nyt on outoa kun ennen kun olin silleen mies ulkoisesti en kiinnostanut oikeastaan ketään. Muutaman kerran joku ylipainoinen nainen nappasi mut mukaan. Seksin suhteen sain tyyliin 2,5 vuoden välein seksiä. Aloitin hormonit ja tulin ulos kaapista, pistin kuvani yhteen tunnettuun sateenkaariyhteisöön Q:lla alkavaan. Niin, sain huomiota hyvin kauniilta naisilta mistä en ikinä edes osannu haaveilla, että sellaset olisi musta kiinnostuneita. Kehuttiin kauniiksi yms. Se laittoi pään sekaisin. Erittäin nopeasti löysin rakkaani, ensimmäisen seurustelukumppanini.
Oon iloinen itsekin, että mulla on rakas joka ymmärtää mua ja rakastaa mua. Eiköhän tääkin huuma tästä laannu ja onkin laantunut.
Oon luonteeltani seksuaalinen ja romanttinen. Ristiriitainen tyyppi. Sen takia musta seurustelukumppanina kannattaa pysyä kaukana. Valittava vähemmän seksuaalinen ja enemmän romanttinen. Oon kummassakin asiassa aika intohimoinen, niin välillä tulee kitkaa tässäkin parisuhteessa. Empä minä häntä kenenkään vaihtaisi vaikka saankin huomiota muilta.
Haukkukaa mua vaan niin paljon kun lystäätte ja sanokaa pettäjäksi yms paskaksi. Empä oo häntä koskaan pettänyt. Minua hämmentää joidenkin naisten joskus antama kiinnostus minuun. Oon tottunut siihen ja hämmennys menee aika äkkiä ohi. Enkä minä itteeni minää erikoisena pidä ja moni täällä sanonut ettei niitä miehet kiinnosta. Itsekin biologisena miehenä syntynyt, jos sukupuolielimen takia halutaan mut mieheksi leimata. Entäs sitten ilman penistä? Menneisyys on aina läsnä.
Joten kiitos haukutkaa lisää. Tämä koskee sitten kaikkia täällä ei tätä naista kenelle vastasin. - JohannaTG
hyvästit vaan kirjoitti:
Sori vaan, mutta sunlaisilla tyypeille olen monet kerrat antanut pakit ja aina tulen antamaankin. Asia ei muutu vuoden päästä, ei 5 vuoden päästä eikä 20 vuoden päästä. Mies ei kelpaa, niin se vaan on.
Niin kannattaa valita sellanen muija joka on luonteeltaan nunna, mikä ei herätä kenessäkään mitään haluja.
Oon joo karkeesti luokiteltuna biologinen mies, mutta syvemmin tutkittuna oon nainen jolla on erittäin suuri kehitysvamma, joka vaikuttaa omaan identiteettiin täydellisesti. Häivyttää sen kokonaan ja silleen aiheuttaa sellaisen tunteen ettei mua ole olemassakaan.
Oon kanssa saanut kahdenlaista huomiota kun oon kai tyyliltäni androgyyni en hirveesti meikkaa. Paras taitaa olla ääripäästä, että näytän Rauli Badding Somerjoelta ja toisesta ääripäästä, että olen erittäin kaunis(tässä tapauksessa sanoin etten ole mikä sai naisen loukkaantumaan ja sanomaan, että hän yleensä tarkoittaa mitä sanoo). Tämä oli ennen puolisoni tapaamista. - f*ck
JohannaTG kirjoitti:
Kiva kun vastasit. Naiseni oli hämillään mun tästä touhusta. Tiiän, ettei se leikkaus kaikkea muuta. Itseasiassa vain kolmeen asiaan vaikuttaa. Mun seksielämään ja kokemukseen naisena seksissä. Se mahdollistaa monia asioita kun on fyysisesti nainen ilman kohtua. Esim. harrastustoiminnan ynnä muun semmosen missä oma elin tulee esille. Tietysti nyt nuo asiat menee kun välttelee.
Ehkä musta narttumaisen kuvan sai kun vastasin tolle edelliselle - kuohahti yli. Ymmärrän. Jos oot nähnyt Pähkähullun professori-elokuvan missä kemian tutkijaprofessori Klump löytää ihmelääkkeen. Hänhän on täysin huomiota herättämätön hyvin lihava mies ennen, mutta kun ottaa tätä lääkettä niin muuttuu fyysisesti erittäin vetovoimaiseksi. Samalla silläkin nousee kusi päähän ja muuttuu vähän törkeeksi häneen rakastuneeseen naista kohtaan.
Kun oon syönyt hormononeja ja olen muutenkin ruumiinrakenteeltani naisellinen luonnostaan, niin se huomio jota saan nyt on outoa kun ennen kun olin silleen mies ulkoisesti en kiinnostanut oikeastaan ketään. Muutaman kerran joku ylipainoinen nainen nappasi mut mukaan. Seksin suhteen sain tyyliin 2,5 vuoden välein seksiä. Aloitin hormonit ja tulin ulos kaapista, pistin kuvani yhteen tunnettuun sateenkaariyhteisöön Q:lla alkavaan. Niin, sain huomiota hyvin kauniilta naisilta mistä en ikinä edes osannu haaveilla, että sellaset olisi musta kiinnostuneita. Kehuttiin kauniiksi yms. Se laittoi pään sekaisin. Erittäin nopeasti löysin rakkaani, ensimmäisen seurustelukumppanini.
Oon iloinen itsekin, että mulla on rakas joka ymmärtää mua ja rakastaa mua. Eiköhän tääkin huuma tästä laannu ja onkin laantunut.
Oon luonteeltani seksuaalinen ja romanttinen. Ristiriitainen tyyppi. Sen takia musta seurustelukumppanina kannattaa pysyä kaukana. Valittava vähemmän seksuaalinen ja enemmän romanttinen. Oon kummassakin asiassa aika intohimoinen, niin välillä tulee kitkaa tässäkin parisuhteessa. Empä minä häntä kenenkään vaihtaisi vaikka saankin huomiota muilta.
Haukkukaa mua vaan niin paljon kun lystäätte ja sanokaa pettäjäksi yms paskaksi. Empä oo häntä koskaan pettänyt. Minua hämmentää joidenkin naisten joskus antama kiinnostus minuun. Oon tottunut siihen ja hämmennys menee aika äkkiä ohi. Enkä minä itteeni minää erikoisena pidä ja moni täällä sanonut ettei niitä miehet kiinnosta. Itsekin biologisena miehenä syntynyt, jos sukupuolielimen takia halutaan mut mieheksi leimata. Entäs sitten ilman penistä? Menneisyys on aina läsnä.
Joten kiitos haukutkaa lisää. Tämä koskee sitten kaikkia täällä ei tätä naista kenelle vastasin.mä ymmärrän sua nyt paremmin, ja olen erittäinen iloinen kuullessani että olet kumppanisi kanssa käyneet aloituksestasi keskustelua.
Vaikka sua huomio pikkaisen nyt huumaakin, koita muistuttaa itsellesi että vaikka tahtoisit testata lisää niin kumppanisi kunnioittaminen on myös sitä ettei leiki asioilla mitkä on toiselle rakkaita. Tällä tarkoitan sua ja teidän parisuhdetta. Se että testailee edes leikillään, kestää sen yhden kerran että sen voi pitää hauskana kokeiluna. Jos se jää päähänpinttymäksi, siitä tulee taakka teidän suhteelle.
Nauti siis uudesta elämästäsi, ja unohda se mitä ihmiset olettaa ja odottaa sinulta. Pääasia on että löydät sen oman paikkasi ja tasapainon itsesi kanssa. Rakkaus kestää mitä vain kun kohtelee sitä kunnioittaen. Älä siis leiki tulella ja testaile ja anna itsesi liikaa huumaantua huomiosta.
Mietin sellaista että voiko sulla olla vähän sellaista mitä on esim myöhäisheränneillä lesboilla. Ensin haikailaan sitä yhtä joka rakastaa vähän ujostikkin, sitten löydetään se ja sukelletaan syvemmälle lesbosceneen, sitten iskee halua nähdä ja kokea enemmän. Siinä ei ole tilaa parisuhteelle. Pysy rehellisenä itsellesi mitä tunnet ja pidä kumppanisi ajantasalla.
Terveisiä kotiin puolisolle ja olkaa yhdessä onnellisia, rohkeita, avoimia, koska varmasti hänkin saa osansa ihmisten tyhmyydestä tämän asian suhteen. - JohannaTG
f*ck kirjoitti:
mä ymmärrän sua nyt paremmin, ja olen erittäinen iloinen kuullessani että olet kumppanisi kanssa käyneet aloituksestasi keskustelua.
Vaikka sua huomio pikkaisen nyt huumaakin, koita muistuttaa itsellesi että vaikka tahtoisit testata lisää niin kumppanisi kunnioittaminen on myös sitä ettei leiki asioilla mitkä on toiselle rakkaita. Tällä tarkoitan sua ja teidän parisuhdetta. Se että testailee edes leikillään, kestää sen yhden kerran että sen voi pitää hauskana kokeiluna. Jos se jää päähänpinttymäksi, siitä tulee taakka teidän suhteelle.
Nauti siis uudesta elämästäsi, ja unohda se mitä ihmiset olettaa ja odottaa sinulta. Pääasia on että löydät sen oman paikkasi ja tasapainon itsesi kanssa. Rakkaus kestää mitä vain kun kohtelee sitä kunnioittaen. Älä siis leiki tulella ja testaile ja anna itsesi liikaa huumaantua huomiosta.
Mietin sellaista että voiko sulla olla vähän sellaista mitä on esim myöhäisheränneillä lesboilla. Ensin haikailaan sitä yhtä joka rakastaa vähän ujostikkin, sitten löydetään se ja sukelletaan syvemmälle lesbosceneen, sitten iskee halua nähdä ja kokea enemmän. Siinä ei ole tilaa parisuhteelle. Pysy rehellisenä itsellesi mitä tunnet ja pidä kumppanisi ajantasalla.
Terveisiä kotiin puolisolle ja olkaa yhdessä onnellisia, rohkeita, avoimia, koska varmasti hänkin saa osansa ihmisten tyhmyydestä tämän asian suhteen.Kiva viesti sulta, paljon mukavampi kuin edellinen. Kiitos kivasta viestistäsi, tuli parempi mieli. Joo.. Mä oon välillä tosi yksinkertainen. Aika hullu asia alkoi mua askarruttaa toi mitä kyselin.
No mä oon luonteeltani hyvin romanttinen ja hyvin eroottinen, niin jos mä lähden kokeilee muita naisia, niin toi romanttinen puoli ottaa musta jossain vaiheessa otteen. Niin on tapahtunut ennen. Sitten oon sitten uudessa kiinni, jos se on yksi puolista, niin oon hajalla.
Muutenkin rakastan täydestä sydämestä naistani, oikeaa ihanaa enkeliäni, kultaani. Rakkaus on niin monitasoista, että mun valloittaminen on kuin yrittäisi valloittaa Mount Everestiä. En usko että sitä kukaan kykene horjuttamaan. Joku voi saada mun pään vähäksi aikaa sekaisin, mutta ne menee ohi. Sydämeni saaminen on sitten sanoisinko erittäin mahdoton tehtävä.
On hyvin ihana kuulla, että ymmärrät. Kumpa kaikki ymmärtäisi. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. :)
- näitä riittää
Mitä silla on väliä jos olet itse tyytyväinen ja olet onnellisessa parisuhteessa ja kumppanisi on tyytyväinen? Paitsi jos et ole itse tyytyväinen etkä ole onnellisessa parisuhteessa ja haluat vaihtaa uuteen naiseen... Näitä naisia näkee noissa bileissä, roudaavat kumppaninsa mukaan ja pitelevät kädestä, mutta samalla yrittävät vilkuilla syvälle muiden naisten silmiin, josko heistä, siis lesboista, yksi edes lähtisi mukaasi ja voisit heivata tämän nykyisen. Haluat tietysti mielummin lesbon kuin bi:n, et ole oikeasti onnellinen nykyisessä suhteessa.
- JohannaTG
Olen onnellinen tässä suhteessa. Kysyin vaan mitä ajatuksia leikkaamaton transnainen naisista pitävissä naisissa herättää. Leikkaukseni pelottaa mua. Herätti tommosen kysymyksen. Menen leikkaukseen siitä huolimatta, koska koen sen oikeaksi ratkaisuksi.
Naisen kanssa kävin eilen ristiriitaisen keskustelun aloittamastani aiheesta.
Pettäjä oon - KYLLÄ! Kun en oo edes pettänyt. Kannattaa valita luotaan työntävä nunna jota ei ulkopuoliset naiset katsele. Helpompaa kummallekin osapuolelle.
- loll
Olen pan. Penis ei häirtse mua, oli se kiinnitettnä mieheen tai naiseen, kunhan ihminen muuten on kiinnostava.
- 99+99
En nyt ymmärrä pointtiasi kyselyihisi. Sulla on nainen, ja sanojesi mukaan lukuisat lepakot piirittävät jo sua. Vai mietitkö että liehittely loppuu kun kun leikkaukset on käyty? Tuskinpa niinpäin käy. Relaa ja itses takiahan ratkaisusi teet.
Tosin ihan ymmärrettävää, kyllähän täällä naiset on kyselly että mahtaakohan olla enää kysyntää kun hiukset ohenee yms. eli varmasti ihan luonnollista pohdintaa kun on vähän isommasta jutusta kyse.
Mutta en ihmettele yhtään ettei sun naisystäväsi pidä tämän tyyppisistä gallupeista. - Peni silliini
Penis? Hyi v:ttü jos suoraan sanon! Voiko olla mitään ällöttävämpää. Viekää kauas pois kaikki peniksenne. Ei kiinnosta pätkääkään, enkä halua sellaista enää koskaan nähdä, kun olen kerran päässyt yhdestä (omastani) eroon.
- pitkätyttö
Värmeet eivät vaikuttaisi kiinnostumiseen mitenkään :) Persoonien kemioilla siinä pelataan. Plus kivana lisänä voisi olla biologisten yhteisten lasten hankkimismahdollisuus ;)
- Bipride84
Niin no mä olen bi mut vastaan silti. Ei ole ongelma peniksellinen transnainen. :) En ole ollut transihmisen kanssa, mutta ei genitaalit ole kyllä se tärkein asia mihin ihmisessä ihastuu /rakastuu. Mä olisin ok ja tyytyväinen kun mun kumppani on tyytyväinen. Jos hän haluaisi leikkauksen se on ok, jos ei, sekin ok. :)
- Nahkatalo
Leikkaa pelkkä esinahka paras niin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382549- 1061598
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207797- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703