Tarttis iso puu kaataa rakennusten välistä, paljon muita puita vieressä. Pitäiskö tilata joku nosturi että saa latvasta pätkittyä pikkuhiljaa alaspäin. Mitähä sellainen kustantaa.
puun kaato
3
231
Vastaukset
- arboristi puuhun
viereisen rivitalon pihalla koivu poistettiin siten, että arboristi kiipesi puuhun ja moottorisahalla pätki puun vähitellen palasiksi. Ahdas paikka ja nosturilla ei olisi päässyt tarpeeksi lähelle. Kannattaa pyytää jotain arboristia katsomaan paikkaa
- sitroen.
Pihaltani kaadettiin 27 -metrinen kuollut, rakennukseen päin kallellaan oleva mänty, jota ei voinut kaataa mihinkään suuntaan eikä pilkkoa pystyssä.
Nosturiautossa puomin päässä kaatokoura, auto naapurin pihalle, sieltä pätkä kerrallaan poikki ja palat tien varteen. Kaadossa meni kolme varttia, matkat ja kouran asennus/irrotus ehkä saman verran. Maksoi 250 euroa, mitä pidin kohtuullisena. - Metsuri
Jos puulla on tilaa kaatua vapaasti, jonnekin päin, kaataisin sen, kuten puu kaadetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984