moderoikaa!

höpöhöpöhöpö

Porvoopalstan häirikön sairaat jutut maanneet taas päiväkausia palstoilla. Plus lukemattomat muut todella härskit kunnianloukkaukset. Miksi ette poista niitä? Mikä tässä touhussa on niin vaikeaa? Miksi ette myönnä, jos teillä on resurssipula? Ja ilmoitettu on, eli ei mitään vakiojargonia vastaukseksi.

20

493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä järki?

      Ihmettelen, miksi poistoilmoitus poistetaan, mutta ei sitä mistä poistoilmoitus on tehty. Näin on taas tapahtunut lähes kymmenelle palstalle massapostatun sekoviestin kanssa. Onko joku muu paikka, minne ottaa yhteyttä, kun ylläpito ei toimi?

      • Tehkää jotain!

        On todella säälittävää että viikonloppuna (eipä juuri arkenakaan) ei taas ole moderoitu yhtään. Ymmärrättekö ylläpito, että tuette toiminnallanne kaiken maailman sekopäitä. Palstat tupaten täynnä todella vastenmielisiä kunnianloukkauksia. Olette osaltanne vastuussa jos ette poista juttuja missä nimeltä mainiten aihutetaan toisille ihmisille ehkäpä elinikäisiä traumoja. Puhumattakaan henkisesti häiriintyneistä trolleista, jotka saavat vapaasti mellastaa palstoilla.


    • Ksks1

      Annan vinkin. Kun teet viestistä poliisille ilmoituksen niin se poistuu viimein palstaltakin. Kovimman kautta pitää mennä, kun varsinainen moderointi ei kerran toimi. Kunnianloukkaussisällöt on aivan hyvin sellaisia joista voi antaa vinkin poliisille, kun ei kerran muuten poisteta, samoin kiihottaminen kansanryhmää vastaan.

      Mielenkiintoisesti myöhään lauantai-iltana yksi viesti poistettiin heti kun ilmoitin sen asiattomaksi. Toisella palstalla toinen viesti roikkuu vaan näkyvillä, vaikka olen jo kahdesti sen ilmoittanut asiattomaksi, mitä se onkin. Yleensä samasta viestistä ei voi tehdä uudelleen ilmoitusta, mutta tässä tapauksessa ilmeisesti eka ilmoitus viikonlopulta on nollattu/nollautunut, ja tänään pääsi uudelleen ilmoittamaan. Joka tapauksessa kyse ei ole mistään viikonloppu-virka-aika -jaosta, vaan ilmeisesti palstoilla on piilomodet, kun toisilta poistuu sukkelaan ja toisilta vain poliisin kautta.

      • Tehkää jotain!

        Näin vissiin pitää alkaa tekemään, tosin kunnialoukkaukset pitäisi poistua helpomminkin... Ilmoitukset muuten nollaantuu joka yö kun vuorokausi vaihtuu.


      • herätys!
        Tehkää jotain! kirjoitti:

        Näin vissiin pitää alkaa tekemään, tosin kunnialoukkaukset pitäisi poistua helpomminkin... Ilmoitukset muuten nollaantuu joka yö kun vuorokausi vaihtuu.

        Ruvetkaa nyt töihin prkl!


    • nähty on

      Näköjään tältäkin palstalta ylläpidon hyshys-sakki pelkästään poistaa liian kiperät kysmykset ja "väärät" ehdotukset.

      • Neukkukulttuuria

        Se on se neukkusysteemi, mikä tuli Yandex-omistuksen myötä.


    • sapettaa3

      Toimikaa nyt jlauta! Kolme kertaa laitettu hylky vaan mitään ei tapahdu. Kyseessä selkeääkin selkeämpi kunnianloukkaus ja nimeni häpäisy. Siis poliisi asialle.

    • ei toimi niin EI

      Taaskin siellä on se ylläpidon vakio häirikkö käyny bannimassa asiattomien ilmottajia, kun törkyt kaikki tietenkin senku lojuu vaan... turhia banneja ne kyllä ahkerasti kerkee jakeleen, siitähän ne "kiireet" taitaakin johtua... että näin sitten taas.

      NURIN VAAN KOKO SUOLEN PASSKA!!! Ihan sama, uudistakaa vaan pilalle!!!! Ketään kiinnosta enää.

      • Moderoikaa

        Moderoikaa!


      • hfjfjfj
        Moderoikaa kirjoitti:

        Moderoikaa!

        Ai tästä ketjusta on poistettu viestejä, mutta ei esim. henkirikokset tai biovanhemmat palstoilta, missä rikotaan jatkuvasti ja törkeästi sääntöjä. Ja ilmoitettu on.


    • bioluvil

      Joo varsinkin biovanhemmat palstalla voisitte vähän siivota.

    • MIKÄ HELEVETTI!!

      Siinä on että ette saa poistettua asiatonta ja loukkaavaa ryönää!!??
      Monta kertaa ilmoitettu ja mitään ei tapahdu!!

    • miksi??

      Miksi ette moderoi? Miksi tuette häiriintyneitä trolleja ja härskejä kunnianloukkauksia? Miksi?

    • hjkki

      Joo voisitteko vielä käydä biovanhemmat palstalla vähän siivoamassa. Siellä muutama "vakio"kirjoittaja ei muuta tee kuin solvaa törkeästi uusia tai eri mieltä olevia. Kiitos.

    • huohhhh

      Mitäs mitäs, vieläkö on ajoittaista Joulupyhien aiheuttamaa ruuhkaa, vai miksi ei moderointi toimi vieläkään? Kai siihen JOKU syy on?

    • trolliolli

      Eikö edes noita henkirikospalstan pahimpia trollauksia voisi poistaa? Ennen kyllä lähtivät. Ja ilmoitettu on.

    • hallooo

      Moderoikaa!

    • sol5

      Siivoamaan siitä!

    • hflnuk

      Herätyyys moderointi! Joulunajan ja kesälomien aiheuttamat ruuhkat alkaa varmaan jo hellittämään.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe