O: Otetaan vastaan naisen käytetyt pikkuhousut

alpo-ensio.

ei tarvitse olla pestyjä,ihan vaan suoraan käytöstä.
Yhteystiedot: alpo-ension postilokero 110

6

404

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöllö

      Myydään käytettyjä pikkuhousuja
      1 VASTAUSTA 5 LUKUKERTAA
      Tilaa palstan RSS-syöte
      Jätä ilmoitus
      Poista kirosanafiltteri käytöstä
      lesbotytot23.3.2014 13:010
      Viehättävä lesbopariskunta myy leikeissä kostuneita pikkuhousujaan. Olemme hyväkuntoisia, hoikkia ja 19-vuotiaita. Käytämme monenlaisia pikkuhousuja, pitsipöksyistä boksereihin joten toiveesi mukaiset pöksyt löytyvät varmasti. Ota yhteyttä [email protected] ja saat nopean ja varman toimituksen.
      Hinta: 30

    • Haluaisin myydä ihania, tuoksuvia pikkuhousujani ;)
      Olen 25-vuotias nuori nainen. Olen tummahiuksinen, urheilullinen, mittojani 157cm/50kg/70D. Olen pienikokoinen, mutta silti kurvikas. Käyn kuumana jo ajatuksesta, että voin tuottaa sinulle nautintoa alusvaatteideni avulla ;)

      Pikkuhousuja pidän yhden tai useamman päivän, kuinka sinä vain haluat. Kauppoihin kuuluu muutama kuva ostamistasi pikkuhousuista päälläni. Olen 100% luotettava, ja toivon samaa sinulta :) Kaupat pysyvät vain meidän kahden välisenä.

      Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää! Olen myös avoin omille ehdotuksillesi ;)

      http://emilimyy.vuodatus.net/

      [email protected]

    • älypää

      kuka sun paskasia kalsareita ostais?

    • Leena 21v

      Mitä maksat ?

      • pelimies2

        20 pikkareista ja sukkiksista


    • alpo-ensio r.i.p

      pöllö viestistä lähtien tytöt tekivät selvän kostohyökkäyksen aloittajan viestiin..
      alpo-ensio sai turpiinsa.. pikkareita ja korkokenkiä lenteli alpo-ensiota kohti.
      viimeinen ja pahin huipentuma oli kun pikkaritytöt sitoivat alpo-ension stringeillä sänkytolppaan kiinni ja tukkivat suun pikkarilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe