Moi! Oon 23 vuotias kundi oulusta jolla on todella pitkä historia perhekotielämästä sekä rikollisuudesta.. Oon alottanut vbloggaamisen nyt youtubessa ja ois tarkotus auttaa edes muutamaa nuorta ymmärtämään kuinka vakavat seuraamukset voi olla teoilla joita he tekevät nuorina. Itse nykyään perheenisä, on työ, auto, nainen ja koira. Mutta se kuinka pääsin tähän oli pitkän taivalluksen takana. Jos voisitte, käykää jakamassa ja tykkäämässä. Haluan kertoa tarinani kaikille. Tässä kooste jonka tein miksi teen tätä. http://youtu.be/fnadAMnWHGg
Vastaukset 4
Tsemppiä!
Todella rohkeaa, että olet omilla kasvoillasi tullut kertomaan tarinasi muille nuorille. Huomaan että todella koet tämän asian tärkeäksi. Olet hyvä esimerkki siitä että vaikeistakin tilanteista voi selvitä ja että elämässä on aina toivoa!
Terveisin Nettisaapas- arvostan.
Andy oot paras!
- Udkkfuk
Helpompaa on tietty tehdä itsemurha, ei tarvitse selviytyä mistään.
- höhö
Hyvä Anssi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20649
- 53608
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit47582- 46569
- 76566
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan183504