Hei
Mikähän olisi "paras" suomenkielinen sähköpostiohjelma android tabletille?
mukana tullut on ihan ok, mutta tablettia käyttää kaksi henkilöä ja molemmille pitäisi saada omat postit tulemaan. Suomenkielisyys on pakollista.
Email ohjelma Androidille
7
216
Vastaukset
Mistä tabletista on kyse?
- eka tabletti
tuollainen pikku Lenovo 1000, eli siinä on Android 4.x
Ja mistä sähköpostista on kyse? Meinaan jos sille löytyisi oma sovellus.
Ja ainakin itse olen saanut laitettua Androidin vakiäsähköposti sovellukseen toisen sähköpostipalvelun. Ne siis toimii tavallaan "rinnakkain".
- eka tabletti
Kyseessä on tavallinen POP3 postilaatikko, ei siis mikään hotmail/gmail tms viritelmä.
Siis käyttäjiä on kaksi ja kummankin postit pitää olla omassa appsissä. Nyt toinen käyttäjä käyttää Aquamailia, mutta se on englanninkielinen:(
Mikä Androidi? Versiosta 4.2 lähtien Android tukee monen käyttäjän ympäristöä käyttäjätileillä. Tämä on _ainoa_ oikea tapa saada tablettiin vähän yksityisyyttä.
Mutta tämäkin riippuu tabletista. Nimittäin kaikissa malleissa ei ole tätä käyttäjätili ominaisuutta vaikka Android versio on 4.2 tai sitä uudempi. Esimerkkinä Galaxy note 10.1 2014 tabletti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474