Kuten otsikossa lukee, mun isoveli uhkaa tappaa mut. Mä oon aina muka niin ärsyttävä. En ymmärrä sitä. Se vasta jonkun aikaa sitten yritti melkein tosissaan! Mä oon 13v ja isoveli 16v. Mulla ihan oikeasti pelottaa kun Se aina uhkailee. Onneksi olin vähän nuorempana harrastanut vähän alle vuoden karatea. Kerran kun Se suuttui minuun tosi kovasti niin oli pakko käyttää karatea. Se suuttui ja ja... En halua kertoa enempää. Se kerran sai jotenkin koulun vessan oven lukittua kun olin siellä ja sanoi, että jos kerron jollekin, niin hän tappaa mut. Sinne tuli joku vessaan tulija ja sanoin sille, että vessan lukko ei avaudu. Se kertoi opettajalle ja joku vieras mies tuli avaamaan. Se isoveli on kaikkea muutakin uhkaillut. Eikä tämä ihan oikeasti ole mikään trolli! Mua pelottaa ihan kauheasti! Mitä pitäisi tehdä?
Vastaukset 8
- -...................
Nyt menet heti koulukuraattorin tyköön, hän tietää mitä tehdä, ja neuvoo sinulle mitä seuraavaksi !
Älä jää yksin tällaisen kanssa, jollet uskalla vanhemmillesi kertoa. - 987654321§
varokkeee ettei kytät tuu ;D;D;D
- kaikillaoikeustensa
Tollaset naisen hakkaajat täytyy hirttää.mun neuvo on että jos se on väkivaltanen niin saat puollustautuu.vaikka sitte sillä karatella jos tilanne on niin huono
- janette100
Kerro jollekin tyypille pian, jos se kerran oikeesti on tosissaan!!!
- Nnjkooo
Missä isäsi on? Isäsi pitäisi nostaa tuollainen isoveli yhdellä kädellä seinälle ja karjaista että nyt loppuu se pikkuveljen kiusaaminen tai kopsin turpiin.
- oikeus jokaisella
Karate opit käyttöön ja veli neljän seinän sisälle. Eli selliin
- Nekkux
Lykkyä tykö ja isoveli selliin!
- Kirjoitit
Kirjoitit Lumialla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 98994
- 52994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21842- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔46717- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24634Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 41600
- 19596
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok117518Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10508- 47505
- 25502