Lasten isä on keränny todisteita minusta (äidistä) kun olen vihanen. Olen todella rauhallinen luonne ja voisi kai sanoa hiljainen hissukka. En ole huutanut sitten teinivuosien eli noin 15 vuoteen. Nyt on avomiehen kanssa sukset niin ristissä, että hän on saanu mut usein jopa raivostumaan ja on tehny mieli pamauttaa miestä päähän kun ei tajua. Syynä siis se että mies vaan kotona marisee ja murisee, räyhää ja syö karkkia. Roskatkin jättää pöydälle mun korjattavaksi. Ja siis ihan tahallaan, häntä ei huvita laittaa. Siis ei oo vuoteen tainnu tulla yhtään positiivista lausetta miehen suusta ja nyt mut on lavastettu jotenkin hulluksi? En kestä! Hän siis tehnyt tämän vaan että aikoo hankkia yksinhuoltajuuden!! Tunnusti tämän ja nauroi päälle. On kuulemma käyttäny kaiken aikansa mun nujertamiseen ja nyt kihertelee tyytyväisenä onnistumistaan. Kerran olin niin masentunut, että sanoin tekeväni itsemurhan. Hän sai mut puhuttua, että kirjoittaisin kirjeet lapsille siltä varalta, että näin käy. Nyt hän pitää kirjeitä todistusaineistonaan. Enkä mä siis halua itseäni tappaa! Enkä tajua miten mut on niin syvälle maahan tallottu, että oon moista edes sanonut. Mutta mitä mä nyt voin tehdä?? Rakastan lapsia yli kaiken ja he minua. Saako mies todella yksinhuoltajuuden noilla todisteilla? :( En voi uskoa tätä todeksi.
Isä keränny todisteita
20
493
Vastaukset
- joo4
Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia...heti psykiatrin puheille.
- ritu79
Ai miten niin? En ole siis häntä lyönyt vaan hän on saanut mut niin vihaiseksi. Nykyään otan lapset ja mennään lasten huoneeseen leikkimään ja ovi kiinni, kun huomaan, että hän alkaa provosoimaan. Olisi pitänyt tehdä niin heti alusta lähtien. Olisi pitänyt lähteä lasten kanssa jo aikoja sitten, mutta en uskaltanut, kun mies pelotteli.Mainitsinko jo, että hän on uskovainen? Äitinsä käyttänyt heitä lapsena joissain kokouksissa. En tiennyt tästä mitään ennen kuin anoppi piilotti meidän kotiin hengellisiä kirjoja ja kerran lähetti postitsekin. Miksi sanot, että mulla olis mielenterveysongelmia?
- HankiApuaItsellesi
Jos ei olisi, niin sinä et olisi mitään itsemurha-kirjeitä lapsillesi kirjoittanut pelkän älyttömän uhkauksesi takia tappaa itsesi...
- pelkopois
HankiApuaItsellesi kirjoitti:
Jos ei olisi, niin sinä et olisi mitään itsemurha-kirjeitä lapsillesi kirjoittanut pelkän älyttömän uhkauksesi takia tappaa itsesi...
Nyt jos isä niitä kirjeitä pitää lyömäaseena, niin en usko edes niiden tekevän syvää vaikutusta sossuihin, muuten kuin että rakastat todella kovasti lapsiasi. En tiedä sanamuotoa, mutta ehdotan että ihan pokkana sanot niistä lastenvalvojalle näin:
- että kirjeet ovat sitä varten jos sattuisit kuolemaan äkillisesti vaikka liikenneonnettomuudessa. Että et ymmärrä mitä mies höpisee itsarista, ei sellaisesta ollut koskaan kyse.
Mies vaikuttaa eroamisen arvoiselta ehdottomasti. Eron jälkeen hän tod. näk. häipyy kuin pieru Saharaan, halunneeko edes nähdä lasta koskaan. - kuules...
pelkopois kirjoitti:
Nyt jos isä niitä kirjeitä pitää lyömäaseena, niin en usko edes niiden tekevän syvää vaikutusta sossuihin, muuten kuin että rakastat todella kovasti lapsiasi. En tiedä sanamuotoa, mutta ehdotan että ihan pokkana sanot niistä lastenvalvojalle näin:
- että kirjeet ovat sitä varten jos sattuisit kuolemaan äkillisesti vaikka liikenneonnettomuudessa. Että et ymmärrä mitä mies höpisee itsarista, ei sellaisesta ollut koskaan kyse.
Mies vaikuttaa eroamisen arvoiselta ehdottomasti. Eron jälkeen hän tod. näk. häipyy kuin pieru Saharaan, halunneeko edes nähdä lasta koskaan.Kyllä ei kukaan tasapainoinen ihminen kirjoittele itsemurha-kirjeitä ja tuollaiseen liikenneonnettomuuteen tms. on ihan turha vedota.
Kyllä aloittaja tarvitsee ihan oikeasti apua henkiseen puoleensa.
Ihan senkin takia, että pystyy pitää lapsistaan tulevaisuudessa yksin huolta. Lapsi kun tavitsee tasapainoiset vanhemmat..
Kyllä sieltä lastensuojelustakin saa apua tälläiseen. Puhumaan vain perheneuvojalle tms. päätään selväksi. Helpompaa, kun yksin murehtia ja pyöritellä ajatuksian päässä. Eikä tämä ole mitään pahalla sanottua.
Kannattaa oikeasti mennä itse sinne sossun puolelle nyt puhuun REHELLISESTI, ennenkuin miehesi kerkee sut siellä mustamaalaamaan. Sieltä saat apua... Hyvä äiti varmasti olet, joten stemppiä! - Kehoitat valehtelema
pelkopois kirjoitti:
Mies vaikuttaa eroamisen arvoiselta ehdottomasti. Eron jälkeen hän tod. näk. häipyy kuin pieru Saharaan, halunneeko edes nähdä lasta koskaan.Sossut katsovat todella kieroon henkilöä joka uhkaa itsarilla. Turha on siellä valehdella, kun kerran kirje on olemassa. Tuollaista persoonaa pidetään epävakaana ja epäsopivana vanhempana lapselle.
Ja kerran sinulla on vielä vihan hallintaongelmakin, niin siitä ei hyvää seuraa. - tosi-
Kehoitat valehtelema kirjoitti:
Sossut katsovat todella kieroon henkilöä joka uhkaa itsarilla. Turha on siellä valehdella, kun kerran kirje on olemassa. Tuollaista persoonaa pidetään epävakaana ja epäsopivana vanhempana lapselle.
Ja kerran sinulla on vielä vihan hallintaongelmakin, niin siitä ei hyvää seuraa.Yllä oleva on totta.Tiedän samanlaisen tapauksen jossa poliisit haki Äidin kotoa kun itsarilla oli uhkaillut,sillä tiellä on Äiti vieläkin ja lapset isällä.
- pelkopois
No mitäpä jos menisit heti lastenvalvojan pakeille kahdenkeskiseen neuvotteluun. Eivät hekään tyhmiä ole. Printtaa aloitus mukaan.
Ei lie mitään perustetta miksi tympeä miehesi saa yksinhuoltajuuden, muuta kuin omassa päässään. Se että itse heittäytyy pirun laiskaksi ja pirulliseksi ei lie sellainen meriitti että sillä sosiaalitoimi tai oikeusistuin vakuuttuu miehen erinomaisuudesta.
Ihan aikuisten oikeesti, miksi ihmiset pelkäävät ja karttavat lastenvalvojaa, vaikka siitähän juuri heille palkka maksetaan että palvelevat asiakkaita. Lasten etu myös tulee pitää ykkösenä. Kerro minkä ikäiset lapsenne ovat? - My boy
Samaa mieltä; lastenvalvojalle ja pura sydämesi.
Itse tien saman kun ex uhkasi viedä lapsen jos eroan. Olin hullu ja sairas enkä ikinä tulisi lasta saamaan.
Nuori ja kokekematon kun olin, uskoin. Onneksi oli eräs 14 vuotta vanhempi nainen, jolle epätoivoissani kerroin. Hän sitten minut saatteli sossun puheille. Sielllä vakuuttivat heti, että lasta hän ei voi viedä,ja että hyvä että puhuit. Jo tulee jotain konfliktia, olet itse ottanut asiassa yhteyttä.
Ja niinhän kavi, että poika jäi minulle. isä ei sen koommin ollut kiinnostunut. Häipyi jonnekin. kasvatin pojan ykin,ja hieno nuori mies on tullutkin! - morjettes
Ihan sama mitä kirjeitä ja nauhoituksia hänellä on. Ne on hankittu tilanteissa, joissa hän on sinut provosoinut epäedulliseen mielentilaan. Vastaavia tilanteita on pilvin pimein ja voin kertoa, ettei viranomaisilla ole aikaa lueskella tällaisia "todisteita", joita heille joku oman edun tavoittelun nimissä esittelee. Voi ihan rauhassa yrittää esitellä niitä todisteitaan, niitä ei kukaan viranomainen ole kiinnostunut näkemään saati kuulemaan.
Nyt vain jäitä hattuun ilkimyksen kanssa ja lastenvalvojalle aika.- samaa::1
Komppaan tätä. Itse erosin joku vuosi sitten vastaavanlaisesta kahelista. On nauhoitellut tuntitolkulla riitojamme(ilman omaa osuuttaan) ja nauhoituksiin on suhtauduttu juuri noin. Toisaalta hyvä, että on niitä joka instanssiin tunkenut, ovatpahan nähneet, ettei tuo ole terve, vaikka se noloa onkin.
- Been there done that
Miehesi kuulostaa mun eksältä eli narsistiselta.
Anna paskan olla ja ota ero. Hae samalla yksinhuoltajuutta käräjiltä.
Jos sitten ihan tosissaan lähtee jonnekin kirjeinesi sua mustamaalaamaan niin soitat sosiaalitoimistoon ja pyydät apua.
Aina voit sanoa, että mies pakotti sinut tekemään kirjeet kun olit allapäin hänen kiusaamisestaan. Kertoa ääneen, että hän tekee henkistä väkivaltaa sinulle eikä siten mieti lasten parasta yhtään, koska muuten hän ei sua romuttaisi.
Narsistin kanssa on turha keskustella. Et saa häntä puhuttua järkiinsä, joten älä tuhlaa energiaasi. Älä vastaa mitenkään kiristyksiin ja uhkailuihin, korkeintaan sanot tyynenä, että ihan vapaasti menee ja tekee niin ja samalla teet eroa. Jos sinulla ei ole varaa erota niin soita lastensuojeluun ja kerro tilanteesi eli teet ennakoivan lastensuojeluilmoituksen ja näin saat kaiken tuen eroosi eli myös rahallisen avun ennaltaehkäisevänä. Pääasia, että eroatte ja lapset ja sinäkin pääsetet omaan rauhaan ja sitten voitte miehen kanssa pohtia tulevaa lasten kannalta. Kiusantekoon sinun ei tarvitse suostua. Lasten arki pitää saada mahd pian rauhoitettua, jotta heidän ei tartte kuunnella tuollaista enempiä.
Sossut eivät tule tuomitsemaan miestä vaan auttaa sinua pois pahata tilanteesta lasten vuoksi. Muut tahot sitten tarkastelee miehen osuutta lasten arkeen.
Minun oli pakko vaihtaa numerot ja meilit. Sain eksältä kiristäviä viestejä lähes 500kpl 2kk:n aikana. Tallensin kaikki.
Kysyin lastenvalvojlata, että pitääkö mun olla tavoitettavissa koko ajan kun mies sitä edellytti muka lasten varjolla ja käytti puhelut minun haukkumiseeni. Sain tiedon ettei minun ole pakko ja vaihdoin sen jälkeen kaikki ja laitoin erohakemukseen myös yksinhuoltajan hakemuksen. Juuri sain yksinhuoltjuuden ja piina on ohi. Vihdoin.
Minusta eksä yritti leipoa ihan pimeetä. Ilman mitään syytä uhkasi soittaa mulle ambulanssin ja kertoa kuinka olen tullut hulluksi. Mitään en tehnyt. Eikä mua huolettanut laisinkaan se että mut oltaisiin tutkittu ja olisin ollut ehkä 3 päivää sairaalassa, mutta mua huoletti se, että lapset olisi jäänyt isän kanssa siksi aikaa ja se olisi ollut pelottavaakin pelottavampaa.
Hän oli kamala. Löi ja puristeli minua niin, että oli mustelmia ja sitten syytti esim. äitinsä aikana, että olen itse lyönyt itseni ja esitän sitten ne hänen tekosinaan muille, että olen sairas. :(
Näitä oli paljon ja niin liikaa, että en vaan uskalla päästää häntä lähellemme.
Pidä pintasi ja älä missään nimessä näytä miehellesi pelkoai tai pahaa mieltä, empatiaa et saa.
Itke ja puhu sitten muualle, vaikka haet lääkäriltä lähetteen psykologille, mutta et miehelle.
Tulee vielä aika kun kaikki on hyvin jos niin haluat.
Muista, että ilkeys ja kiristys tulee vaan tiivistymään loppua kohden sillä se tiivisyy mitä epävarmemmaksi miehesi tulee ja mitä paremmin hän huomaa, että hänen otteensa ei pidä.
Voi jopa pyytää anteeksi ja muk katua. Pidä pääsi kylmänä, romahda sitten myöhemmin jolloin voit myös parantua. - niin rikki revitty
Mene nyt hyvä ihminen esim alueesi sosiaalityöntekijän pakeille ja HETI! Miehesi kuulostaa yhtä sairaalta persoonaltaan kuin lasteni isä, joka siis harrasti myös tätä puheitten nauhoittelua ym ym. Videokuvaamista ym ym.
Narsistit ovat semmoisia yhteikunnan syöpäkasvaimia.
Mies teki erotessa minusta lastensuojeluilmoituksen, johon tapaamiseen sitten itse tuli esittämään täydellistä isää, vaikka kymmenen vuoden aikana ei juurikaan ole vastuuta lapsista ottanut millään tavalla.
Häntä kun ei voi pakottaa olemaan lastensa kanssa.
Itse olen onneksi onnistunut väistämään hänen minun nujertamisyritykset.
Kiitos vaan lastensuojeluilmoituksesta.Kävi nimittäin niin hyvä tuuri, että sain maailman ihanimman ihmisen puolustamaan itseäni ja lapsiani. Olen saanut konkreettista apua mm. lasten hoitoon liittyen. LAstensuojeluilmoituksen selvittelyn merkeissä kävi ilmi, että hän ymmärsi mistä kenkä puristaa ja totesi minun olevan hyvä ja normaali ihminen ja äiti. Mutta isästä ei sanonut samaa.
Nyt kun ero on vielä keskeni niin olen sanonut suoraan, että isä on uhannut aloittaa kaikenlaisen minun mustamaalaamisen myös sosiaalityöntekijälle. Hän totesi, että hän kyllä tuntee ja tietää tilantee, että siinäpä sitten tekee...
Narsisti tekee kaikkensa, että saisi vietyä sinulta elämänilon. Ja muista, että lapset ovat hänelle vain pelinappuloita.
Pieni vinkki, älä anna hänen provosoida itseäsi, koska sitä hän juurikin hakee.
Mene reilusti pyytämään apua ja selittämään tilanne. Voitat ainakin sen, että sinä otiti itse yhteyttä ja olit se, joka otti yhteyttä eikä niin, että isä ennättää valheillaan saada itsensä voittajaksi.
Ei se niin yksinkertaista ole saada yksinhuoltajuutta.
Kaikki "sosiaalitantat" eivät ole tyhmiä ja sokeita.
Mene ja hae itsellesi ja lapsillesi apua.
Sinä ja lapset ansaitsette parempaa ja jonain päivänä se parempi on myös sinun kuin minunkin elämääni. - Tiettyä tiettyä
On tapauksia ja ihmisiä, joiden kanssa toimiessa on hyvä säilyttää dokumentit, kuten tekstiviestit ja sähköpostit. On sitten näyttöä tulevaisuudessa. Toki nauhoittelut ja muu överi tekee vain tekijälleen hallaa.
- vaaakaa1
Totta tuokin. Kaikki txtviestit kannattaa säilyttää ja kirjata. Nauhoittelu kertoo, että ihmisellä ei ole kaikki muumit laaksossa.
- Miehesi narsisti
Narsistimiehestä/-naisesta voi uskoa mitä tahansa ja heidän kanssa toimiessaan on syytä olla paikalla aina kaksi todistajaa. Netissä hyvää tietoa narsistisesta luonteesta.
- Olet joutunut uhriks
Äijä on selvästi narsisti. Ärsyttää ja provosoi viimeiseen asti saadakseen todisteita ja käyttää lyömäaseina vanhojakin asioita ihmistä vastaan. Tekee kaikkensa tuhotakseen vastapuolen. Ei tunne sääliä uhriaan kohtaan vaan vie kaikki mitä irti saa.
Laita piilokamera johonkin joka tallentaa miehen kotona käyttäytymistä. Nauhoita edes sitä rähjäämistä.- hjgjhh
Kaipaan hänen häntää.
- hjgjhh
Kaipaan hänen häntää.
- Juokse sisko!
Olet löytänyt narsistin kumppaniksesi. Älä syytä siitä itseäsi, sillä narsisti osaa olla aluksi todella valloittava.
Ota toinen suunta niin pian kuin pääset.
Olet liian pehmeä hänelle, narsistin kanssa pärjää vain kova ihminen ja sellaista taas narsisti karttaa.
Mitä nopeammin, sen parempi. Ja niin voit alkaa itse "parantua", eheytyä ja normalisoitua ja toivottavasti saada uskosi takaisin taas normaaleihin ihmisiin.
Tsemppia ja jaksamista sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869