paakkuuntuva kissanhiekka roskiin...mitern?

hhajjuu

kerään jätökset aina sanomalehteen ja vien keittiön roskikseen jonka vien päivittäin taloyhtiön roskakatokseen. Näin kaupassa (zoo ) hajuasitovan roskalaatikon joka tarvitsee tyhjentää harvemmin, onko kokemuksia? Sanomalehtisysteemi toimii muuten ok mutta hiekkaa tippuu usein lattialle... saa usein harjata.

7

379

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghty

mä heitän kikkareet aina hedelmäpussiin ja kiikutan roskikseen.

• tää on paras

Mulla on clas ohlsonilta ostettu muovirasia, jossa on ilmatiivis kansi. Sinne pussi ja pötköt sinne laitan ja kansi kiinni. Ei tuu hajut läpi.

• Kerään muovipussiin, kannelliseen ämpäriin. sieltä roskiin,

• kisskirrrr

meillä on ulkona terassilla ämpäri jossa roskapussi , koko komeus on hienosti naamioitu puiseen laatikkoon jossa kansi. Kun roska-auto on tulossa niin edellisenä päivänä vien sen kissan jätöspussin roskikseen. Ei haise.Ja roskiskaan ei haise kun sinne olen laittanut koipussin roikkumaan langasta.... kestää kokokesän, ei hajua vaan mieto hyvä kukkaistuoku. Naapureitten roskapöntöt haisee kamalalle vaikka haetaan joka viikko, meillä tyhjennys kerran/kk.

• no johan on
        kisskirrrr kirjoitti:

meillä on ulkona terassilla ämpäri jossa roskapussi , koko komeus on hienosti naamioitu puiseen laatikkoon jossa kansi. Kun roska-auto on tulossa niin edellisenä päivänä vien sen kissan jätöspussin roskikseen. Ei haise.Ja roskiskaan ei haise kun sinne olen laittanut koipussin roikkumaan langasta.... kestää kokokesän, ei hajua vaan mieto hyvä kukkaistuoku. Naapureitten roskapöntöt haisee kamalalle vaikka haetaan joka viikko, meillä tyhjennys kerran/kk.

Miksi ihmeessä jonkun roskat jokaviikko haettaisiin, ei kellään niin paljoa jätettä tule, vai hakevatko pikkupussin kerralla?

• kissskirrr

yleensä kaupunkialueella on roska-auto joka viikko ok-talo alueella yleinen vieras. Varsinkin jos on vaikka 4-henkinen perhe ja se pienin sulo roska-astiana, ja yleensä se roskis on jo kansi kohollaan kun ei enempää mahdu, että senpä takia....meitä ei ole kuin 2 ja jätettä tulee tosi vähän, ei ole useinkaan pöntto edes puolillaan kk kuluttuakaan joten senpä takia olemme saaneet kaupungilta erikoisluvan kerran /kk tyhjennykselle.Se nääs ei ole ihan omassa valinnassa miten jätehuolto hoidetaan.

• Bengalcat ♡

Minä ostan murskattua pellettiä, joka ei haise millekkään nimeltään ÖkoPlus. Lsitan suoraan roskapussiin jos tulee enemmän paukutteja ja suljen pussin ja vien roskiin.

Jos paukut ovat pieniä tai vähän voi ne kaataa suoraan vessanpönttöön, koska pelletit on tehty luonnon puusta ne hyvin sekoittuu veteen ja säkissäkin siitä mainitaan. Joskus paukut kannattee pöntön vedessä pehmentää ja sitten vetää.

Murskatut pelletit ovat pehmeitä eikä haise millekään. Sitä saa eläintarvikekaupoista ja on edullinen n. 19 €/9kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      51
      1001
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      16
      881
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      799
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      737
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      664
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      619
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      166
      553
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      540
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      57
      518
    Aihe