side - euroja vai liiroja

kesäkesäside

Eli kummalla olette maksaneet sidessä? Viime vuonna bodrumissa ainakin kaikki toimi liiroilla mutta jostain olen lukenut että mielummin sidessä ottaisivat maksun euroina.
Kummalla valuutalla te olette maksaneet?

7

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vlad3

mina maksaa siela rupla. tuimiva yksikko mutta tulli ei pita

• Nainen 06

En ole käynnyt Sidessä...mutta Alanyassa monen monta kertaa ja aina liiroilla makselen,helpompi tapa minun mielestäni..ei tule huijatuksi. Itse olen kans lähdössä perheeni kanssa Sideen huhtikuun loppupuolella...ja liiroilla makselen.

• fhjeög

Ilman muuta maksat liiroilla! Tulee paljon halvemmaksi!

• viime kesänä käytiin

Molemmat käy, mutta liiroilla kannattaa maksaa, tulee edullisemmaksi.

• meri6

Hei
      pari päivää sitten tulin Sidestä ja ihan hyvin voi maksaa euroilla.Lentokentällä on vaihtopiste,missä ei kannata vaihta turkin liiroja.Tosi alhainen kurssikin.

• 1 euro = 3 liiraa

Jos niitä euroja on paljon, niin eihän sillä ole väliä. Minä maksan aina paikallisella valuutalla, koska se on minulle edullisempaa.

• VAROITUS

Ilman muuta liiroilla. VAROITYUS: ÄLÄ VAIHDA EUROJA SUOMESSA; PANKISSA TAI SUOMESSA LENTOKENTÄLLÄ. Vaihda vasta Turkissa, siellä kurssi aina huomattavasti edullisempi. Suomessa kurssi on suorastaan huijausta! Suomalaiset pankit huijaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5190
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      78
      3628
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2178
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1885
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      116
      1732
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1316
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1270
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1222
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1187
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      295
      1170
    Aihe