side - euroja vai liiroja

kesäkesäside

Eli kummalla olette maksaneet sidessä? Viime vuonna bodrumissa ainakin kaikki toimi liiroilla mutta jostain olen lukenut että mielummin sidessä ottaisivat maksun euroina.
Kummalla valuutalla te olette maksaneet?

7

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vlad3

mina maksaa siela rupla. tuimiva yksikko mutta tulli ei pita

• Nainen 06

En ole käynnyt Sidessä...mutta Alanyassa monen monta kertaa ja aina liiroilla makselen,helpompi tapa minun mielestäni..ei tule huijatuksi. Itse olen kans lähdössä perheeni kanssa Sideen huhtikuun loppupuolella...ja liiroilla makselen.

• fhjeög

Ilman muuta maksat liiroilla! Tulee paljon halvemmaksi!

• viime kesänä käytiin

Molemmat käy, mutta liiroilla kannattaa maksaa, tulee edullisemmaksi.

• meri6

Hei
      pari päivää sitten tulin Sidestä ja ihan hyvin voi maksaa euroilla.Lentokentällä on vaihtopiste,missä ei kannata vaihta turkin liiroja.Tosi alhainen kurssikin.

• 1 euro = 3 liiraa

Jos niitä euroja on paljon, niin eihän sillä ole väliä. Minä maksan aina paikallisella valuutalla, koska se on minulle edullisempaa.

• VAROITUS

Ilman muuta liiroilla. VAROITYUS: ÄLÄ VAIHDA EUROJA SUOMESSA; PANKISSA TAI SUOMESSA LENTOKENTÄLLÄ. Vaihda vasta Turkissa, siellä kurssi aina huomattavasti edullisempi. Suomessa kurssi on suorastaan huijausta! Suomalaiset pankit huijaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe