Kestävä pallo koiralle

Ihanat karvapallot

Meillä on hoitokoira, joka käy säännöllisesti meillä. On aivan intohimoinen pallon pelaaja!! Ja sitä haluamme tehdä edelleen se kanssa. Mutta mistä saisimme sellaisen pallon joka kestää koiran jyrsimisen? Aina välillä leikin lomassa haluaa jyrsiä palloa ja saa kyllä hetkessä palloon reikiä ja jopa paloja irti ja siihen loppuu se leikki. En nimittäin halua koiran nielevän niitä paloja.

7

1790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amores perros

Aktivointipallo on vahvaa kumia, tähän mennessä kestänyt vaikka mitä. :D Tuo nuorempi kun rikkoo, näyhii ja tuhoaa...
      Tarjoustalosta ostettiin, Puuilossa niitä myös on. Isompi reilu kympin.

• Pro koirat

Jos tennispallon kokoinen käy...? Taisit tarkoittaa jalkapalloa kuitenkin?

Tuossa varmasti hyvän hinta-laatusuhteen pallo, tuntuu kestävältä ja kovalta pinta, todelliselle koetukselle tuo ei oman koiran suussa kyllä ole joutunut:

http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Kotielaintarvikkeet/Koira/Kumipallo-47201/

Hauhaulla on myös kestäviä pehmeämpipintaisia tenniskoon kumipalloja, olisko ollut muutaman euron kipale, sellaisia puna-kellta-vihreä-sekoitevärisiä...

Kestäisikö normaali nahkainen isoin jalkapallo, kun pumppaa ihan täyteen kivikovaksi ilmaa, niin ettei koira saa sitä suuhunsa haukattua.. Kai?

• Pro koirat

Lisään vielä sen verran, että nuo hauhaun pallot eivät nekään varmasti kovaa puremista pitkään kestä, mutta siihen nähden että omankin koiran jäljiltä rikki meni uksi tennispallo per muutama nouto, nuo ovat ikuisia. Sellainen pieni pallon mälväys ei noita rikki saa, kunnon pureminen varmaan kyllä.

Bilteman pallo on niin kova ja periksiantamaton pinnastaan, ettei ainakaan sisäleikkeihin sovi yhtään.

• Kannattaa muistaa

että joillekin koirille ja ihmislapsille vaativin tekninen lelu jonka voi haltuun uskoa on metrin pätkä ratakiskoa.

• Kong parasta nyt

Koska koirani on pallohullu (ehdollistettu pallolle), niin meillä palloillaan Kongin palloilla. Eivät mene helpolla rikki, mutta yleensä on niin, että kun ei enää pallotella, niin LOPPU ja pallo menee piiloon. Siis vaihtokauppa ja saa tilalle vaikka maukkaan puruluun. Käyttekö jossain heittämässä koiralle palloa vai sisällä leikitään? Mutta kumminkin nuo mainitsemani pallot ovat aika kestäviä, vinkuvia ja hyvinkin tennispallon näköisiä ja kokoisia, mutta kestää kauemmin.

• Ihanat karvapallot

Kiitti vastauksista! Tennispallon kokoista etsin ja hyviä vinkkejä tuli. Pelaamme vähän sisällä, mutta se on aika hankalaa kun tilaa ei ole ylettömästi. Pihalla mahtuu paremmin. Koira tykkää ottaa pompusta kiinni palloa :) Ja siinä ei sitten väistellä mitään..
      Joo täytyy sitten tehdä vaihtokauppa ja antaa luu jyrsittäväksi ja laittaa pallo piiloon, Muuten istuu ja vahtii tiettyä hyllyä johon luulee meidän pallon piilottaneen. Koira on rodultaan Pumi ja on todella eläväinen ja leuoissa tuntuu riittävän tehoa. Meidän muut hoidokit eivät yllä lähellekkään tämän "herran" energiatasoja.

• Pro koirat

Toi bilteman pallo ei sit pompi muistaakseni yhtään, on niin kovapintainen, periksiantamaton. Mutta noi hauhaun pallot toiminee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe