Milloin se kunnallistekniikka tulee viimenki tänne Torpin kylän Opintien rivareihin.???
Vanhat vesiboirerit naukuu saunanlauteitten alla, ylimääräset hanat veden puhdistusta varten keittiöissä. Ikänikuiset sähköpatterit lämmittää huoneistoja. Voi vai jokainen ajatelle niitä sähkölaskuja joita asukkaat maksaa lämmityksestä,niin veden kuin huoneistojen. Ei tämä kylä kyllä energiansäästöstä tiedä mitään. Eikö olisi jo aika toimia kun yritätte tänne haalia vielä uusia asukkaita, ei nykypäivänä ihmiset tule sinne missä ei ole kunnallistekniikkaa. Vai onko joku sisäpiiri juttu pitää asukkaat toisarvoisena !!!!
Kunnallistekniikka !!!!
6
204
Vastaukset
- Kunnallistekniikka
kehiin ja sitten vasta maksetaankin. Onko se hyvä?
- äyräpää
Ei varmasti kiinnosta energiansäästö. Tulevaisuus? Lasketaanko sekin euroissa,kehityksen kieltämisellä.
Et taida itse asua kyseisissä asunnoissa.
Lämmityksineen ym kallista asua kylässä jossa ei mitään palveluja.
Vuokrien hinnat ovat yleensä yhteydessä paikan palveluihin.
Maksetaan nytkin vesi erikseen ,ei sisälly vuokraan
Sama vesi hinta kuin suurissa kaupungeissa missä kaikki palvelut.Maksamme myös sen veden lämmittämisen,emme pelkästään kulutusta! - mitä helvatta
vikiset siellä. Ihme homma että itketään jotain kunnallistekniikkaa,muuta helvettiin jos ahdistaa.
- elkisiiri puuttuu
mene sinä vanha ukko vinttikaivolle veivaamaan ja muuta vaikka alkuasukas valtioon , aivosi ovat jo niin surkastuneet ettei siellä enään kehitys kulje. Hyvää matkaa menneisyyteesi !
- Kvaak Kvaaak
Kvaak.
- heippode
Eipä enää haittaa tuleeko vai ei ,muutin ystävällisestä käskystä pois koko kyttääjien paikkakunnalta. Hyvät jatkot ja kiillottakaa lasinne että näettä kyttäillä paremmin !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662