Pissaongelma

pissityttö

Meillä kaksi naaras chinchillaa ja asustaa yhdessä tollaisessa isossa metallisessa häkissä. Ongelma on se, että viimeaikoina kaksikko on alkanut pissata ulos häkistä meidän seinille ja lattialle. Ne ei pissaa sieltä häkin alapuolelta, vaan kiipeävät kaikista ylimmälle tasolle ja sieltä pissivät sitten alas. Minne teidän chinchillat pissivät ja onko kellään muulla samanlaista ongelmaa??

6

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • accd1

Jos pissaroiskeita on seinässä, suosittelen tyttöjen erottamista. Se on merkki tappeluista.

Muussa tapauksessa voit laittaa häkin tasolle erikseen esim. uunivuuan, jossa on kuiviketta.

• pissityttö

Chinchillat ei kyllä tappele koskaan ( ne on emo ja poikanen) ja ei ole pelkkiä roiskeita, vaan menee seisomaan häkin reunalle ja sieltä sitten pissi valuu pitkin seiniä ja häkin kaltereita. Lattioillakin on välillä isoja pissalammikoita.

• Häkki keskemmäs lattiaa ja salomalehtiä ympärille? En usko että tuolle voi pahemmin mitään tehdä vaikka ikävää onkin :/

• pissityttö

:/

• Luulen, että syynä on stressi, tai viha. Oletko suututtnut niitä, ta stressannut esim imuroimalla?

• Anonyymi

Mun tyttö chinchilla pienenä tempperamenttinen,en tiedä monestikko pissi naamalleni kun komensin,asmusin ennen töihin lähtöä,mökin katolta päin mun naamaa.Poika taas eri häkissä,oli kiltti hän ei pissaillut.Olisko noiden eläintenkin kanssa että samaa sukupuolta olevat ei vaa tuu toimeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2277
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1156
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1046
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1025
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      14
      927
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      910
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      51
      872
    Aihe