Iida Hulda karoliinalle siskon nimi

moe2

Aila Helmi Elina vai
Helmi Aila Elina

Aila oli mielessä ennen syntymää
Helmi tuli mieleen kun oli syntynyt ja elina suvusta.

8

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gert

Aila sopii paremmin Iidan siskolle kuin Helmi. Eli mieluummin

Aila Helmi Elina.

Helmi on kuitenkin vähän tylsä ja kulunut, kun siskolla on noinkin erikoinen ja harvinainen nimi kuin Hulda toisena nimenä. Eli mieluummin vaikka:

Aila Hilma Elina
      Aila Hilkka Elina
      Aila Hertta Elina
      Aila Hilda Elina
      Aila Helga Elina
      Aila Hilja Elina
      Aila Heta Elina

Oma suosikkini on tuo Hilma. Melkein kuin Helmi, mutta vähemmän käytetty ja mielestäni jopa nätimpi.

• sibyllavon

Helmi Aila Elina rimmaa paremmin, toinenkaan ei hassumpi.

• Matami Mimmi

Helmi Aila Elina nätimpi! :)

• pindy

Aila Helmi Elina on nätimpi. Helmistä en tykkää joten itse laittaisin Aila Hilla Elina

• Täti

Aila Helmi Elina, jos ensimmäinen nimi on kutsumanimi.
      Myös Aili olisi kaunis etunimeksi.

• dzessi

Aila on nätti. Aila Helmi Elina.

• äititäti

Hilde Aila Elina, Helmi Tilda Elviira tai Helmi Hilda Auroora.

• moe2

Laitettiin Aila Helmi Elina,

tosin niin kuin joku sanoi Helmi Aila Elina olisi ehkä vähän paremmin rimmannut yhteen, mutta ero ei mielestäni ole suuri. Halusin kutsumanimen ensimmäiseksi ja Iida ja Aila rimmaa paremmin ja Aila on harvinaisempi. Hilmakin olisi ollut yhks hyvä vaihtoento kun on mun iso mummon nimi, mutta kun vauvasta tuli Helmi mieleen ja tykkään myös Helmi nimestä ja sekin löytyy yhdeltä mun iso tätiltä myös. Hildaksi kastetun serkun kutsumanimi on Hilla. Hilla on mielestäni kaunis nimi myös Ennen syntymää olin ajatellut Aila Kaisa tai Katri Elina, jossa nuo toiset nimet on suvusta.

Iidasta tuli Iida, koska nimi oli jo yläaste ikäisestä mielessäni, silloin parikymmentä vuotta sitten ei ehkä ollut niin yleinen kuin nyt. Tosin asiasta en varma ole. Hulda oli mummoni nimi ja Karoliina mienehi suvusta, mutta olen aina Karoliinasta pitänyt sekin on ollut mielessä tuolta kouluajoista. Iidasta tuli vauvana mieleen taas tuo Hulda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe