Flower Garden vai Fougere hotelli?

syyslomalaiinen

Kumpaan hotellia ehdotatte 5 henk perheellemme, matka lokakuun lopulla, lapset 8-15 vuotiaita? Haluaisimme että aurinko paistaisi hotellin altaisiin, altaat olisivat ihan mukavan kokoiset, huoneet olisivat siistejä, hotelliaamiainen olisi hyvä. Kummastakin rantaan on alle 1 km ja ovat keskustassa, joten sijainnissa ei taida olla suuria eroja. Kiitos kaikista kokemuksista!

5

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flowergardeniin

Olin itse viime huhtikuussa alanyassa flower garden hotellissa ja mun mielestä se oli ihan älyttömän hyvä hotelli :) aurinko paistaa altaille ja hotellihuoneet oli myös tosi siistejä ja henkilökunta mukavaa! Ja pieni kauppa hotellissa, josta saa kaikkea tarvittavaa.

• FOUGERE

Olen ollut molemmissa pienten lasten kanssa ja minusta Fougere on ehdottomasti parempi. siellä on ihan pienille oma allas ja pieni liukumäki, ja isommille on yksi iso liukumäki ja vielä toinen iso uima-allas, se on sellainen rauhallisempi allas. Siellä on myös lapsille ohjattua ohjelmaa. Hyvä sijainti, markkina-alue tosi lähellä, kivoja ruokaravintoloita vieressä. Henkilökunta ystävällistä, iso piha-alue. Aamupala ihan hyvä. Olen ollut Fougeressa jo 4 kertaa. Ja taas kesällä menen lastenlapsien kanssa sinne.

• vertailija

Kummassa on parempi aamupala? Ainakin fougeressa on halvempi, yli 60 e halvempi/vko. Onko siten myös yksinkertaisempi?

Kumpi hotelli isompi fyysisesti?

• 1002000

altaiden syvyyksiä ei ilmoiteta missään. paitaako fougeren altalla hyivn aurinko vai pitääkö paikkaaolla kokoajan vaihamassa. kun kuvien perusteella siellä on paljon kasvia pihalla :)

• ankkuri2

Pitää olla vaihtamassa. Mutta niin flowerissakin. Menisin Fougereen. Mäkiä vastapäätä olevalla puolella paistaa yhteen, sitten pitäis mennä mäkien viereen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60