Pissaongelma

pissityttö

Meillä kaksi naaras chinchillaa ja asustaa yhdessä tollaisessa isossa metallisessa häkissä. Ongelma on se, että viimeaikoina kaksikko on alkanut pissata ulos häkistä meidän seinille ja lattialle. Ne ei pissaa sieltä häkin alapuolelta, vaan kiipeävät kaikista ylimmälle tasolle ja sieltä pissivät sitten alas. Minne teidän chinchillat pissivät ja onko kellään muulla samanlaista ongelmaa??

7

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • accd1

Jos pissaroiskeita on seinässä, suosittelen tyttöjen erottamista. Se on merkki tappeluista.

Muussa tapauksessa voit laittaa häkin tasolle erikseen esim. uunivuuan, jossa on kuiviketta.

• pissityttö

Chinchillat ei kyllä tappele koskaan ( ne on emo ja poikanen) ja ei ole pelkkiä roiskeita, vaan menee seisomaan häkin reunalle ja sieltä sitten pissi valuu pitkin seiniä ja häkin kaltereita. Lattioillakin on välillä isoja pissalammikoita.

• Häkki keskemmäs lattiaa ja salomalehtiä ympärille? En usko että tuolle voi pahemmin mitään tehdä vaikka ikävää onkin :/

• pissityttö

:/

• Luulen, että syynä on stressi, tai viha. Oletko suututtnut niitä, ta stressannut esim imuroimalla?

• Anonyymi

Mun tyttö chinchilla pienenä tempperamenttinen,en tiedä monestikko pissi naamalleni kun komensin,asmusin ennen töihin lähtöä,mökin katolta päin mun naamaa.Poika taas eri häkissä,oli kiltti hän ei pissaillut.Olisko noiden eläintenkin kanssa että samaa sukupuolta olevat ei vaa tuu toimeen.

• Anonyymi

Minulla tyttö chinchilla yks ja bella nimeltään ja se pissii putkiloiden sisäl mitä se järsiikin ja sit tasoille muovisille et niit saa ol putsaamas ja desifioimassa kokoajan. Ikävää on mut ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1889
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1377
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1181
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe