Mitä käy IT firmoille jos Venäjä hyökkää?

Ounouuuuuu

Meneekö ne konkkaan? Vai laitetaanko lappu vaan luukulle, ja hommia jatketaan sodan jälkeen normaalisti? Koodi on kuitenkin varmassa tallessa Googlen tms. pilvessä eli ei enää haittaa jos pommit tippuu toimiston päälle.

Naisia koodaajina niin vähän ettei nekään voi projekteja tehdä yksin kun lapsistakin pitää sodan aikana huolehtia enemmän ku. päiväkoteihin voi tippuu pommit.

Pomoja menetetään paljon ku suurin osa RUKin käyneitä jotka eturintamassa.

Eipä kyllä sodan aikana asiakkaitakaan pahemmin oo ku nekin sotimas. Mitähän ulkomaalaiset asiakkaat tykkää? Ne varmaan vaihtaa toimittajaa ku eivät enää saa palveluita. Iso työ saada ne takas mikä vaikeuttaa vientiä pitkäks aikaa.

Jos venäjä voittaa sodan, niin saadaan venäläistä koodaus-osaamista Suomeen ilmaseks.

6

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SA INT rules

      IT-firmojen henkilökunta koodarista toimitusjohtajaan laitetaan pikakoulutuksen jälkeen huoltojoukkoihin. Siis pesemään vaatteita, laittamaan ruokaa, laskemaan sukkia/saappaita, hautamaan kaatuneita jne.

      Muuta lisäarvoa he eivät pysty tuottamaan.

      • nörttikoodariunelma

        Niin, me tehdään sieltä meidän maanalaisesta bunkkerista (joita muuten on ympäri maata) satelliittien kautta (jotka on muuten vuokrattu NATOlta) kyberhyökkäyksiä suoraan online ryssien lentolaitteisiin (lentokoneet, ohjukset, lennokit) ja tiputellaan ne tuohon rajanpintaan _oikealle puolelle_

        Sitten me naidaan teidän rintamallaolevien naisia, niin että palatessanne teidän on pakko panna paljaalla kakkoseen että tuntuu missään, eikä juuri silloinkaan.


      • Nörtin märä uni
        nörttikoodariunelma kirjoitti:

        Niin, me tehdään sieltä meidän maanalaisesta bunkkerista (joita muuten on ympäri maata) satelliittien kautta (jotka on muuten vuokrattu NATOlta) kyberhyökkäyksiä suoraan online ryssien lentolaitteisiin (lentokoneet, ohjukset, lennokit) ja tiputellaan ne tuohon rajanpintaan _oikealle puolelle_

        Sitten me naidaan teidän rintamallaolevien naisia, niin että palatessanne teidän on pakko panna paljaalla kakkoseen että tuntuu missään, eikä juuri silloinkaan.

        maanalaisesta bunkkerista = perunakellari
        Ympäri maata = niinhän ne pottukellarit pukkaa olemaan
        NATOLTA vuokrattujen satelliittien kautta = Päivä- vai viikko-vuokraus, mistä
        Online kyberhyökkäys lentolaitteisiin = Tämän osasi jo Flash Gordonkin
        Nörtti naimassa ? hmmmmmh.


    • marsu1

      sitten asennellaan uusia näppäimistöajureita

    • Taulu

      Sodan jälkeen palataan helmitauluihin

    • guru-ukko

      Ja projektipäälliköt ja myyntimiehet tulevat sodan jälkeen suu vaahdossa kehumaan että vaikka lopputulos ei näytä ihan sovitulta niin kuitenkin voitettiin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe