S24_ laatufoorumiksi kirjoitti minulle:
"Suosittelen hyväksi havaittua ja laajasti käytössä olevaa tapaa sulkea ketju esimerkiksi kuukauden jälkeen viimeisimmästä viestistä.
Jatkuvasti näkee vanhojen, jopa vuosikausia vanhojen ketjujen ilmestymisen kärkeen jonkun kirjoittaessa tällaiseen vastineen, vaikka asia ja sen sisältö on auttamatta vanhentunut eikä tieto ole enää validia.
Tätä kutsutaan yleisesti "nekrottamiseksi", ts. "kuolleista herättäminen". "
Ylläpito, olisiko tässä ajatusta? Onko tämä kenelläkään käytössä?
Minulla ulkomaiset lainantarjoajat noukkivat vuosia vanhoja ketjuja ja spämmäävät niihin lainatarjouksia, joskus ennen luotsiaikojani olen niitä klikkaillut asiattomiksi kymmenittäin illassa. Toinen suosittu tapa on ottaa pitkä ketju ja heittää sekaan "Vtu maksa ne velkas ääliö!" joka suuresti korreloi otsikon aiheen kanssa.
Vanhat ketjut voisi kyllä säilyttää arkistossa luettavissa, mutta uudet kommentit tulisivat sitten uusiin ketjuihin.
Ketjujen sulkeminen?
6
173
Vastaukset
Hei!
Kiitos ideasta, vanhojen ketjujen nostelu on ongelma, mutta ei kaikkien ketjujen osalta. Tämän kun saisi toteutettua niin, että vanhat asialliset ketjut eivät kärsisi turhaan.
Mutta idea vastaanotettu ja vien sen eteenpäin!
Terveisin,
S24 - MarttaIdeaa voisi kehitellä esimerkiksi siten, että ketjun voisi sulkea manuaalisesti, ei välttämättä automaattisesti tietyn ajan kuluttua. Joihinkin ketjuihin on tullut satoja kommentteja, joista suurin osa ihan turhia.
Ja taannoin kun löylykauhaidiootti mellasteli, niin hän haki vuosia vanhoja ketjuja ja heitti UP UP ...
Nyt on ilmeisesti ko. törppö hoidossa.puuvalli kirjoitti:
Ja taannoin kun löylykauhaidiootti mellasteli, niin hän haki vuosia vanhoja ketjuja ja heitti UP UP ...
Nyt on ilmeisesti ko. törppö hoidossa.ko idiootti oli vahvasti mukana ainakin 50-huoneessa noin viikko sitten...
Ongelman voisi ratkaista yksinkertaisesti niin että otettaisi vähän takapakkia. Eli viestit pysyisi aloitusjärjestyksessä, ihan kuten ennenkin.
Näin ollen voisi 10 vuotiaisiin viesteihin vastata asiallisesti tai asiattomasti, ja silti se ei "pulpahtaisi" ekalle sivulle. Tämä hyväksi todettu malli oli käytössä täällä yli 10 vuoden ajan.Kun viestin poistaa, tulee ensin klikattavaksi 'Vahvista' ja sitten palataan takaisin keskusteluketjuun. Tämä on ok silloin, kun poistat keskustelun keskelle heitetyn spämmin, mutta kun poistat kymmeniä aloitusviestejä putkeen, alkaa ominaisuus nyppiä. Jos poistan ripulipaskan, en halua palata siihen enää takaisin, vaan siirtyä poiston vahvistuksen jälkeen takaisin keskustelualoitusten listalle. Tätä on jo joku muukin ehdottanut, muistanko oikein?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000544901924h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112277Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1781404Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja181088- 70904
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41847Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57782Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72774En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37692Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75622