Ongelma olisi tälläinen toisella koneella ei pääse suomi24 chat:tiin. Avaa ikkunan , antaa kirjautua sisään mutta ei päästä chattiin. Lataa ja lataa sivua mutta muiden käyttäjien tekstejä ei näe. Tekstikentässä lukee " Lataa... "....
Käytän Firefox selainta ja se on päivitetty , netti yhteydessä ei ole vikaa ( testattu toisella yhteydellä ).
Talouden toisella koneella pääsee chattiin mutta tällä ko koneella ei pääse.
Hmm. Missä vikaa ?
Mistä johtuu ?
8
110
Vastaukset
- Jep jep
Jos on F-secure viruksentorjuntaohjelmana, niin näyttää siltä että ei pääse chattiin, omana kokemuksena.
- miuku93
Kiitoksia. :)
- miuku93
Kiitoskia tiedosta. :)
- Jep jep
Oleppa hyvä :)
- hmm..
kyllä pääsee f-securellakin, täytyy vain säätää asetuksia
- ei vaan pääse
kerrohan mitkä asetukset pitää säätää ja miten, itse en ole päässyt kuuteen viikkoon ja olen yrittänyt säätää asetuksiakin
- Jep jep
Kyllähän varmaan f-securellakin pääsee, mutta eihän siinä silloin ole järkeä jos joutuu purkamaan tietoturvaa, mistä on ollut puhetta toisella palstalla.
- hmm..
poista ruksi kohdasta: "Älä salli haitallisia ohjelmia". eli F-Secure pitää Suomi24:ää haitallisena ohjelmana, vaikka sitä se ei ole. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264