ei tarvitse olla pestyjä,ihan vaan suoraan käytöstä.
Yhteystiedot: alpo-ension postilokero 110
O: Otetaan vastaan naisen käytetyt pikkuhousut
6
747
Vastaukset
- pöllö
Myydään käytettyjä pikkuhousuja
1 VASTAUSTA 5 LUKUKERTAA
Tilaa palstan RSS-syöte
Jätä ilmoitus
Poista kirosanafiltteri käytöstä
lesbotytot23.3.2014 13:010
Viehättävä lesbopariskunta myy leikeissä kostuneita pikkuhousujaan. Olemme hyväkuntoisia, hoikkia ja 19-vuotiaita. Käytämme monenlaisia pikkuhousuja, pitsipöksyistä boksereihin joten toiveesi mukaiset pöksyt löytyvät varmasti. Ota yhteyttä [email protected] ja saat nopean ja varman toimituksen.
Hinta: 30 Haluaisin myydä ihania, tuoksuvia pikkuhousujani ;)
Olen 25-vuotias nuori nainen. Olen tummahiuksinen, urheilullinen, mittojani 157cm/50kg/70D. Olen pienikokoinen, mutta silti kurvikas. Käyn kuumana jo ajatuksesta, että voin tuottaa sinulle nautintoa alusvaatteideni avulla ;)
Pikkuhousuja pidän yhden tai useamman päivän, kuinka sinä vain haluat. Kauppoihin kuuluu muutama kuva ostamistasi pikkuhousuista päälläni. Olen 100% luotettava, ja toivon samaa sinulta :) Kaupat pysyvät vain meidän kahden välisenä.
Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää! Olen myös avoin omille ehdotuksillesi ;)
http://emilimyy.vuodatus.net/
[email protected]- älypää
kuka sun paskasia kalsareita ostais?
- Leena 21v
Mitä maksat ?
- pelimies2
20 pikkareista ja sukkiksista
- alpo-ensio r.i.p
pöllö viestistä lähtien tytöt tekivät selvän kostohyökkäyksen aloittajan viestiin..
alpo-ensio sai turpiinsa.. pikkareita ja korkokenkiä lenteli alpo-ensiota kohti.
viimeinen ja pahin huipentuma oli kun pikkaritytöt sitoivat alpo-ension stringeillä sänkytolppaan kiinni ja tukkivat suun pikkarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798