Moi, oon 13v. tyttö joka ei osaa persettään raahata ulos. Vanhemmat huomauttelee, että elämässä on muutakin kuin tietokone, joten kysynpä nyt teiltä mitä ulkona voisi tehdä? Oon yrittänyt käydä lenkeillä, mutta se on tylsää kun joutuu kiertämään vaan yhtä ympyrää. Asun tosi syrjäisessä paikassa, ja täältä menee vain yksi bussi ihmisten ilmoille. Minulla ei ole kavereita (enkä niitä haluakkaan), joten jotain tekemistä yksin. Voinhan opetella pitämään lenkkeilystä, mutta varasuunnitelma olisi hyvä olla. :) Kiitos ja kumarrus niille jotka antaa vinkkejä!
Mitä tehdä ulkona!??
3
73
Vastaukset
- nerd.number.one
Lisäyksenä vielä, että en ole ihminen jonka elämä on pelkästään tietokoneessa, käyn usein ulkona ja lähimetsässä, mutta siellä tulee vietettyä aikaa enintään n.20-30min.
- urheilu......pro
Ite ulkona oleminen on mulle itsestään selvyys, koska urheilen tosi paljon. Kotona oleminen tuntuu jotenkin ahdistavalta ajatukselta, mutta jos viihdyt kotona niin mikäs siinä :Dd Omia vinkkejä mitä ulkona voisi tehdä on:
- Kuuntele musiikkia ja kävele jokin lenkki.
- Pyöräile.
- Ota läppäri ja nettitikku mukaan metsään ja pelaa siellä metsässä.
- Hyöty liikuntaa, esim. Kävele kauppaan (oletan, että siellä jossain on jokin pieni kauppa), kävele/pyöräile kouluun, kävele portaat... - trololololo
Oon itekki justmiettiny et miten voisin lisätä omaa liikuntaa. Tuntuu et kaikki päivät menee sisällä ku toi vituttava tuuli on tuollaaaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573