Tervehdys, täällä on monta juttua ja tarinaa polvileikkauksesta, mutta en löytänyt oikein vastausta omaan kysymykseen. Polvi leikattiin 20.2.-14, mutta polvi ei vieläkään taivu, kuin n. 20astetta. Onkohan normaalia? Tuntuu tosi jäykältä! Osavaraus ja kepit lääkäri määräs 6 viikkoa, jonka jälkeen katsotaan sitten fysioterapian alkaminen...
Eturistiside leikattu 20.2.-14
8
123
Vastaukset
- ACL
Annettiinko joku polven taivuttelukielto? Oletko varmasti ymmärtänyt postop jumppaohjeet oikein?
- Eturistiside
Ei annettu polven taivuttelukieltoa, mutta laittoivat tuen, johon 0-90astetta rajoitus. Antoivat kyllä jumppaohjetta mukaan, joita olen päivittäin tehnyt (en tiedä olenko tehnyt sitten oikein).
- ACL
Juupa, jos rajoitus polvituessa on 0-90 astetta, miten se polvi jäi 20 asteeseen? Saatat pystyä itsekin vastaamaan omaan kysymykseesi: "en tiedä olenko tehnyt sitten oikein".
- Eturistiside
Jeps, siis tuo liikkuvuus on 0-90astetta... Liikkuu minulla tuon 0-20astetta.
- leikattu
Eli tukeen ohjelmoitu 90 astetta miinus jumppaamasi 20 astetta = olet unohtanut jumpata 70 astetta. Siinäpä sulle jumppaa kerrakseen että saat polvesi taipumaan. Tsemiä...
- mist näit tulloo
Jumppaa sitä polvea, reilusti buranaa poskeen jos on kipuja.
- ...
mist näit tulloo kirjoitti:
Jumppaa sitä polvea, reilusti buranaa poskeen jos on kipuja.
Vastaus tulee tosi myöhässä, mutta muillekkin tiedoksi, että ainakin minulle kerrottiin juuri saman leikkauksen yhteydessä, että jos polvea ei heti taivuttele, ristiside ja muut leikkauskohdat saattaa kasvaa kiinni vääriin paikkoihin ja sitten polvi ei taivu. Toivottavasti aloittajalla on jo parempi kunto (:
- Kerran rusautettu.
Sinulla on varmaan kasvanut kiinnikkeitä, ja ne voidaan narkoosimopilaatiolla rusauttaa pois ja sen jälkeen jalka laitetaan härveliin kiinni, joka taivuttaa sitä vuorokauden. Toinen vaihtoehto on juuri tuo kääntäminen itse, Buranan kera.
Minulle tämä rusautus tehtin (ja on muuten viimeinen kerta), mutta vika ei ollutkaan kiinnikkeissä, vaan aivan muuta ja tarina on jo tosi pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4553395SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1142597Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842142Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1621940Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä81857- 1471776
- 931580
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi401477Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3511311Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li331285