Siis sanokaa jotai oikeesti hyvii nuorten/nuorten aikuisten kirjoi. Oon 14 vuotias tyttö eikä mua kiinnosta mitkää lasten kirjat, harry potterit, twilightit, eikä mitkää mutkaan fantasia/scifi paskat..! Ite on jo lukenu Deborah Spungenin-Nancy, Patricia McCormickin-Viilto ja huumeasema zoo ja tykkään niistä tosi paljon eli sanokaa jotain niitten tapasiii!!:)
Hyviä nuorten kirjoja!?;)
Xoxo1
4
135
Vastaukset
- Lotraaja
Eipä liity juurikaan luettelemiisi kirjoihin, joka tapauksessa suosittelen Taru Sormusten Herrasta-kirjaa. Jos sinua ei kiinnosta, niin ehkä joku muu poimi vinkkaukseni :-)
- Fantasylover01
Jaa, ei fantasiaa...? Sit en voi auttaa, ku en uskalla lukee kauhua ja muu "Maija meni kauppaan, osti maidon, meni kotiin ja joi sen" -hömppä ei kiinnosta
- horror<3
Ite oon lukenu Night School-sarjan, joka on 3osainen. Se on vaa nii uus että kolmatta osaa ei oo tullu (:
- hmmmm...
Miten voit lukee sarjan, joka ei oo kokonaa ilmestyny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849