Eli kummalla olette maksaneet sidessä? Viime vuonna bodrumissa ainakin kaikki toimi liiroilla mutta jostain olen lukenut että mielummin sidessä ottaisivat maksun euroina.
Kummalla valuutalla te olette maksaneet?
side - euroja vai liiroja
7
468
Vastaukset
- vlad3
mina maksaa siela rupla. tuimiva yksikko mutta tulli ei pita
- Nainen 06
En ole käynnyt Sidessä...mutta Alanyassa monen monta kertaa ja aina liiroilla makselen,helpompi tapa minun mielestäni..ei tule huijatuksi. Itse olen kans lähdössä perheeni kanssa Sideen huhtikuun loppupuolella...ja liiroilla makselen.
- fhjeög
Ilman muuta maksat liiroilla! Tulee paljon halvemmaksi!
- viime kesänä käytiin
Molemmat käy, mutta liiroilla kannattaa maksaa, tulee edullisemmaksi.
- meri6
Hei
pari päivää sitten tulin Sidestä ja ihan hyvin voi maksaa euroilla.Lentokentällä on vaihtopiste,missä ei kannata vaihta turkin liiroja.Tosi alhainen kurssikin.- 1 euro = 3 liiraa
Jos niitä euroja on paljon, niin eihän sillä ole väliä. Minä maksan aina paikallisella valuutalla, koska se on minulle edullisempaa.
- VAROITUS
Ilman muuta liiroilla. VAROITYUS: ÄLÄ VAIHDA EUROJA SUOMESSA; PANKISSA TAI SUOMESSA LENTOKENTÄLLÄ. Vaihda vasta Turkissa, siellä kurssi aina huomattavasti edullisempi. Suomessa kurssi on suorastaan huijausta! Suomalaiset pankit huijaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882