vkl

töllö

en mä eti mitään seuraa, mutta tylsää on! mites teil toisilla?mä vihaan viikonloppuja.....

5

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

Ei tulis mielenkään vihata viikonloppuja,ne takaa mulle sen oman rauhan.
      Myönnetään et omaa syytä se kiire on,en vaan halunnut olla jouten ja menin töihin ku taksilla kotoa tultiin hakemaan.
      Kesäkuus nyt kumminkin aion alkaa fillaroimaan ja olen äksänä aurinkos.
      Kuten työnantaja sanoi ,sit kun alat eläkkeel ei oo muuta ku ororttaa kuolemaa.
      Menin eilen niin aikaisin nukkumaan et heräsin syömään ja nyt istuksin tunnin pari ja meen aamuunille.

• milloin päättyy???

Joko kosteat viikonloppukinkerit ovat päättyneet?

• reppuriika

Odota kovasti viikonloppuja. Ihanaa kun on työviikko jälleen onnellisesti takanapäin, saa omistautua täysin omille jutuilleen ja vain rentoutua.
      Minulla ei kyllä tylsyys haittaa kun jään eläkkeelle. No sitä kuolemaan odotellessa voi tehdä kaikkea mukavaa ja se ei kyllä kulje ohi vaikka unohtais välillä odottamisen.
      Ihan rehellisesti minua ihmetyttää kun puhutaan elämän tylsyydestä. Varmaan ajattelsisn toisin, jos olisin vaikka kokonaan kotiin sidottu liikuntarajoitteinen.
      No kerron jonkin tilanteen, jolloin itsestä voi tuntua konkreettisen tylsältä. Istun jossain vieraan paikkakunnan rautatieasemalla, ei ole mitään tekemistä; kivaa luettavaa, kudin unohtunt kotiin, junan lähtöön on vielä reilut pari tuntia, ei ole juttuseuraa, ympärillä vain epämääräistä melua, liikettä, tympääntyneitä kasvoja, kirosanoja ym.

• hyvejä vuosia ja

Aloittajan olisi varmaan hyvä hankkiutua jonkin harrastuksen pariin tai ryhtyä vaikka johonkin vapaaehtoishommaan, jotta ei tulisi ihan onnettomaksi eläkkeelle jäädessään. Ellei elämässä ole muuta kuin työ ja työkaverit, voi eläkeiässä alkaa vihata arkiviikkoakin. Ryhdy hommiin ja elä onnellisempana.

• tylsä vai tylsää

Aloittajan kannattaa muistaa,
      -älä vanhene, koska olet kallis
      -tai älä ainakaan joudu laitokseen, koska olet vielä kalliimpi
      -pahinta mitä voi käydä, että vammaudut, sitten sinut suljetaan yhteiskunnan paarialuokkaan kuuluvana kaiken ulkopuolelle, joko laitokseen tai vielä tylsempää yksin kotiin, odottamaan sitä kuolemaa
      Tämä tiedoksi ihan kaikille, eli tee vaikka mitä, kun kerran pystyt, että tuo kauhuskenaarion kaava pysyisi vain uhkana.Et tiedä tylsyydestä mitään vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe