en mä eti mitään seuraa, mutta tylsää on! mites teil toisilla?mä vihaan viikonloppuja.....
vkl
5
61
Vastaukset
- k/k
Ei tulis mielenkään vihata viikonloppuja,ne takaa mulle sen oman rauhan.
Myönnetään et omaa syytä se kiire on,en vaan halunnut olla jouten ja menin töihin ku taksilla kotoa tultiin hakemaan.
Kesäkuus nyt kumminkin aion alkaa fillaroimaan ja olen äksänä aurinkos.
Kuten työnantaja sanoi ,sit kun alat eläkkeel ei oo muuta ku ororttaa kuolemaa.
Menin eilen niin aikaisin nukkumaan et heräsin syömään ja nyt istuksin tunnin pari ja meen aamuunille. - milloin päättyy???
Joko kosteat viikonloppukinkerit ovat päättyneet?
- reppuriika
Odota kovasti viikonloppuja. Ihanaa kun on työviikko jälleen onnellisesti takanapäin, saa omistautua täysin omille jutuilleen ja vain rentoutua.
Minulla ei kyllä tylsyys haittaa kun jään eläkkeelle. No sitä kuolemaan odotellessa voi tehdä kaikkea mukavaa ja se ei kyllä kulje ohi vaikka unohtais välillä odottamisen.
Ihan rehellisesti minua ihmetyttää kun puhutaan elämän tylsyydestä. Varmaan ajattelsisn toisin, jos olisin vaikka kokonaan kotiin sidottu liikuntarajoitteinen.
No kerron jonkin tilanteen, jolloin itsestä voi tuntua konkreettisen tylsältä. Istun jossain vieraan paikkakunnan rautatieasemalla, ei ole mitään tekemistä; kivaa luettavaa, kudin unohtunt kotiin, junan lähtöön on vielä reilut pari tuntia, ei ole juttuseuraa, ympärillä vain epämääräistä melua, liikettä, tympääntyneitä kasvoja, kirosanoja ym. - hyvejä vuosia ja
Aloittajan olisi varmaan hyvä hankkiutua jonkin harrastuksen pariin tai ryhtyä vaikka johonkin vapaaehtoishommaan, jotta ei tulisi ihan onnettomaksi eläkkeelle jäädessään. Ellei elämässä ole muuta kuin työ ja työkaverit, voi eläkeiässä alkaa vihata arkiviikkoakin. Ryhdy hommiin ja elä onnellisempana.
- tylsä vai tylsää
Aloittajan kannattaa muistaa,
-älä vanhene, koska olet kallis
-tai älä ainakaan joudu laitokseen, koska olet vielä kalliimpi
-pahinta mitä voi käydä, että vammaudut, sitten sinut suljetaan yhteiskunnan paarialuokkaan kuuluvana kaiken ulkopuolelle, joko laitokseen tai vielä tylsempää yksin kotiin, odottamaan sitä kuolemaa
Tämä tiedoksi ihan kaikille, eli tee vaikka mitä, kun kerran pystyt, että tuo kauhuskenaarion kaava pysyisi vain uhkana.Et tiedä tylsyydestä mitään vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558