tuleeko tänä vuonna uusi passat versio?
passat 2014
12
422
Vastaukset
- eiks je.
Tänä vuonna ja syksyllä. Kuka hemmetti sitä kuukauden tarkkuudella tässä vaiheessa voi sanoa, hyvä kun edes maahantuoja.
- EVM1
Ei
- Täysin uusi...
Mitä uutta, pari kromilistaa?
- ,,,,,,,,
Esim. farkussa kattokaiteet poissa, ulkonäkö kuin Audi A6.
Moottorit 2.0 TDI 150 hv ja 1.6 TDI 115/116 hv.
Aika paljon tulee muutoksia. - ...........
Lisäksi leveämpi, hieman matalampi. Pituus pysynyt samana.
- ex.passatisti, nyt golfi
Toivottavasti uuteen malliin olisi saatu kaikki räminät/natinat pois joita on tässä nykyisessä mallissa. Onneksi omistamani passatti oli iso pettymys niin ei kiinnosta ostaa tulevaa B8 passat.
Omistamani passat -12 lähti vaihtoautoriviin 2014 alussa räminöiden ja surkean ajettavuuden takia.
- eiks je?
Ja kirkkain silmin tietysti väität että kolopallo se on sitten paljon parempi.
- ex.passatisti,nyt go
Kyllä !! paljon parempi, ei rämise ja todella suuntavakaa
- eiks je?
ex.passatisti,nyt go kirjoitti:
Kyllä !! paljon parempi, ei rämise ja todella suuntavakaa
Okei, Mulla 2012 Passat variant. Ei rämise ja todella suuntavakaa ja takapenkilläkin tilaa. Ajettu 90 tkm, eikä edes polttimon polttimoa tarvinnut vielä vaihtaa.
Ikävää jos sulle oli sattunut rämisevä yksilö, älä nyt kuitenkaan koko Passat kantaa yleistä omalla huonolla tuurillasi. - samaa mieltä
eiks je? kirjoitti:
Okei, Mulla 2012 Passat variant. Ei rämise ja todella suuntavakaa ja takapenkilläkin tilaa. Ajettu 90 tkm, eikä edes polttimon polttimoa tarvinnut vielä vaihtaa.
Ikävää jos sulle oli sattunut rämisevä yksilö, älä nyt kuitenkaan koko Passat kantaa yleistä omalla huonolla tuurillasi.Mulla 2010-vuoden 150tkm ajettu 2,0 TDI DSG on yhtä timmissä kunnossa kuin uutena. Ei kitise, ei rämise ja ajettavuus on taatusti parempi kuin monessa toisenmerkkisessä uudessa. Huollot 30000 km:n välein.
Vikojakaan ei ole ilmaantunut kuin 2 kpl; oikea etuvilkkupolttimo ja toinen rekisterikilven valo.
Uusi Passat tulee Suomessa myyntiin ajallaan, ehkä keväällä 2015, mutta eipä tuota ole vielä ikävä kun nykyinenkään ei häpeä mitään kilpailijaa. - ex.passatisti, nyt golfi
eiks je? kirjoitti:
Ikävää jos sulle oli sattunut rämisevä yksilö, älä nyt kuitenkaan koko Passat kantaa yleistä omalla huonolla tuurillasi.Juu en yleistä eikä ole tarkoituskaan, kerroin vaan omat kokemukset Passatista.
- Odotan innolla.
Tulee tämän vuoden aikana Suomeen. Volkkarin sivuilla mm. VW-Centerin on jo ilmoitus uudesta Passatista. Esitellään 3.7 eli itseasiassa tänään Saksassa ja siitä sitten alkaa leviämään siten että tänä vuonna jo täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758080Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172160Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352114- 232070
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609