Voinko olla varma, että olen lesbo, jos en ole ikinä ollut miehen kanssa? En ole edes ikinä pussanut miestä ja ajatuskin tuntuu epämiellyttävältä..
Sen sijaan naista olen suudellut ja tehnyt enemmänkin ja se tuntui todella hyvältä ja oikealta. En pysty tekemään muuta kuin haaveilemaan ihanista naisista..
voinko olla varma?
3
262
Vastaukset
- f*ck
tarviiks sun olla varma? Oletko sä ikinä istunut kuumalla hellalla, oletan ettet tee sitä vain tietääksesi että luultavasti et siitä pidä.
Senkus elät ja katsot mitä kohtalo on sulle suunnitellut. Miksi ihmeessä sä edes miettisit koko asiaa? Mitä sillä on sulle väliä sanooko joku täällä että olet tai et? Jos mä sanoisin ettet voikkaan tietää että nyt etsimään mies ja naimaan, niin tekisitkö sä sen ja sitten sun elämä muuttuisi täysin uudeksi koska voisit olla varma. Ainakin sen hetken. - söpötyttö
Mun mielestäni voit olla varma siitä ihan siinä missä heterokin voi olla varma omasta heteroudestaan ilman kokeiluja.
Jos susta oikeasti tuntuu epämiellyttävältä ajatus siitä, että olisit miehen kanssa, niin silloin susta oikeasti tuntuu siltä eikä se miehen kanssa oleminen (ainakaan toistaiseksi) ole sun juttusi. Ei ole mitään syytä kyseenalaistaa tunnettasi. Jos se fiilis joskus muuttuu, niin sitten muuttuu, mutta turha sitä tosiaan on miettiä. Se, mikä tunne sulla on nyt on se totuus tällä hetkellä. Ei ole mitään todellista syytä toimia vastoin omaa sisintä. Tuollaiset paineet tulevat täysin ulkoapäin. Jos sulle joskus aidosti tulee sellainen olo, että tykästyt johonkin mieheen ja haluat hänen kanssaan jotakin fyysistä, niin sitten anna mennä. Älä kuitenkaan suotta tee mitään sellaista, missä joudut itseäsi pakottamaan. Olet ihan liian arvokas sellaiseen.- mie.
Kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514