ei tarvitse olla pestyjä,ihan vaan suoraan käytöstä.
Yhteystiedot: alpo-ension postilokero 110
O: Otetaan vastaan naisen käytetyt pikkuhousut
6
764
Vastaukset
- pöllö
Myydään käytettyjä pikkuhousuja
1 VASTAUSTA 5 LUKUKERTAA
Tilaa palstan RSS-syöte
Jätä ilmoitus
Poista kirosanafiltteri käytöstä
lesbotytot23.3.2014 13:010
Viehättävä lesbopariskunta myy leikeissä kostuneita pikkuhousujaan. Olemme hyväkuntoisia, hoikkia ja 19-vuotiaita. Käytämme monenlaisia pikkuhousuja, pitsipöksyistä boksereihin joten toiveesi mukaiset pöksyt löytyvät varmasti. Ota yhteyttä [email protected] ja saat nopean ja varman toimituksen.
Hinta: 30 Haluaisin myydä ihania, tuoksuvia pikkuhousujani ;)
Olen 25-vuotias nuori nainen. Olen tummahiuksinen, urheilullinen, mittojani 157cm/50kg/70D. Olen pienikokoinen, mutta silti kurvikas. Käyn kuumana jo ajatuksesta, että voin tuottaa sinulle nautintoa alusvaatteideni avulla ;)
Pikkuhousuja pidän yhden tai useamman päivän, kuinka sinä vain haluat. Kauppoihin kuuluu muutama kuva ostamistasi pikkuhousuista päälläni. Olen 100% luotettava, ja toivon samaa sinulta :) Kaupat pysyvät vain meidän kahden välisenä.
Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää! Olen myös avoin omille ehdotuksillesi ;)
http://emilimyy.vuodatus.net/
[email protected]- älypää
kuka sun paskasia kalsareita ostais?
- Leena 21v
Mitä maksat ?
- pelimies2
20 pikkareista ja sukkiksista
- alpo-ensio r.i.p
pöllö viestistä lähtien tytöt tekivät selvän kostohyökkäyksen aloittajan viestiin..
alpo-ensio sai turpiinsa.. pikkareita ja korkokenkiä lenteli alpo-ensiota kohti.
viimeinen ja pahin huipentuma oli kun pikkaritytöt sitoivat alpo-ension stringeillä sänkytolppaan kiinni ja tukkivat suun pikkarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483817PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1631492Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O131330Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn471251Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81001Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45928En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783