Matkatavarat

9+7

Miten toimitaan käytännössä nykyään, kun ruumaan menevät matkatavarat muuttuivat maksulliseksi? Olen eurooppaan reissaamassa ja mietin että menenkö pelkällä repulla/rinkalla, jonka otan käsimatkatavaroihin. Vai otanko isomman laukun, joka menee ruumaan.

Oma veikkaukseni on se, että ruumaan menevä laukku maksettaisi lentokentällä kun laukkua luovutetaan tiskille?

4

683

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Mike-

Kun liityt KLM:n Flying Blue ohjelmaan saat jäsenenä ottaa ilmaiseksi ruumaan 23 kiloa painavan matkatavaran. Liittyminen on ilmaista ja keräät lennoista pisteitäkin.

• lentopoika

Paskapuhetta! Liittyvä jäsen saa tasoksi "Ivory". Ivorykortilla matkustava joutuu maksamaan ruumaan menevät laukkunsa siinä missä kortiton kansalainenkin. Netissä halvempi, 15 euroa/sivu, lentokentällä hintavampaa: 30 euroa/sivu.

• Skyteam Elite Plus

Lentopoika halus oikeen päteä täällä! Tuli haistattelemaan sinä ekana päivänä kun ivory jäsenten laukkumaksu muuttui maksulliseksi. Ennen lokakuun tätä ekaa päivää myös perusjäsenille ruumalaukku oli ilmanen. Joten kerropa nyt lentopoika, oliko tuo Mike väärässä kirjoitettaessa tuota omaa vastaustaan toukokuussa?

• lentopoika

Ei täällä kukaan mitään haistattele. Fakta on että myös Ivory-jäsen maksaa laukustaan. Piste. Loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe