Mistä hyvä murtohälytin järkihintaan?

Eero.K

Naapurissa on käyty ja kahteen kertaan ja ajateltiin, että ostetaan kumpiki hälytin, mutta pitäisi saada sellanen vuorenvarma laitos, joka ei ujella koko Petikkoa hereille, kun varpunen kirmaa terassilla. Olen saanut suosituksia sellasesta ku www.verisure.fi ja www.murtomiehet.fi , mutta ei noilla kummallakaan ole hintoja, enkä mä jaksaisi mitään imurikauppiasta ovelle huutamaan kuinka se viistonnii on ihan perusteltua. Mitään klasun hälytintä en haluaisi vaan oikeasti toimivan. Kiitos.

6

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäs sitten

      Mihin se hälyttäis? Poliisi ei tule yksityisen hälytksen perusteeella.

    • mattimeikämanne

      vain vartiointifirmojen kautta saat kk.velotteisen laitteiston ja ylläpitosopimuksen.
      jos se maksaa parikymppiä kuussa, se ei tapa?
      ainkaan itse ei tarvi tämän jälkeen leluilla leikkiä, saattaahan tuo aloituskustannus olla kovempi kuin kiinateeseitseleluilla, mutta ei tartte tikkua ristiin laittaa että laitteet pelittää. kukin oman lompakkonsa mukaan vaan, halvalla ei hyvää saa.

    • liikkeenharjoittaja

      DSC:n laitteet on toimineet hyvin kotona, firmassa ja mökillä jo useamman vuoden ajan. Vuosituhannen alkupuolella laitteisto maksoi n. 500€ parilla ovimagneetilla ja liiketunnistimella varustettuna ja GSM-modeemi saman verran. Jälkimmäisen luulisi saavan nykyään jo edullisemmin?

      Kannattaa kysyä tarjousta hälyttimestä lukkoliikkeestä ja vartiointipalveluista sitten erikseen, jos tunnet sellaista tarvitsevasi.

      http://www.dsc.com/

    • hankkinut

      Murtomiehiä uskaltaisin suositella, ei ne mitään imurikauppiaita ole. Toki hälyttimen asentaa oikea sähkömieskin, jos haluat itse hommata laitteet.. DSC on kyllä ammattitasoinen, varma valinta ja sitähän nuo m-miehetkin ilmeisesti myyvät.

    • zdgfu

      http://www.kotiturva.fi/

      Tuota olen itse miettinyt. Toimintavarmuudesta en tiedä, mutta hyvänä asiana on että tuo sama kk-maksu kattaa myös vartijan käynnit.

      Esim Securitaksella vartijan käynnit laskutetaan erikseen 50-90€/h kellonajasta riippuen...

    • ei oo koiroo

      Osta täällä vartioin minä koirakyltti, itsellä ainakin toiminut eikä maksa paljoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe