Kaipaanko kiinteytystä?

autathan minuuu?

Mie oon kaheksasluokkalainen tyttö ja mietin et pitäskö kiinteyttää.. oon 168cm ja vähä päälle ja painan n. 43-44 kg. Oon silleen hoikka, et omistan thigh gapin ja solisluut ja selkäranka näkyy (jos vähä kumartuu). Onks teil mitään ehotuksii miten kiinteyttäsin mm. jalkoja, sisä-ja takareidet on pahimmat ja se polven taipeessa oleva löysä. Ja käsivarretkin kaipais kiinteytystä :P

Ja onks kellää muulla sellasta juttuu et aamulla ku herää, lantioluut näkyy ja maha on pieni ja AH mut heti ku syö vaikka vaan ruisleivän margariinilla/hedelmän/jogurttia niin heti turpoaa ja sit jos on tiukka paita nii maha on semmonen kumpu, pömppis. :/ Eli vatsa ois muute OK mut pitäs olla aamupäivällä syömättä ja olemaan nälässä jos aijon näyttää ihmiseltä jolla ei oo vatsamakkaroita !! helppiiii !!

Alotin aikoi sitte vähä jumppaamaan että painoo tippuis ja nyt on rintaluut vähä näkyvemmällä ja tissit on pienemmät!! :c ja ennen ei ollu thigh gapii, mut nyt oon huomannu et miun oikea jalka on solakampi ku vasen! ainaku pyöräilen,yritän polkee isommalla jalalla... ja oikeen jalan ympärille mahtuu paremmin sormet ympärille mut vasmmas ei..! ärsyttäväääääää auttakaaaaa!! oisin muute iha IN LOVE vartalon kaa mut vasen jalka, ja pömppis ! HELP ME !


p.s oot paras jos jaksoit lukee :o

6

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autathan minuuu?

      Jos ruokavalioo pitää muuttaa nii kertokaa :) normisti syön näin:

      AAMU: jotain näistä:
      -2 ruisleipää ----> marg. ja joskus kurkkua/paprikaa
      -yks annospussi elovena aamuhetki puuroa ehkä vähän mansikkaa
      -mikrossa teen munakkaan (yks kananmuna) ehkä yks pieni tomaatti sen kaa

      KOULUSSA: en mitään

      VÄLIPALA: en mitään tai jos jotain niin just joku hedelmä / yks ruisleipä margariinilla


      ILLALLINEN : se mitä äiti tekee esim. jauhelihakeitto/risottoa/spagettia ja jauhelihakastiketta

      ILTAPALA : en mitään

      • kdsåz

        mitä mieltä ootte tän päivän ruokalistasta mitä oon syöny (epärerveelline!! warning!)

        AAMU: elovena annospuuro ja vähä mansikkaa
        KOULUSSA: ei mitään
        VÄLIPALA : ei mitää kunnes vanhemmat tuli kotii ja toi munkkii nii söin puolikkaan (nyrkin kokonen suunnilleen)
        ILLALLINEN: no söin eilistä pizzaa (yhen neljäsosapizzan puolikas)

        ja äiti alkaa just tekeeen keittoo ja se on sitä mieltä että "et sää sillä pizzalla pärjää!" et saatan ottaa sitä tosi vähän :P illalla en syö mitää!


    • jjj__

      Ei kannata kun jo alipainoinen olet

      • suzu

        Miten tän ny vois sanoo mut älä loukkaannu mut tolla painolla ja muilla tiedoilla sanoisin et oot laihaläski=ei melkein laisinkaan lihasta vaan läskiä mikä voi olla vieläpä vaarallisesti sisäelintesi ympärilläsi..
        Jos haluat timmäksi sun pitää saada painoo väähintään semmonen 10kg ylöspäin ja mieluiten niin et muutat läskin lihakseksi ja tadaa joskus 1-2vuoden päästä oot timmimmässä kunnossa,normipainossa ja mitä parhainta sun anorektiset näkemykset muuttuu vähän positiivisempaan suuntaan..Ja miksi sanot että ollaksesi normaali sinulla ei saisi olla vatsaa??Sori ny vaan mut se on sun suolistosi joka "pullistuu"hieman kun olet syönyt ruokaa ja kyllä se on ihan normaalia joten sitä ei tarvitse pelätä tai kammoksua..Jaa että tight up jalat ihan eli aika heikot rääpälejalat valitettavasti..Jos jaksat mittaa itsesi vielä mittanauhalla ja laita mitat tänne ihan perusmitat:vatsan,rintakehän,lantion,reisien ja pohkeitten ympärysmitat,mittaa mieluusti aamulla niin saa sun kropasta kuvan sillon kun se on hoikimmillaan yöllisen paaston jälkeen.
        Ja en ole mikään pedari jos sellaista pelkäät vaan melkein 16vuotias tyttö :) ja tarkoitukseni ei ollut vittuilla vaan kertoa raa'at faktak.


    • syöihmeestaimeehoito

      Se löysä iho kertoo et oot laiha ja sul on anoreksia

    • siismitä

      Mitä vittua kysyn minä? Jos sä olet vittu kerta 43-44kg PAINAT JA PITUUTTA ON SAATANA 168CM nii etkö ite älyä että oot sairaan alipainone? ja sulla voi olla mitää muutaku nahkaa luiden ympärillä. Näin ensitöikseni saatana sanosin et vittu syö jotai et lihot ja saat ravinteita kunnolla,sen jälkee voit harkita lihasmassaa tai jotai, mut nyt jos sä ton kuvailun perusteel rupeet bodailee,nii voin sanoo että et jaksa mitää kuntokuuria kovinkauaa,ainakaa kovin haastavaa. Sun kantsis nyt ekana alottaa terveellinen ruokavalio ja kattoo et saat kaikki vitamiinit ja sit ku sul on jotai sun ympäril eikä va nahkaa,nii sit voisit miettii tota bodailu puolta ja senkin alottaa hiljalleen ja nostaa vähitellen. Miks me naiset ollaan nii rankkoja meidän ruumista kohtaan? -_-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe