Pissaongelma

pissityttö

Meillä kaksi naaras chinchillaa ja asustaa yhdessä tollaisessa isossa metallisessa häkissä. Ongelma on se, että viimeaikoina kaksikko on alkanut pissata ulos häkistä meidän seinille ja lattialle. Ne ei pissaa sieltä häkin alapuolelta, vaan kiipeävät kaikista ylimmälle tasolle ja sieltä pissivät sitten alas. Minne teidän chinchillat pissivät ja onko kellään muulla samanlaista ongelmaa??

7

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • accd1

Jos pissaroiskeita on seinässä, suosittelen tyttöjen erottamista. Se on merkki tappeluista.

Muussa tapauksessa voit laittaa häkin tasolle erikseen esim. uunivuuan, jossa on kuiviketta.

• pissityttö

Chinchillat ei kyllä tappele koskaan ( ne on emo ja poikanen) ja ei ole pelkkiä roiskeita, vaan menee seisomaan häkin reunalle ja sieltä sitten pissi valuu pitkin seiniä ja häkin kaltereita. Lattioillakin on välillä isoja pissalammikoita.

• Häkki keskemmäs lattiaa ja salomalehtiä ympärille? En usko että tuolle voi pahemmin mitään tehdä vaikka ikävää onkin :/

• pissityttö

:/

• Luulen, että syynä on stressi, tai viha. Oletko suututtnut niitä, ta stressannut esim imuroimalla?

• Anonyymi

Mun tyttö chinchilla pienenä tempperamenttinen,en tiedä monestikko pissi naamalleni kun komensin,asmusin ennen töihin lähtöä,mökin katolta päin mun naamaa.Poika taas eri häkissä,oli kiltti hän ei pissaillut.Olisko noiden eläintenkin kanssa että samaa sukupuolta olevat ei vaa tuu toimeen.

• Anonyymi

Minulla tyttö chinchilla yks ja bella nimeltään ja se pissii putkiloiden sisäl mitä se järsiikin ja sit tasoille muovisille et niit saa ol putsaamas ja desifioimassa kokoajan. Ikävää on mut ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe